Onko meillä yhteys?

Anonyymi

Vai mistä on kyse. Osaatko sanoa nainen? Jotain sähköä meidän välillä on, en vain ymmärrä. Jotain voimakasta vetoa toisiimme. Niin ainakin minulla on suunnaton veto sinuun. Niin kuin me tuntisimme toisemme. Niin kuin minä olisin sinun sydämessäsi ja sinä minun. Rakkaus murtaa muurit ja raja-aidat, sitäkö tämä on. Tunnen yhteyttä sinuun.

15

61

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On meillä ♡ molemmat tiedetään se, kun ajatellaan sydämellä.

• Anonyymi

Toivoisin, että tämä on kaivatultani! Kyllä, erikoinen vetovoima ja kehollisia tuntemuksia vaikka hyvin pinnallisesti vasta tunnetaan toisiamme.

• Anonyymi

Se on tuo meidän outo huumori joka yhdistää ja viestit jotka lähtee yhtäaikaa....

<3 toivoo neiti aika...

• Anonyymi

Näittekö tänään?

• Anonyymi

Just noin👍

• Anonyymi

No onhan meillä ihan käsittämätön yhteys! Kyllä mä tunnistan sut vekkuli:)

• Anonyymi

On meillä yhteys, sanaton yhteys. Tunnen voimakasta vetoa ja halua sinua kohtaan. Vedät puoleesi kuin magneetti.

• Anonyymi

Olisikin. Ei ole kulunut päivääkään etten sua olisi ajatellut. Melkein vasten tahtoani. Ja nyt emme näe enää. 💔

• niinpä, aivan kuin tuntisimme vaikka emme tunne..

mutta tunnen tän tunteen kyllä, päivittäin mieless

• Anonyymi

Tuolta minultakin on tuntunut. Rakkaus, joka saa ymmärtämään mikä on elämässä tärkeää ja saa tajuamaan että monilla ennen tärkeillä asioilla ei ole mitään merkitystä.

Tällä hetkellä prosessissa on aikamoinen turhautumisvaihe. Rakkaus on ja pysyy, on pysynyt jo todella pitkään, mutta usko hänen tahdosta on seitin ohut ja se syö toivoa. Jos hän yht’äkkiä ottaisi kädestä ja sanoisi, että mennään yhdessä, lähtisin vieläkin mukaan. Silti en enää odota mitään. Tyhjässä toivossa eläminen kuluttaa liikaa.

• Anonyymi

Olet joskus lähtenyt hänen mukaansa?

• Anonyymi

Tää oli päivä kun laitoin viimeisen viestini hänelle 😳

• Anonyymi

Hänelle ketä kohtaan tunnen aikalailla noin, IRL viesti 5.12...

• Anonyymi

ei mulla oo yhteyttä keneenkään kanssa, ei masentunut mitään jaksa

• Anonyymi

Mutta jaksoit tänne kirjoittaa joten suon sinulle hellän virtuaali halin 😘 sekä pusun poskelle😘

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe