Aloitettaisiin perinne

Anonyymi

Sinun kanssasi nainen olisi kiva huomenna viettää oikein rauhallista aikaa ja katsella linnanjuhlia ja rentoutua.

20

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on perinne matkustaa Mallorcalle joka 50. vuosi....

    • Anonyymi

      Siitä haaveilen minäkin. Ei taida toteutua. Jos toteutuisi, ottaisin sen lupauksena 50 seuraavasta itsenäisyyspäivästä yhdessä.

    • Anonyymi

      siinä viihtyisin kainalossa(si)

      • Anonyymi

        Jo tänään vai huomenna vasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo tänään vai huomenna vasta?

        Toivottavasti saat hänet kainaloosi tänään.
        Pidän peukkuja.


    • Anonyymi

      Täällä on jo perinteenä tehtailla turhia vedätyksiä

    • Anonyymi

      Miten linnanjuhlia jaksaa kukaan tuijottaa? Samaan aikaan voi vaikka tapailla ihmisiä.

      • Anonyymi

        Siinä on tylsistä tylsin ohjelma.


      • Anonyymi

        Teinit nussii irtosuhteissa kännissä kello 19-21 kun linnanjuhlat esitetään telkkarista

        Sitä possuilua ei jaksa vanhemmat koska siinä ei mitään mieltä oksennus poskella letkua heiluttaa reijässä ja aamulla silmät pyörien hoippua kotiin miettien tuliko tehtyä kakru tai kaks

        Vanhemmat ihmiset ajattelee et viisas toimii harkiten. Säästäväisesti eikä mokaile. Ettei kaduta. Voi myös olla jo lapsia jotka ei päihdevanhempiaan jaksaisi katsella kun ne pää sekaisin heiluttaa letkua heidän silmien edes kotisohvalla jonkun vieraan ihmisen kanssa


      • Minä jaksan katsella linnanjuhlia tänä iltana. Lupaan että en tuijota...

        Samaan aikaan tapaan myös ihmisiä, elikkä oikeita ystäviäni joiden kanssa kohotamme maljat ja syömme illan mittaan jotain teemaan sopivaa.

        Hyvää Itsenäisyyspäivää ja iltaa kaikille!


      • Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

        Minä jaksan katsella linnanjuhlia tänä iltana. Lupaan että en tuijota...

        Samaan aikaan tapaan myös ihmisiä, elikkä oikeita ystäviäni joiden kanssa kohotamme maljat ja syömme illan mittaan jotain teemaan sopivaa.

        Hyvää Itsenäisyyspäivää ja iltaa kaikille!

        Kaikkeen säkin sen alkoholin mahdutat. Aina pitää maljoja kohottaa ja viiniä juoda!

        Joulu juhannussa tai arki-ilta. Viini virtaa silti. Lapset vieressä tai ei


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkeen säkin sen alkoholin mahdutat. Aina pitää maljoja kohottaa ja viiniä juoda!

        Joulu juhannussa tai arki-ilta. Viini virtaa silti. Lapset vieressä tai ei

        Ei nyt aina mutta silloin kun on juhlan aika.
        Miksi suhtauduit tuolla tavalla viestiini, onko sinulla ongelma alkoholin suhteen, minulla ei,
        kuten ei ystäväpiirillänikään.


      • Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

        Ei nyt aina mutta silloin kun on juhlan aika.
        Miksi suhtauduit tuolla tavalla viestiini, onko sinulla ongelma alkoholin suhteen, minulla ei,
        kuten ei ystäväpiirillänikään.

        Minusta on kummallista et viini virtaa ja joka välissä mihin kommentoit on myös sana alkoholi, maljat, viini


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on kummallista et viini virtaa ja joka välissä mihin kommentoit on myös sana alkoholi, maljat, viini

        Vai niin, no en ole itse tuota huomannut.
        Kiva kun kerroit, lupaan olla huolellisempi sanojeni käytössä ;)


    • Anonyymi

      En jaksa katsella linnanjuhlia, mutta voisin katsella teikäläistä.

    • Anonyymi

      Aloitetaan perinne tänään. Voidaan siinä sivussa maistella muutakin. Viinejä, juustoja, suolaista ja makiaa😛

    • Anonyymi

      Miten ois pahvinen Yasmine Bleeth, kestohymy ja kaikki :)

    • Anonyymi

      Ja ketjuista kelpaa kuka milloinkin, perinnettähän se voi jollekin sekin olla.

    • Anonyymi

      Ja tällä viestilläkö se aloittajan mielestä onnistuisi, vaikka kainalo - ehdokas jo löytyikin niin silti?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe