Ahdistus/ADHD/Paniikkihäiriö

Anonyymi

Morjesta, kyselisin semmosta asiaa että mitä kaikkia lääkkeitä teillä on käytetty otsikon mukaisissa häiriöissä?

Ite alotan listan ja turhautumisen näihin saatanan SSRI helvetteihin joita en enää syö ollenkaan

- Ketipinor
- Venlaflaxin
- Voxra
- Sertalin
- Escitalopram
- Mirtazapin
- Lamotrigin ( En suostu syömään kattelin haittavaikutuksia)

Tuntuu että lääkärit ei ollenkaan kuuntele mitä niille sanoo tahtoo vain antaa lisää tuommoisia myrkkyjä, olen ajatellut vaihtaa lääkäriä johonkin ammatti taitosempaan vai pitääköhän suoraan mennä yksityiselle?

Toivottavasti tämä aiheuttaa keskustelua/kokemuksia kyseistä lääkkeistä

7

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eniten myös kanssa ihmetyttää se että pidetään rauhoittavia todella vaarallisena, noissa lääkkeissä mitä tossa listassa on ihan uskomattomia mahdollisia sivuvaikutksia sydänkohtauksesta, hengenvaaralliseen ihottumaan sun muuta paskaa. Alkaa jo usko hiipua koko toimintaan.

• Anonyymi

Minkälaisia myrkkyjä olet valmis syömään?

• Anonyymi

Mikä on aloituksesi pointti? Olet saanut vääriä lääkkeitä? Kritisoit ylipäätään sitä, että lääkkeitä tuputetaan ahkerasti? Miksi lääkärisi ei mahdollisesti ole ammattitaitoinen?

• Anonyymi

Samaa minäkin ihmettelen, joten mitä aloittaja lääkärin odottaa tekevän?

• Anonyymi

Peruskonstit on voimakkaita ja toimivia. Kokeile ensin vaihtaa kahvinjuonti teehen. Minulla se vähentää ahdistusoireita jopa 60%. Verenpaine nousee minulla kun juon kahvia, mutta sen huomaa vain esim. töissä, tai jos on muuten syystä tai toisesta jännittäviä/innostavia tilanteita. Kaikkea jännittymistä/virittymistä ei pidä missään tapauksessa tulkita uhasta johtuvaksi, vaan samaa jännitystä kuin esiintyessä yleisölle, voi tuntea myös jos on vaikka lähdössä ajamaan vasta ostamalla autolla, tai uuteen työpaikkaan/kouluun. Uudet mahdollisuudet innostavat ja keho virittyy nostaen suorituskykytasoa. Kun ei käytä stimulantteja kuten kahvi ja tupakka, olo on tosi tasainen, eikä aivot tulkitse verenpaineen ja adrenaliinin nousua sotatantereella vaarojen keskellä olemiseksi, ja pahenna tilannetta laittamalla stressihormoneja verenkiertoon. Jos juon kaksi aamukavia ja käytän esim. voimakasta nuuskaa, tulee erittäin jännittynyt olo. Hetkellinen verenpaineen nousu on yhteydessä ahdistuskohtauksiin. Myös ruokailun jälkeen, kun keho alkaa sulattaa ruokaa, minulla tulee usein voimakasta ahdistusta töissä ollessa. Kehon järjestelmissä on eroja eri ihmisillä. Niiden kanssa on vain elettävä. Ennaltaehkäisy on ykkönen.

• Anonyymi

Olet oikeassa siinä, kun sanot etteivät kaikki reagoi samalla lailla esim. kahvin vaikutukseen kehossa. Itseäni rauhallinen kahvihetki rauhoittaa kiireisen päivän keskellä.

• Anonyymi

Paniikkihäiriöt hoituu kätevästi homoepatialla jos vain homeopaatti osaa asiansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5151
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      175
      4892
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      67
      3346
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2946
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2253
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      236
      1702
    7. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      77
      1231
    8. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      98
      1216
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      69
      921
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      93
      853
    Aihe