Itsepäisyyspäivä Pattayalla

Hei! Olen 102 vuotias pariskunta itä-Suomesta. Haluaisimme kovasti juhlistaa itsepäisyyspäivää Pattayalla vesiliukumäen kondon vesiliukumäessä ja mennä sen jälkeen kastelemaan muutaman sentin putkia Kyy-voiteella.
Millaisen vuokrasopimuksen teemme putkinaisten kanssa ja onko ne miten karvaisia? Meinaan vaan että onko sellainen ryijy että jalat voi kuivata siihen sisään tullessa ja astella tupaan crocseissa? Mieheni tykkää kovasti karvasista. Kuikkumukko ajateltiin tehdä ja silakkalaatikko. Löytyykö piimää Pattayalta vai tuodaanko omat piimät? Mieheni Jumboball tykkää ottaa siihi snapsia päälle kuksasta löytyykö kaupasta napsia?

Jos leikkautan allit pois niin saako heti leikkauksen jälkeen uida ja savusaunoa?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pattayalla ei ole savusaunaa.
      Tiedän missä on yksi, mutta ne on molemmat salaisia ollen.

      • Anonyymi

        51 51 = 102

        Onnea matkallenne ja Pattayan Suomi-seuran Itsenäisyysjuhlaan, johon Ilellä otetaan jo pohjia !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        51 51 = 102

        Onnea matkallenne ja Pattayan Suomi-seuran Itsenäisyysjuhlaan, johon Ilellä otetaan jo pohjia !

        Lisään vielä että olemme eteerisen kauniin vaimoni kanssa menossa Jouluksi moottoriratakarkeloihin joista tulen lähettämään näin ollen aijakuvan ollen.


      • Anonyymi

        Yksi pattayarakas yriti savustaa minua pois oman residenssini saunasta mutta karjaisin hänelle tiukasti; OLLEN!
        Johan sai sai juoppo kyytiä.


    • Anonyymi

      Täältä tullaan Suomen itsenäisyyden ikään kunnioitettavasti ehtineen pariskunnan seuraksi, mutta vasta jouluna. 23. päivä suora lento ja paluu suorana helmikuun lopulla 1156 euroa plus muutoskelpoisuudet ja comfortit päälle yhteensä 1300 ja risat. Jos olisin lentänyt 2 viikkoa sitten niin hinta olisi ollut vain 800 eskoa. Uudenvuoden jälkeiset paluulennot on vielä kalliimpia ja täynnä. Bussilla matkustan ekologisesti Helsinki-Vantaalle.
      Kun lasken bussit, taksit ja lennot mennentullen niin ne tekee noin 1500 euroa.
      Keskitasoisen condokämpän vuokraan menee toinen 1500.
      Jotakin pitää syödäkin ni jos lasken 20 euroa päivälle sapuskoihin keskivertona, niin ne tekee 1200 euroa 60 päivässä.

      Nuo peruasiat eli matkat, majoitus ja sapuskat tekee minulle yhteensä 4700 euroa.
      Pelailen kymmenkunta kierrosta golfia ja teen takuulla myös retkiä. Niille joudun laskemaan 1500 euroa. Nyt ollaan summassa 6200 euroa. Perusasiat ja muutama golfkierros.

      Kysyisinkin arvoisalta nimimerkiltä "numball", että millä logiikalla minun mahdolliset suikkarit jäävät Pattayalla hintaan 30 euroa, kun olen käyttänyt jo matkaan ja muuhun 6200 euroa? Mikä on se logiikka että minun kannattaisi käyttää 6200 euroa ensin jotta saisin edulliset 30 euron suikkarit perillä? Jos olisin peräkammarin vanhapoika niin mistä minä saisin tuon 6200 ja jos saisin niin eikö minun kannattaisi ostaa ne suikkarit täältä lähempää jos se olisi minun elämäni tärkein asia?

      • Anonyymi

        naura vaan petteri mutta et tiedä tunnetta kun saamme possuvatkulia letkuruokintana ollen.


      • Anonyymi

        Arvelen elämäsi tärkeimmän asian olevan tämä matkailupalsta ja koska suikkarit tärkeitä sinulle, niin nauti niin monta että rauhoitut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvelen elämäsi tärkeimmän asian olevan tämä matkailupalsta ja koska suikkarit tärkeitä sinulle, niin nauti niin monta että rauhoitut.

        Jos lähetän sinulle kuvia vosuista niin lupaatko vastaavasti aijata kuvia kuksastasi ?


      • Anonyymi

        Keskitasoisen condon vuokra 25 euroa vuorokausi, se on hyvä hinta, voisitko vinkata mistä me muutkin kaikki voisimme tuollaisen vuokrata?


      • Anonyymi

        (värjää koko osoite ja avaa uuteen ikkunaan)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskitasoisen condon vuokra 25 euroa vuorokausi, se on hyvä hinta, voisitko vinkata mistä me muutkin kaikki voisimme tuollaisen vuokrata?

        Vaikkapa bedroomvillas piste com. Linkki poistui. Valitse "short term" eli lyhytaikainen vuokra


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikkapa bedroomvillas piste com. Linkki poistui. Valitse "short term" eli lyhytaikainen vuokra

        Mainittakoon vielä että "short term" tarkoittaa condoissa vähintään kuukautta. Lain mukaan ei lyhyemmäksi aikaa vuokrata condoa. Toki ketään ei kiinnosta jos onnistut lyhyemmäksi aikaa vuokraamaan jostakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainittakoon vielä että "short term" tarkoittaa condoissa vähintään kuukautta. Lain mukaan ei lyhyemmäksi aikaa vuokrata condoa. Toki ketään ei kiinnosta jos onnistut lyhyemmäksi aikaa vuokraamaan jostakin.

        https://www.flipkey.com/properties/8297659/?m=60005
        Tuosta kerroksesta 30 kunnon näköalalla moderni 38 neliötä kuukaudeksi tonnilla


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.flipkey.com/properties/8297659/?m=60005
        Tuosta kerroksesta 30 kunnon näköalalla moderni 38 neliötä kuukaudeksi tonnilla

        Kyllä näitä internet pullollaan ja voi opiskella, vaan yksikään ei ole vuokrannut condoa ei taloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näitä internet pullollaan ja voi opiskella, vaan yksikään ei ole vuokrannut condoa ei taloa.

        Hotelleissa olen useimmiten ollut. Diilin tehnyt jos pidempään. Halvin diili oli 10000 patia kuukausi ihan ok huone suihkulla ja ilmastoinnilla sisälsi aamiaisen. Kerran ollut talo ja kolmasti condo. Kerran suomalaiselta enkä ota toista kertaa. Tarjosi kaikkia ekstra palveluitaan ja inisi jostakin naarmusta josta piti sitten 3000 hänelle maksaa vaikka se varmaankin oli jo aiemmin. Suomalaisilla on yli tuhat condoa Pattayalla. Jos suomalaiset rakentajat lasketaan mukaan niin useita tuhansia. Monet seisoo tyhjillään ison osan vuodesta kun varakkaat eivät tarvi niistä vuokratuloja. Kaverilla on 18 miljoonan patin kämppä 10 kilsan päässä keskustasta jossa hän on käynyt kymmenen vuoden aikana muutaman viikon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hotelleissa olen useimmiten ollut. Diilin tehnyt jos pidempään. Halvin diili oli 10000 patia kuukausi ihan ok huone suihkulla ja ilmastoinnilla sisälsi aamiaisen. Kerran ollut talo ja kolmasti condo. Kerran suomalaiselta enkä ota toista kertaa. Tarjosi kaikkia ekstra palveluitaan ja inisi jostakin naarmusta josta piti sitten 3000 hänelle maksaa vaikka se varmaankin oli jo aiemmin. Suomalaisilla on yli tuhat condoa Pattayalla. Jos suomalaiset rakentajat lasketaan mukaan niin useita tuhansia. Monet seisoo tyhjillään ison osan vuodesta kun varakkaat eivät tarvi niistä vuokratuloja. Kaverilla on 18 miljoonan patin kämppä 10 kilsan päässä keskustasta jossa hän on käynyt kymmenen vuoden aikana muutaman viikon.

        Taloon ei kuulu yleensä vartiointia ellei se ole sellaisella aidatulla alueella jonne mennään vartioidun portin tai puomin kautta. Yksin tai kaksin se on periaateellisesti vähän turvattomampi vaihtoehto kuin condo. Ei ole kiva jättää kymppitonnia euroja talon pikkuiseen kassakaappiin kun olet poissa päivän kaksi. Käteinen on kuitenkin se järkevin maksuväline ja halvin tapa kuljettaa rahaa. ATM on kallein.


    • Anonyymi

      Missäs pidetään Pattayalla Suomen Itsenäisyyspäivän valtakunnallinen paraati, oisko Walkkari mitään, siitä Makelle Seppeleenlaskuun.

      Paraatin vastaanottaa Puolustusvoimien sotatalouspäällikkö, kenraaliluutnantti Timo Rotonen, ja kenttähartauden katselmuksessa pitää kenttäpiispa Pekka Särkiö. Paraatijoukkoja komentaa Maavoimien operaatiopäällikkö, prikaatikenraali Rami Saari.

      • Anonyymi

        kaunis thaimaalainen vaimoni ollen sanoi että otamme pattayarakkaiden ohimarssin vastaan Pattayan moottoriradalla ollen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe