Sinun kanssasi nainen olisi kiva huomenna viettää oikein rauhallista aikaa ja katsella linnanjuhlia ja rentoutua.
Aloitettaisiin perinne
20
64
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on perinne matkustaa Mallorcalle joka 50. vuosi....
- Anonyymi
Siitä haaveilen minäkin. Ei taida toteutua. Jos toteutuisi, ottaisin sen lupauksena 50 seuraavasta itsenäisyyspäivästä yhdessä.
- Anonyymi
siinä viihtyisin kainalossa(si)
- Anonyymi
Jo tänään vai huomenna vasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo tänään vai huomenna vasta?
Toivottavasti saat hänet kainaloosi tänään.
Pidän peukkuja.
- Anonyymi
Täällä on jo perinteenä tehtailla turhia vedätyksiä
- Anonyymi
Miten linnanjuhlia jaksaa kukaan tuijottaa? Samaan aikaan voi vaikka tapailla ihmisiä.
- Anonyymi
Siinä on tylsistä tylsin ohjelma.
- Anonyymi
Teinit nussii irtosuhteissa kännissä kello 19-21 kun linnanjuhlat esitetään telkkarista
Sitä possuilua ei jaksa vanhemmat koska siinä ei mitään mieltä oksennus poskella letkua heiluttaa reijässä ja aamulla silmät pyörien hoippua kotiin miettien tuliko tehtyä kakru tai kaks
Vanhemmat ihmiset ajattelee et viisas toimii harkiten. Säästäväisesti eikä mokaile. Ettei kaduta. Voi myös olla jo lapsia jotka ei päihdevanhempiaan jaksaisi katsella kun ne pää sekaisin heiluttaa letkua heidän silmien edes kotisohvalla jonkun vieraan ihmisen kanssa Minä jaksan katsella linnanjuhlia tänä iltana. Lupaan että en tuijota...
Samaan aikaan tapaan myös ihmisiä, elikkä oikeita ystäviäni joiden kanssa kohotamme maljat ja syömme illan mittaan jotain teemaan sopivaa.
Hyvää Itsenäisyyspäivää ja iltaa kaikille!- Anonyymi
Sitruunabasilica kirjoitti:
Minä jaksan katsella linnanjuhlia tänä iltana. Lupaan että en tuijota...
Samaan aikaan tapaan myös ihmisiä, elikkä oikeita ystäviäni joiden kanssa kohotamme maljat ja syömme illan mittaan jotain teemaan sopivaa.
Hyvää Itsenäisyyspäivää ja iltaa kaikille!Kaikkeen säkin sen alkoholin mahdutat. Aina pitää maljoja kohottaa ja viiniä juoda!
Joulu juhannussa tai arki-ilta. Viini virtaa silti. Lapset vieressä tai ei Anonyymi kirjoitti:
Kaikkeen säkin sen alkoholin mahdutat. Aina pitää maljoja kohottaa ja viiniä juoda!
Joulu juhannussa tai arki-ilta. Viini virtaa silti. Lapset vieressä tai eiEi nyt aina mutta silloin kun on juhlan aika.
Miksi suhtauduit tuolla tavalla viestiini, onko sinulla ongelma alkoholin suhteen, minulla ei,
kuten ei ystäväpiirillänikään.- Anonyymi
Sitruunabasilica kirjoitti:
Ei nyt aina mutta silloin kun on juhlan aika.
Miksi suhtauduit tuolla tavalla viestiini, onko sinulla ongelma alkoholin suhteen, minulla ei,
kuten ei ystäväpiirillänikään.Minusta on kummallista et viini virtaa ja joka välissä mihin kommentoit on myös sana alkoholi, maljat, viini
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on kummallista et viini virtaa ja joka välissä mihin kommentoit on myös sana alkoholi, maljat, viini
Vai niin, no en ole itse tuota huomannut.
Kiva kun kerroit, lupaan olla huolellisempi sanojeni käytössä ;)
- Anonyymi
En jaksa katsella linnanjuhlia, mutta voisin katsella teikäläistä.
- Anonyymi
Aloitetaan perinne tänään. Voidaan siinä sivussa maistella muutakin. Viinejä, juustoja, suolaista ja makiaa😛
- Anonyymi
Miten ois pahvinen Yasmine Bleeth, kestohymy ja kaikki :)
- Anonyymi
Ja ketjuista kelpaa kuka milloinkin, perinnettähän se voi jollekin sekin olla.
- Anonyymi
Ja tällä viestilläkö se aloittajan mielestä onnistuisi, vaikka kainalo - ehdokas jo löytyikin niin silti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654