Juvan imagon kehitys

Anonyymi

Aikanaan Juvaa mainostettiin "joutuin Juvalle" - se kääntyi yllättävän äkkiä muotoon "jouduin Juvalle"... (Tulihan siellä aikanaan nyhjättyä parikymmentä vuotta elämästä.)

Millä vanhaa kotipaikkakuntaa nykyisin markkinoidaan?

11

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joutuin Juvalta, se on nykyään.

• Anonyymi

ei juvvaa tarvitsee mainostaa erikseen. meijän kylä on yksi suuri vitsi muutenkin. nusastaan ristiin rastiin eikä kukkaa tiijä kuka on kenenki pentuja. tämän takia ei koko kylällä ole kuin muutama ylioppilas. nekin sai lakkinsa kaupasta.

• Anonyymi

Yks päivä nuapurin ukon luo meni tuttuun tappaan keskellä päivää vieras daami (yllätyksiä, eipä ou, kun ei oo kerta eka) ja keskellä kirkonkyllee. Rouvashlö läht tukka takussa muutaman tunnin jäläkeen pois, ja poltti tupakit ennen lähtövvään rakastajansa kera. Kyllä tuntu olevan hauskoo..Kysseisen ukon akka on töissä päivät muualla. Semmosta se on ja jouluki tulloo. Ee voi ku ihmetellä, mutta kuka on tyhymä? No se joka ei oo paekalla ja ei tiiä mittää mitä päevien aikana tapahtuupi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks päivä nuapurin ukon luo meni tuttuun tappaan keskellä päivää vieras daami (yllätyksiä, eipä ou, kun ei oo kerta eka) ja keskellä kirkonkyllee. Rouvashlö läht tukka takussa muutaman tunnin jäläkeen pois, ja poltti tupakit ennen lähtövvään rakastajansa kera. Kyllä tuntu olevan hauskoo..Kysseisen ukon akka on töissä päivät muualla. Semmosta se on ja jouluki tulloo. Ee voi ku ihmetellä, mutta kuka on tyhymä? No se joka ei oo paekalla ja ei tiiä mittää mitä päevien aikana tapahtuupi.

Hehe. Just niin juvalaista touhua. Toinen lähtee töihin, sitten toinen, niin toinen palaa kotiin kun toinen kerenny lähtee. Sit on kotona koko päivän ja lähtee taas illasta et on muka töissä, toinen tulee sillä välin kotiin ja tämä toinen ovelampi vasta illasta myöhemmin. Eläkemummona on aikaa katsella moista touhua. Jollakin on kyllä likaiset jauhot pusseissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha salailla, kylä tietää heti pettämiset,erot ja kuolemat. Hyvää uuttavuotta!

• Anonyymi

minä puolestani 'juutuin Juvalle'.
      vai pitäisikö sanoa 'juurruin Juvalle' ja täytyy sanoa, ettei kaduta pätkääkään! Päivääkään en vaihtaisi pois!

• Anonyymi

Juvakin menettelee tuollaisille, jotka eivät paremmasta tiedä/välitä. Muuten joutuin Juvalta, jos sinne on epäonnekseen juuttunut.

• Anonyymi

Onko Juvan keskustan Nesteellä vielä Suomen kallein bensa.

• Anonyymi

Ei taida olla keskustassa nestettä eikä huoltamoa. Kylmäasemia abcllä, ja Teboil toisella puolella..St1 Shellin entisellä pihalla. Kettulassa on yks huoltoa päätien varrella. Muuten en tietäis mut oli pakko tankata Juvalla joulun aikaan.

• Anonyymi

Joutuin Juvalle, hetimmiten Helsinkiin. Kilometrikorvaukset pyörivät omalla autolla.

• Anonyymi

Tuo oli kyl hyvä. Reps ja kops!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe