Aloitettaisiin perinne

Anonyymi

Sinun kanssasi nainen olisi kiva huomenna viettää oikein rauhallista aikaa ja katsella linnanjuhlia ja rentoutua.

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on perinne matkustaa Mallorcalle joka 50. vuosi....

• Anonyymi

Siitä haaveilen minäkin. Ei taida toteutua. Jos toteutuisi, ottaisin sen lupauksena 50 seuraavasta itsenäisyyspäivästä yhdessä.

• Anonyymi

siinä viihtyisin kainalossa(si)

• Anonyymi

Jo tänään vai huomenna vasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo tänään vai huomenna vasta?

Toivottavasti saat hänet kainaloosi tänään.
        Pidän peukkuja.

• Anonyymi

Täällä on jo perinteenä tehtailla turhia vedätyksiä

• Anonyymi

Miten linnanjuhlia jaksaa kukaan tuijottaa? Samaan aikaan voi vaikka tapailla ihmisiä.

• Anonyymi

Siinä on tylsistä tylsin ohjelma.

• Anonyymi

Teinit nussii irtosuhteissa kännissä kello 19-21 kun linnanjuhlat esitetään telkkarista

Sitä possuilua ei jaksa vanhemmat koska siinä ei mitään mieltä oksennus poskella letkua heiluttaa reijässä ja aamulla silmät pyörien hoippua kotiin miettien tuliko tehtyä kakru tai kaks

Vanhemmat ihmiset ajattelee et viisas toimii harkiten. Säästäväisesti eikä mokaile. Ettei kaduta. Voi myös olla jo lapsia jotka ei päihdevanhempiaan jaksaisi katsella kun ne pää sekaisin heiluttaa letkua heidän silmien edes kotisohvalla jonkun vieraan ihmisen kanssa

• Minä jaksan katsella linnanjuhlia tänä iltana. Lupaan että en tuijota...

Samaan aikaan tapaan myös ihmisiä, elikkä oikeita ystäviäni joiden kanssa kohotamme maljat ja syömme illan mittaan jotain teemaan sopivaa.

Hyvää Itsenäisyyspäivää ja iltaa kaikille!

• Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

Minä jaksan katsella linnanjuhlia tänä iltana. Lupaan että en tuijota...

Samaan aikaan tapaan myös ihmisiä, elikkä oikeita ystäviäni joiden kanssa kohotamme maljat ja syömme illan mittaan jotain teemaan sopivaa.

Hyvää Itsenäisyyspäivää ja iltaa kaikille!

Kaikkeen säkin sen alkoholin mahdutat. Aina pitää maljoja kohottaa ja viiniä juoda!

Joulu juhannussa tai arki-ilta. Viini virtaa silti. Lapset vieressä tai ei

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikkeen säkin sen alkoholin mahdutat. Aina pitää maljoja kohottaa ja viiniä juoda!

Joulu juhannussa tai arki-ilta. Viini virtaa silti. Lapset vieressä tai ei

Ei nyt aina mutta silloin kun on juhlan aika.
        Miksi suhtauduit tuolla tavalla viestiini, onko sinulla ongelma alkoholin suhteen, minulla ei,
        kuten ei ystäväpiirillänikään.

• Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

Ei nyt aina mutta silloin kun on juhlan aika.
        Miksi suhtauduit tuolla tavalla viestiini, onko sinulla ongelma alkoholin suhteen, minulla ei,
        kuten ei ystäväpiirillänikään.

Minusta on kummallista et viini virtaa ja joka välissä mihin kommentoit on myös sana alkoholi, maljat, viini

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta on kummallista et viini virtaa ja joka välissä mihin kommentoit on myös sana alkoholi, maljat, viini

Vai niin, no en ole itse tuota huomannut.
        Kiva kun kerroit, lupaan olla huolellisempi sanojeni käytössä ;)

• Anonyymi

En jaksa katsella linnanjuhlia, mutta voisin katsella teikäläistä.

• Anonyymi

Aloitetaan perinne tänään. Voidaan siinä sivussa maistella muutakin. Viinejä, juustoja, suolaista ja makiaa😛

• Anonyymi

Miten ois pahvinen Yasmine Bleeth, kestohymy ja kaikki :)

• Anonyymi

Ja ketjuista kelpaa kuka milloinkin, perinnettähän se voi jollekin sekin olla.

• Anonyymi

Ja tällä viestilläkö se aloittajan mielestä onnistuisi, vaikka kainalo - ehdokas jo löytyikin niin silti?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe