Kun ajattelin aloittaa kuntonyrkkeilyn. Ja onko kellään vinkkiä nyrkkeilysäkin hommaamiseen?
Missähän päin Pieksämäellä on nyrkkeilysali?
7
581
Vastaukset
- Anonyymi
Ei missään. Pieksamäjellä voi harrastaa vain mölökkyä
- Anonyymi
Ootko se sinä joka olet hakenut nyrkkeilysäkkiä kesästä asti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko se sinä joka olet hakenut nyrkkeilysäkkiä kesästä asti?
En ole se. Minä olen se toinen. Vai kolmas? Ja mölkkykapula lensi lätäkköön. Siks tarvii säkin että voi mätkiä jotain. Hampas suojus olen jo viikkorahoista ite säästänyt ja ostanut. Ja vielä kysyn notta monenko unssin hanskoilla mätkin niitä säkkejä?
PS. En ole robotti
PS. En myös ole perussuomalainen
PS. Mun faija oli juniorina piiritason mölkkymestari
PS. Nykyään faija dokaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole se. Minä olen se toinen. Vai kolmas? Ja mölkkykapula lensi lätäkköön. Siks tarvii säkin että voi mätkiä jotain. Hampas suojus olen jo viikkorahoista ite säästänyt ja ostanut. Ja vielä kysyn notta monenko unssin hanskoilla mätkin niitä säkkejä?
PS. En ole robotti
PS. En myös ole perussuomalainen
PS. Mun faija oli juniorina piiritason mölkkymestari
PS. Nykyään faija dokaaLöysitkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysitkö?
Saitko sen?
- Anonyymi
Paikallinen grilli on hyvä paikka aloittaa, jos ei siellä pärjää, niin voi lopettaa haaveilun nyrkkeilyurasta.
- Anonyymi
Itse harrastan nyrkkeilyä, varmaan torista löytyy nyrkkeily säkkejä itse käyn prisman läheisellä taekwondo paikalla nyrkkeilemässä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244681Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223459Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2632015Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81832Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100964- 30777
- 61767
- 176750