Kokemuksia Isännöinti10+ isännöitsijätoimistosta

Anonyymi

Kertokaa kokemuksianne tästä kai lähinnä pilvessä toimivasta yrityksestä. Mikä yritys tämä on? Toimiiko palvelut?

8

4630

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kallis. Isännöintipalkkiot ja lisälaskutukset kasvoivat. Eikö palkkioiden pitäisi alentua kun lähes kaikki hoituu verkossa. Niinhän sitä voisi luulla, mutta toisin kävi. Että silleen.

• Anonyymi

Olen kyseisen firman asiakkaana olevan taloyhtiön hallituksen jäsen. Me vaihdettiin muuan yhden miehen katastrofitoimisto tähän 10 Isännöinti Oy:öön.

Palvelu ja asioiden hoito alkoivat sujua, mitä edelliseltä hutiloijalta ei voinut toivoakaan. Kuukausilaskutus taloyhtiöllemme ei juurikaan kallistunut.

Selvitimme ennen vaihdosta Kymppiplussan taustoja ja sen hoidossa olevien yhtiöiden asiakastyytyväisyys vakuutti. Pelkästään Herttoniemessä heille on kuulemma vaihtanut parissa vuodessa puolenkymmentä taloyhtiötä.

Mitähän aloittaja mahtaa tarkoittaa termillä pilvessä toimiva? Sähköisten palvelujen tarjoaminen kuuluu nykyaikaiseen isännöintiin, mutta yhtä lailla sitä konkretiaakin tarvitaan.

Minulla on kokemusta 4-5 isännöitsijäfirmasta kolmessa eri taloyhtiössä. Uskokaa pois, halvalla ei saa hyvää eikä palvelusta sähköisenä saa ilmaista.

• Anonyymi

Varsinaiseen yhtiökokoukseen osallistui tästä kyseisestä isännöitsijätoimistosta
      (10 ;D ) kaksi (!) isännöitsijää asianajajan lisäksi. Paikalla oli hallitus ja kourallinen osakkaita. LOL! Ja tämän huvin maksaa tietenkin kukas muu kuin osakkaat.

• Anonyymi

Asunto-osakeyhtiössä nimenomaan hallitus valitsee isännöitsijän ja hyväksyy tämän kanssa tehtävän sopimuksen sekä sen mukaisen hinnoittelun.

Kysy hallituksen puheenjohtajalta tai jäseniltä, mitä palvelu maksaa, niin ei tarvitse täällä arvuutella. Isännöinnin kuluja kuten muitakin yhtiön menoeriä voi tarkastella myös vertaamalla yhtiön tilinpäätöksiä eri vuosilta.

Isännöitsijätoimisto antaa tarjousta tehdessään taloyhtiölle hinnastonsa, jossa on eritelty sopimuksen peruspakettiin eli kuukausilaskutukseen kuuluvat palvelut sekä erillisen hinnaston, jossa ovat toimenpidekohtaiset hinnat. Ainakin meidän yhtiössämme Kymppiplus on myös ilmoittanut ennen vuodenvaihdetta laskutukseen tulevista hinnanmuutoksista.

Jos hinnat tai palvelu eivät miellytä, osakkaan on käännyttävä ensisijaisesti hallituksen puoleen ja tarvittaessa tuotava asia esille yhtiökokouksessa.

Anonyymi kommentoija (aloittaja?) kertoo, että heillä yhtiökokouksessa oli kaksi isännöitsijää ja myös asianajaja. Vaikuttaa siltä, että yhtiössänne voisi olla huomattavia ongelmia kun paikalla on oltu kahteen mieheen ja juristiakin tarvitaan.

• Anonyymi

Hidas asiakaspalvelu, johtuneeko siitä, että hallinto on ulkoistettu? Vai eikö henkilökuntaa ole tarpeeksi?

• Anonyymi

Minä asun taloyhtiössä, jota hoitaa 10+ Isännöinti. Isännöitsijä on minua kohtaan tyly, eikä ole kiinnostunut mistään asioista.

• Anonyymi

Surkea. Töykeää palvelua. En suosittele.

• Anonyymi

Kuraa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      19
      2577
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      37
      2257
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      61
      1262
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      298
      1192
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      956
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      937
    7. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      64
      797
    8. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      773
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      63
      750
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      92
      731
    Aihe