Mitä joulu sinulle merkitsee? Mitä toivot joululahjaksi?
Mitä toivot tulevalta joululta?
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En toivo mitään yksi päivä muiden joukossa. Jouluna pitäisi olla poissa täältä.
- Anonyymi
Joulu on lasten juhla. Toivon rauhallista joulua heidän kanssaan. Itselleni en mitään. No, vähän viiniä ja pähkinä-rusinoita.
- Anonyymi
Miksi ryyppäät lasten lähellä? Anna raitis joulu lapsille!!!
- Anonyymi
Anteeksi jo valmiiksi...
Toivoisin että sitä ei nyt vain tulisi. Liian paljon surullisia tunteita ja suoranaista ahdistusta. Kaikki ne laulut ja "hyvä joulu mieli" tuntuu vain repivän sydäntäni. Olen niin murtunut ja surullinen mies kaiken jälkeen. Kaksi viimeisintä vuotta ollut helvettiä psyykkisesti ihmissuhteiden osalta. Tänäkin vuonna kun menin rakastumaan ja vaikeaksihan se meni. Olen vain niin väsynyt ja itkuinen, sanoisin jopa kiukkuinen. Tunne on että minulta on kaikki kielletty ja en koskaan saa tuntea sitä suurinta onnea. Haluaisin vain että tämä painajainen loppuisi tavalla tai toisella. En vain rehellisesti enää jaksa...- Anonyymi
Rakastut kerran vuodessa?
Sulla ei sit oo hätää ! Tämän vuoden ihastus unohtuu kun vuosi vaihtuu ja kevään korvilla ihastut ihastus vuosimalliin 2020! - Anonyymi
Voisitko keskustella jonkun kanssa muualla kuin täällä palstalla? Hyvä, että saat sanottua tai kirjoitettua tuon kuitenkin. On hyvä olla itselleen ja tunteilleen rehellinen. Ei sinulta kaikki ole kielletty: hyvät asiat kuuluvat myös sinulle. Ymmärrän, että se ristiriita oman sisimmän ja muiden juhlinnan välillä voi tehdä surulliseksi ja saada mielen entistä matalaksi. Se, että tuntee olevansa oman elämänsä kanssa kuin katsomossa ja joutua katsomaan penkkiin naulittuna, kun muut esiintyvät, toteuttavat itseään ja ovat onnellisia, varmasti sattuu. Et ole ainoa, joka noin tuntee. Sinullakin on oikeus elämään, onneen ja "täysillä elämiseen". Jokaisella on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko keskustella jonkun kanssa muualla kuin täällä palstalla? Hyvä, että saat sanottua tai kirjoitettua tuon kuitenkin. On hyvä olla itselleen ja tunteilleen rehellinen. Ei sinulta kaikki ole kielletty: hyvät asiat kuuluvat myös sinulle. Ymmärrän, että se ristiriita oman sisimmän ja muiden juhlinnan välillä voi tehdä surulliseksi ja saada mielen entistä matalaksi. Se, että tuntee olevansa oman elämänsä kanssa kuin katsomossa ja joutua katsomaan penkkiin naulittuna, kun muut esiintyvät, toteuttavat itseään ja ovat onnellisia, varmasti sattuu. Et ole ainoa, joka noin tuntee. Sinullakin on oikeus elämään, onneen ja "täysillä elämiseen". Jokaisella on.
Hoitosuhteessa olin yli 6kk ja osastollakin tuli oltua. Mitään hyötyä ei ollut puhumisesta ammattilaisten kanssa ja lääkkeetkin hylkäsin. En halua elää tälläistä elämää! Elämä ollut aina helvettiä alkoholisti läheisistä alkaen. Koskaan en ole saanut tuntea sellaista rakkautta ja kosketusta, jota oikeasti eniten olen toivonut. Niin paljon on pettymyksiä ja jokainen tuntuu entistä kivuliaammalta. En haluaisi aina enää pelätä ja itkeä, mutta en voi millekkään asialle yhtään mitään. En voi itseänikään tappaa, vaikka kuinka haluaisin... sekin että juuri nyt kirjoitan tännekkin. Vihaan itseni ja heikkouksiani ja sitä etten voi lopettaa tätä kaikkea!!!
Anteeksi tästä kaikesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitosuhteessa olin yli 6kk ja osastollakin tuli oltua. Mitään hyötyä ei ollut puhumisesta ammattilaisten kanssa ja lääkkeetkin hylkäsin. En halua elää tälläistä elämää! Elämä ollut aina helvettiä alkoholisti läheisistä alkaen. Koskaan en ole saanut tuntea sellaista rakkautta ja kosketusta, jota oikeasti eniten olen toivonut. Niin paljon on pettymyksiä ja jokainen tuntuu entistä kivuliaammalta. En haluaisi aina enää pelätä ja itkeä, mutta en voi millekkään asialle yhtään mitään. En voi itseänikään tappaa, vaikka kuinka haluaisin... sekin että juuri nyt kirjoitan tännekkin. Vihaan itseni ja heikkouksiani ja sitä etten voi lopettaa tätä kaikkea!!!
Anteeksi tästä kaikesta.Toivon, että löydät luotettavan henkilön, jolle puhua ja sellaisen rakastavan ympäristön tai yhteisön, jossa koet olevasi arvostettu ja rakastettu sellaisena kuin olet. Se on jokaiselle ja kaikenikäisille tärkeää. Kukaan ei ole täydellinen. Jokainen on keskeneräinen ja sellaisenaan arvokas. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi tästä kaikesta.Kuulehan, en tietenkään tiedä tilannettasi, mutta samanlaisissa tunnelmissa olen minäkin joskus kulkenut ja vieläkin silloin tällöin.
Minua helpotti hieman, kun tajusin etten ole vain onneton uhri, vaan vastuullinen toimija ja tekijä. Se ei poista sitä että sua on mahdollisesti kohdeltu epäoikeuddenmukaisesti jne. Menneitä ei voi muuttaa, mutta ne ovat todellakin menneitä. Voiman hetki on aina juuri nyt. Nyt ajattelemasi ajatus luo tulevaisuuttasi.
Kaikki kärsii itseinhosta ja sellasesta, et ole poikkeus. On opittava hyväksymään itsensä ja asiat jotka on olleet. Sun täytyy saada itsesi uskomaan että oot riittävän hyvä ja että teet parhaasi sillä mitä sulla nyt on.
Toivon sulle onnea, tyytyväisyyttä, rauhaa ja tasapainoa.
- Anonyymi
Vastaanpa itse. Joulu on Vapahtajan syntymäjuhla. Rakastan joulun odotusta, joulua ja joulun tunnelmaa sanoman ohella. Odotan joululta yhdessäoloa perheen kanssa, jouluruokaa ja joululauluja. Joulu tulee ja menee aina liian nopeasti. Joulun sanoman voi kuitenkin elää ja omistaa itselleen joka päivä.
- Anonyymi
Toivon että saisin viettää joulun siten että olemme selvittäneet välimme❤
- Anonyymi
Joulu on tunnelmaa ja rauhaa.Toivon lahjaksi yhdessäoloa, rakkautta ja huoletonta mieltä.
- Anonyymi
Toivon kaivatulleni mukavinta joulua koskaan. Vaikka en siihen kuuluisikaan.
- Anonyymi
Lasten kanssa syödään ruokaa yhdessä. Lahjoja ei ostella. Rauhallista yhteistä aikaa. Kukaan meistä ei ole erityisen Jouluihminen.
- Anonyymi
Toivon hänet joululahjaksi ❤ hän mies tietää tunteeni. On vienyt sydämeni tyystin.
- Anonyymi
Semmoinen pieni toive kyllä on, että eräs katseenkestävä Köriläs paistaa ihan pikkuisessa jouluessussaan oikein mehevän joulukinkun ja on onnellinen siellä, missä nyt sattuu olemaan. ;)
- Anonyymi
Oli vähän esineellistävä ja seksistinen kommentti nyt :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli vähän esineellistävä ja seksistinen kommentti nyt :(
Eipä tainnut olla sinulle kuitenkaan. Meni eräälle komealle herralle, joka varmaan ymmärtää vitsin.
- Anonyymi
Komeasta en tiedä, mutta mielelläni viettäisin joulua hänen kanssaan.
Edes kavereina alkuun. - Anonyymi
Viime joulu oli ehdottomasti elämäni kamalin. Suorastaan helvetistä.
Nyt tulee elämäni paras joulu. Olen varma siitä. Tätä joulua olen odottanut puoli vuosisataa.
Ensimmäisen kerran elämässäni tiedän ja tunnen olevani rakastettu juuri tällaisena.
Varmastikin saan joitakin joululahjojakin. Mut parhaan joululahjani saan jo paripäivää ennen joulua. Tarkkaan ottaen 413 tunnin kuluttua :). Edellyttäen että lentoni on aikataulussa.
Se on se hetki kun tapaamme lentokentällä. Rutistan rakkaani syliini, hän painaa päänsä rintaani vasten ja odotus on ohi. - Anonyymi
Nothing vain pitkäpiimäisempi viikko kaikista viikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079