Kanssaan nukkuminen ja syöminen olisi paljon parempaa.
Yhdessä hänen (mies)
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suutelu tuon naisen kanssa olisi nyt haaveena...
- Anonyymi
Aloittajalla sama haave.
- Anonyymi
Tuon kenen??;-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon kenen??;-
Yhden ihanan, jolla pidemmät hiukset...
- Anonyymi
Mä oon nyt alottaja tosi tylsä. Entäs jos se toinen vaikka kuorsaa kuin sisävesihinaaja tai on itse hyvin herkkäuninen. Mutta ei tollaset jutut maata kaada, mutta ei kantsi romantisoida liikoja.
- Anonyymi
Susta tulee rakas pullukka sitten.
- Anonyymi
Lähtisipä joskus edes kanssani syömään.
- Anonyymi
Joo vaimon kanssa. Lisäisin listaan olemisen. Olisi todella kivaa istua vaan hiljaisuudessa, yhteisessä olohuoneessa tai kulkea luonnossa. Tykkäisin jopa vaan katsella kun lukee kirjaa tai tekee ruokaa. Touhuava nainen on aika söpö kyllä. Riippuu siis naisesta.Tiedän olen aika villi.
- Anonyymi
Villi sohvaperuna, jonka silmät pyörii kuin pingispallot villisti, kun vaimo kokkailee ja hääräilee.
- Anonyymi
Olipa outo aloitus. En ole nukkumista ja syömistä varten koskaan miestä kaivannut. Ihan muuhun tarkoitukseen kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954