Kokemuksia Isännöinti10+ isännöitsijätoimistosta

Anonyymi

Kertokaa kokemuksianne tästä kai lähinnä pilvessä toimivasta yrityksestä. Mikä yritys tämä on? Toimiiko palvelut?

13

5763

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kallis. Isännöintipalkkiot ja lisälaskutukset kasvoivat. Eikö palkkioiden pitäisi alentua kun lähes kaikki hoituu verkossa. Niinhän sitä voisi luulla, mutta toisin kävi. Että silleen.

• Anonyymi

Olen kyseisen firman asiakkaana olevan taloyhtiön hallituksen jäsen. Me vaihdettiin muuan yhden miehen katastrofitoimisto tähän 10 Isännöinti Oy:öön.

Palvelu ja asioiden hoito alkoivat sujua, mitä edelliseltä hutiloijalta ei voinut toivoakaan. Kuukausilaskutus taloyhtiöllemme ei juurikaan kallistunut.

Selvitimme ennen vaihdosta Kymppiplussan taustoja ja sen hoidossa olevien yhtiöiden asiakastyytyväisyys vakuutti. Pelkästään Herttoniemessä heille on kuulemma vaihtanut parissa vuodessa puolenkymmentä taloyhtiötä.

Mitähän aloittaja mahtaa tarkoittaa termillä pilvessä toimiva? Sähköisten palvelujen tarjoaminen kuuluu nykyaikaiseen isännöintiin, mutta yhtä lailla sitä konkretiaakin tarvitaan.

Minulla on kokemusta 4-5 isännöitsijäfirmasta kolmessa eri taloyhtiössä. Uskokaa pois, halvalla ei saa hyvää eikä palvelusta sähköisenä saa ilmaista.

• Anonyymi00020

Tämä kirjoitus kuulostaa ihan samalta kuin 10+ isännöinnin omat mainostekstit ja firman omistajan omalla nimellään muissa palautekanavissa rustaamat, aika nolot tai ilkeän sävyiset vastapalautteet kaikille, jotka ovat kritisoineet maksamansa palvelun laatua.

Ei hyvä. Olisi parempi, jos sekä asiakkaita että kilpailevia palveluntuottajia oikeasti arvostettaisiin ja kunnioitettaisiin, sekä ajattelu- että toimintatavoissa. Se on palveluammatti. Palveleminen vaatii tervettä nöyryyttä, kuten työssään kehittyminenkin.

• Anonyymi

Varsinaiseen yhtiökokoukseen osallistui tästä kyseisestä isännöitsijätoimistosta
      (10 ;D ) kaksi (!) isännöitsijää asianajajan lisäksi. Paikalla oli hallitus ja kourallinen osakkaita. LOL! Ja tämän huvin maksaa tietenkin kukas muu kuin osakkaat.

• Anonyymi

Asunto-osakeyhtiössä nimenomaan hallitus valitsee isännöitsijän ja hyväksyy tämän kanssa tehtävän sopimuksen sekä sen mukaisen hinnoittelun.

Kysy hallituksen puheenjohtajalta tai jäseniltä, mitä palvelu maksaa, niin ei tarvitse täällä arvuutella. Isännöinnin kuluja kuten muitakin yhtiön menoeriä voi tarkastella myös vertaamalla yhtiön tilinpäätöksiä eri vuosilta.

Isännöitsijätoimisto antaa tarjousta tehdessään taloyhtiölle hinnastonsa, jossa on eritelty sopimuksen peruspakettiin eli kuukausilaskutukseen kuuluvat palvelut sekä erillisen hinnaston, jossa ovat toimenpidekohtaiset hinnat. Ainakin meidän yhtiössämme Kymppiplus on myös ilmoittanut ennen vuodenvaihdetta laskutukseen tulevista hinnanmuutoksista.

Jos hinnat tai palvelu eivät miellytä, osakkaan on käännyttävä ensisijaisesti hallituksen puoleen ja tarvittaessa tuotava asia esille yhtiökokouksessa.

Anonyymi kommentoija (aloittaja?) kertoo, että heillä yhtiökokouksessa oli kaksi isännöitsijää ja myös asianajaja. Vaikuttaa siltä, että yhtiössänne voisi olla huomattavia ongelmia kun paikalla on oltu kahteen mieheen ja juristiakin tarvitaan.

• Anonyymi00021

Aika passiivisaggressiivinen kommentti. Voisiko asiat esittää niin, että muut haluaisivat jatkaa yhteistyötä tai keskustelua kanssasi? Nämä yleiset keskustelupalstat ovat just sitä varten olemassa, että kuka vaan voi kysyä täällä mitä vaan ja esim. jakaa ja kuulla tietoa omista js muiden kokemuksista eri palveluiden myyjien kanssa. Eihän kukaan halua ikävää tyyppiä kumppaniksi tai omaisuuttaan hoitamaan firmaa, johon muutkaan, jo tätä kokeilleet, eivät ole olleet tyytyväisiä. On hyvä asia, että ihmiset saavat somessa ja netissä ihan itse kerätä tietoa, eikä aina hiljennetä, jätetä tiedon ulkopuolelle tai alisteta joidenkin vallanhaluisten alapuolelle. Asunto-osakeyhtiöissä jokainen osakas on omistaja. Isännöitsijä on heidän omaisuuden hoitajaksi palkattu palvelu. Ei siinä roolissa voi olla mikään sooloilija tai nenäkäs omaa työnantajaansa kohtaan.

• Anonyymi

Hidas asiakaspalvelu, johtuneeko siitä, että hallinto on ulkoistettu? Vai eikö henkilökuntaa ole tarpeeksi?

• Anonyymi

Minä asun taloyhtiössä, jota hoitaa 10+ Isännöinti. Isännöitsijä on minua kohtaan tyly, eikä ole kiinnostunut mistään asioista.

• Anonyymi

Surkea. Töykeää palvelua. En suosittele.

• Anonyymi

Kuraa

• Anonyymi00010

10+ Isännöinnin omistaja kävi meillä koulussa kertomassa kouluttautuville isännöitsijöille (IAT-tutkinto) yrityksestään. Kehui ainoastaan omaa konseptiaan ja haukkui muut toimijat ja käytti vielä rumaa kieltä peetä ja veetä. Pyysi opiskelijoita laittamaan työhakemuksia, jos työtä etsii mutta johon en ainakaan itse saanut mitään vastausta. Antoi ainakin huonon ja halvan kuvan yrityksestään.

• Anonyymi00013

Isännöinti 5- pitäisi olla tuon puljun nimi.

• Anonyymi00022

Ei ollut meidän mielestä hyvä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1295
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      901
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      726
    4. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    5. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      129
      664
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      597
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      555
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      473
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      470
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      457
    12. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      115
      453
    13. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      443
    14. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      438
    15. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      438
    16. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      437
    17. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      51
      435
    18. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      82
      427
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52
      403
    20. Miksi jätit vastaamatta mies

Silloin kauan sitten 😔
      Ikävä
      42