Ei ole arvoisensa maa enää. Itsenäisyyspäivä pelkkä klovnin puku.
Politiikot toimillaan pilanneet kunnian nimeltä suomi ja isänmaalisen rehellisyyden.
Ei ole isänmaata enää, on vain valheellisuus.
Suomi 102 v huomenna
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kehtaatkin omaa toivottomuuttasi kirjoittaa! Yksin saat olla kannanottoinesi ja ryyppää vähemmän ja puhu ITSE TOTTA !
Muuta ei itsekunnoitukseen tarvita! - Anonyymi
Politiikot/Kepu ovat pilanneet vain oman maineensa.
Ja Janitskin. JA Huhtas. ym. - Anonyymi
Ja poliisi Aarnio.
- Anonyymi
Jokainen aikanaan! Rehellisyys? Mitä se on politiikassa?
- Anonyymi
Suomen lipulle tulee käymään niin, että niistä tehdään jalkapyyhkeitä muslimien rukoushetkille.
Sitä ennen lipuista kannattaisi tehdä kankaista vessapaperia eli pers pyyhkimiä. Toki vain ulkohuusseja varten. WC pytyt saattaisi tukkeutua. - Anonyymi
Älkäähän nyt hyvät lajitoverit. Onhan meillä yksi maailman parhaista työpaikkakiusaamisjärjestelmistä, jota treenataan ansiokkaasti jo ala-asteella. Perheväkivallassa ollaan kolmen suurimman joukossa. Lapsia rääkätään. Puukot heiluu ja akat kaatuu. Valtio taistelee viimeiseen mieh.....henkilöön velkaantumista vastaan.
Maa ponteva pohjolan äärillä on...........
Huomenna tämä piskuinen kansa suo itselleen aikaa ja keskittyy jeesustelemaan Linnanjuhlia ja sen pukuloistetta, varsinkin miesten, silloin unohtuu hallituskriisit ja Antti ja Juha tanssivat sulassa sovussa.
Vain yksi on joukosta poissa..............
(Nyt tuli ryypyn paikka) - Anonyymi
Hohhoijjaa, miksi ette muuta täältä pois jos teillä on noin *aska fiilis omasta kotimaastanne, siis jos olette joitain kotimaisia ettekä putinin trolleja.
Itse ainakin valmistaudun ilolla ja suurella kunnioituksella juhlimaan itsenäisyyspäiväämme, arvostukseni sotiemme veteraaneja kohtaan on vankkumaton.
Juhlapöydästämme löytyy vain ja ainoastaan kotimaisista elintarvikkeista valmistettuja herkkuja ja koko seurue pukeudumme kotimaisiin asuihin.
Minun isänmaallisuuttani ei muutama valehtelija pysty horjuttamaan, niitä on ollut kautta aikojen, valitettavasti.- Anonyymi
Kyllä noin. Linnan loppuillassa Ministeri miehet tanssivat pukupolkkaa yhtenä junana. Kunhan vaan muistavat, että Pekkaa ei sovi päästää taakse. Pekka keulilla se saattaisi sujuakin.
Antti R keskelle ja Sipilä työntämään junaa eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828