Kertokaa kokemuksianne tästä kai lähinnä pilvessä toimivasta yrityksestä. Mikä yritys tämä on? Toimiiko palvelut?
Kokemuksia Isännöinti10+ isännöitsijätoimistosta
6
3953
Vastaukset
- Anonyymi
Kallis. Isännöintipalkkiot ja lisälaskutukset kasvoivat. Eikö palkkioiden pitäisi alentua kun lähes kaikki hoituu verkossa. Niinhän sitä voisi luulla, mutta toisin kävi. Että silleen.
- Anonyymi
Olen kyseisen firman asiakkaana olevan taloyhtiön hallituksen jäsen. Me vaihdettiin muuan yhden miehen katastrofitoimisto tähän 10 Isännöinti Oy:öön.
Palvelu ja asioiden hoito alkoivat sujua, mitä edelliseltä hutiloijalta ei voinut toivoakaan. Kuukausilaskutus taloyhtiöllemme ei juurikaan kallistunut.
Selvitimme ennen vaihdosta Kymppiplussan taustoja ja sen hoidossa olevien yhtiöiden asiakastyytyväisyys vakuutti. Pelkästään Herttoniemessä heille on kuulemma vaihtanut parissa vuodessa puolenkymmentä taloyhtiötä.
Mitähän aloittaja mahtaa tarkoittaa termillä pilvessä toimiva? Sähköisten palvelujen tarjoaminen kuuluu nykyaikaiseen isännöintiin, mutta yhtä lailla sitä konkretiaakin tarvitaan.
Minulla on kokemusta 4-5 isännöitsijäfirmasta kolmessa eri taloyhtiössä. Uskokaa pois, halvalla ei saa hyvää eikä palvelusta sähköisenä saa ilmaista. - Anonyymi
Varsinaiseen yhtiökokoukseen osallistui tästä kyseisestä isännöitsijätoimistosta
(10 ;D ) kaksi (!) isännöitsijää asianajajan lisäksi. Paikalla oli hallitus ja kourallinen osakkaita. LOL! Ja tämän huvin maksaa tietenkin kukas muu kuin osakkaat. - Anonyymi
Asunto-osakeyhtiössä nimenomaan hallitus valitsee isännöitsijän ja hyväksyy tämän kanssa tehtävän sopimuksen sekä sen mukaisen hinnoittelun.
Kysy hallituksen puheenjohtajalta tai jäseniltä, mitä palvelu maksaa, niin ei tarvitse täällä arvuutella. Isännöinnin kuluja kuten muitakin yhtiön menoeriä voi tarkastella myös vertaamalla yhtiön tilinpäätöksiä eri vuosilta.
Isännöitsijätoimisto antaa tarjousta tehdessään taloyhtiölle hinnastonsa, jossa on eritelty sopimuksen peruspakettiin eli kuukausilaskutukseen kuuluvat palvelut sekä erillisen hinnaston, jossa ovat toimenpidekohtaiset hinnat. Ainakin meidän yhtiössämme Kymppiplus on myös ilmoittanut ennen vuodenvaihdetta laskutukseen tulevista hinnanmuutoksista.
Jos hinnat tai palvelu eivät miellytä, osakkaan on käännyttävä ensisijaisesti hallituksen puoleen ja tarvittaessa tuotava asia esille yhtiökokouksessa.
Anonyymi kommentoija (aloittaja?) kertoo, että heillä yhtiökokouksessa oli kaksi isännöitsijää ja myös asianajaja. Vaikuttaa siltä, että yhtiössänne voisi olla huomattavia ongelmia kun paikalla on oltu kahteen mieheen ja juristiakin tarvitaan. - Anonyymi
Hidas asiakaspalvelu, johtuneeko siitä, että hallinto on ulkoistettu? Vai eikö henkilökuntaa ole tarpeeksi?
- Anonyymi
Minä asun taloyhtiössä, jota hoitaa 10+ Isännöinti. Isännöitsijä on minua kohtaan tyly, eikä ole kiinnostunut mistään asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102