Kiitos paluulennolla gambiasta auttajalle koneessa

Anonyymi

Kiitos vierustoveri nuori nainen, joka istuit paluulennolla vieressäni. Annoit minulle ikkunapaikan ja autoit minua paljon. Olin se viisikymppinen kovin kuumeinen nainen, joka yski , houraili ja oli todella pahassa flunssassa ja kädetkin olivat paketissa. Voin nyt hyvin ja toivotan sinulle kaikkea hyvää elämääsi ja hyvää joulua ja kiitos.

5

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko jo tutkinut alapääsi.

      • Anonyymi

        En ollut mustan makkaran perässä, ihan vain aurinkolomalla.


    • Anonyymi

      Tollaisessa kunnossa ei saa matkustaa, lentoyhtiö ei saa missään nimessä päästää lennolle jos olit kuvailemassasi kunnossa.
      Mikäli lentosi oli Suomesta / Suomeen, niin ainoa vaihtoehto on entinen Thomas Cook Airlines, nykyinen Sun Class Airlines.
      Viimeistään miehistön olisi pitänyt evätä pääsysi lennolle.
      Syyt ovat, voit sairastua pahemmin lentomatkan aikana, sekä olet riskitekijä tartuttamaan muita matkustajia ja miehitöä.
      Ko, lentoyhtiön henkilökunta on palkattu Suomessa surullisen kuuluisan pa@ka firman Airpron kautta, joten mitäpä voi olettaa, ei ainakaan ammattitaitoista henkilökuntaa joka olisi osannut toimia tässäkin tilanteessa.

      • Anonyymi

        Sairastuin koneessa, olin terve vielä lentoon lähtiessä. Tiedän kyllä mistä puhut. Ja aika kipeää ja kuumeista porukkaa oli koneessa muitakin. Mutta edelleen, oireet tulivat rakuuna vasta koneessa korkeuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairastuin koneessa, olin terve vielä lentoon lähtiessä. Tiedän kyllä mistä puhut. Ja aika kipeää ja kuumeista porukkaa oli koneessa muitakin. Mutta edelleen, oireet tulivat rakuuna vasta koneessa korkeuksissa.

        Siis sairastunut jatkaa vielä, flunssa oireet, lähinnä korkea kuume tuli akuutisti jo koneen lentovaiheessa. En tietenkään lähtisi sairaana liikenteeseen, joten kommentoijan huoli on aiheellista. Hotellissa missä oli, oli koko ajan eri asteista hengitystieinfektiota, matkoilla ne tarttuvat vielä erityisen helposti, koska ihmisen vastustuskyky laskee noin 6 viikon ajaksi ja sairastuu helposti. Mä en yleensä sairastele, koska olen vuosia viettänyt aikaa erittäin alkeellisissa maissa, missä luulisi karaistuvan mille vaan, mutta nyt kävi paska nakki. Mulla oli muuten maski naamalla suurimman osan aikaa koneessa, kunnes ne loppui. Suosittelen kaikille maskeja koneeseen jo sen takia, koska jotkut laittavat vielä voimakkaita hajuvesiä koneeseen ja se vasta vaarallista allergikoille onkin. Ja en puolustele, mutta koneessa on aina mahdollisesti vaarallisia taudinkantajia, onneksi mulla vain ilkeä flunssa. Tämän takia niitä maskeja suosittelen, suojaava edes vähän. Hyvää jatkoa ja joulua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe