Aloitettaisiin perinne

Anonyymi

Sinun kanssasi nainen olisi kiva huomenna viettää oikein rauhallista aikaa ja katsella linnanjuhlia ja rentoutua.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on perinne matkustaa Mallorcalle joka 50. vuosi....

• Anonyymi

Siitä haaveilen minäkin. Ei taida toteutua. Jos toteutuisi, ottaisin sen lupauksena 50 seuraavasta itsenäisyyspäivästä yhdessä.

• Anonyymi

siinä viihtyisin kainalossa(si)

• Anonyymi

Jo tänään vai huomenna vasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo tänään vai huomenna vasta?

Toivottavasti saat hänet kainaloosi tänään.
        Pidän peukkuja.

• Anonyymi

Täällä on jo perinteenä tehtailla turhia vedätyksiä

• Anonyymi

Miten linnanjuhlia jaksaa kukaan tuijottaa? Samaan aikaan voi vaikka tapailla ihmisiä.

• Anonyymi

Siinä on tylsistä tylsin ohjelma.

• Anonyymi

Teinit nussii irtosuhteissa kännissä kello 19-21 kun linnanjuhlat esitetään telkkarista

Sitä possuilua ei jaksa vanhemmat koska siinä ei mitään mieltä oksennus poskella letkua heiluttaa reijässä ja aamulla silmät pyörien hoippua kotiin miettien tuliko tehtyä kakru tai kaks

Vanhemmat ihmiset ajattelee et viisas toimii harkiten. Säästäväisesti eikä mokaile. Ettei kaduta. Voi myös olla jo lapsia jotka ei päihdevanhempiaan jaksaisi katsella kun ne pää sekaisin heiluttaa letkua heidän silmien edes kotisohvalla jonkun vieraan ihmisen kanssa

• Minä jaksan katsella linnanjuhlia tänä iltana. Lupaan että en tuijota...

Samaan aikaan tapaan myös ihmisiä, elikkä oikeita ystäviäni joiden kanssa kohotamme maljat ja syömme illan mittaan jotain teemaan sopivaa.

Hyvää Itsenäisyyspäivää ja iltaa kaikille!

• Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

Minä jaksan katsella linnanjuhlia tänä iltana. Lupaan että en tuijota...

Samaan aikaan tapaan myös ihmisiä, elikkä oikeita ystäviäni joiden kanssa kohotamme maljat ja syömme illan mittaan jotain teemaan sopivaa.

Hyvää Itsenäisyyspäivää ja iltaa kaikille!

Kaikkeen säkin sen alkoholin mahdutat. Aina pitää maljoja kohottaa ja viiniä juoda!

Joulu juhannussa tai arki-ilta. Viini virtaa silti. Lapset vieressä tai ei

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikkeen säkin sen alkoholin mahdutat. Aina pitää maljoja kohottaa ja viiniä juoda!

Joulu juhannussa tai arki-ilta. Viini virtaa silti. Lapset vieressä tai ei

Ei nyt aina mutta silloin kun on juhlan aika.
        Miksi suhtauduit tuolla tavalla viestiini, onko sinulla ongelma alkoholin suhteen, minulla ei,
        kuten ei ystäväpiirillänikään.

• Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

Ei nyt aina mutta silloin kun on juhlan aika.
        Miksi suhtauduit tuolla tavalla viestiini, onko sinulla ongelma alkoholin suhteen, minulla ei,
        kuten ei ystäväpiirillänikään.

Minusta on kummallista et viini virtaa ja joka välissä mihin kommentoit on myös sana alkoholi, maljat, viini

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta on kummallista et viini virtaa ja joka välissä mihin kommentoit on myös sana alkoholi, maljat, viini

Vai niin, no en ole itse tuota huomannut.
        Kiva kun kerroit, lupaan olla huolellisempi sanojeni käytössä ;)

• Anonyymi

En jaksa katsella linnanjuhlia, mutta voisin katsella teikäläistä.

• Anonyymi

Aloitetaan perinne tänään. Voidaan siinä sivussa maistella muutakin. Viinejä, juustoja, suolaista ja makiaa😛

• Anonyymi

Miten ois pahvinen Yasmine Bleeth, kestohymy ja kaikki :)

• Anonyymi

Ja ketjuista kelpaa kuka milloinkin, perinnettähän se voi jollekin sekin olla.

• Anonyymi

Ja tällä viestilläkö se aloittajan mielestä onnistuisi, vaikka kainalo - ehdokas jo löytyikin niin silti?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      356
      2561
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      436
      2509
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      113
      1412
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1144
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      75
      932
    6. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      841
    7. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      833
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      815
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      118
      770
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      739
    Aihe