siksi, että hän edustaa perinteistä demareiden keskilinjaa kun taas Sanna Marin on vasemman laidan edustaja. Sanna Marinin elvistely ja omakehu kyvyillään ja saavutuksillaan ei oikein vakuuttanut. Äänet Antille!
Antti Lindtman on paras pääministeriehdokas
7
73
Vastaukset
- Anonyymi
siksi, että hän edustaa perinteistä demareiden politiikkaaaa kun taas Sanna Marin taitaa kannattaa myös vihervasemmiston linjaa, vaikka demareiden jäsen onkin. Se on aika vaarallista. Sanna Marinin elvistely ja omakehu kyvyillään ja saavutuksillaan ei oikein vakuuttanut. Äänet Antille!
- Anonyymi
Antti Lindtman, puolesta liputetaan täälläkin.
- Anonyymi
Olisikin hauska nähdä mitä tapahtuu kulissien takana jos psyko jää rannalle, alkaa varmaan aikamoinen rinneläisten savustus. Siellä tulee enemmänkin ministerikiertoa kun Kiuru, Tuppurainen jne haluavatkin vaihtaa rivikansanedustajiksi.
- Anonyymi
Marinin johtamiskyvyt on todettu jo Tampereen tapauksessa. Menestyvä kaupunki on ajettu viidessä vuodessa kriisikunnaksi.
Saa lyhyen pätkäpestin,sekoaa ja viedään laitokseen
- Anonyymi
Kyllä Sanna on paras. katsokaapa vaikka kuinka hyvä yo-todistus hänellä on. Suomi pelastuu nyt.
- Anonyymi
Lindtman paras?
Saattaa hyvinkin olla että hän olisi pätevämpi, mutta kun ratkaisu tehdään äänestämällä niin pätevyyttä enemmän saattaa ratkaista se kuinka tyrkky on ollut.
Joten onko Lindtmanilla mitään mahdollisuuksia television viihdeohjelmissa marinoitunutta Marinia vastaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1272226Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871089Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo99943Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa385898- 53791
- 46779
- 55760
- 84753
- 51713
Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi240710