Kummitusten poisto

Anonyymi

Luin eräältä palstalta kuinka kannattaa käyttää wicca tai hodoo juttuja henkimaailman olentojen poistamiseen. Ei kannata. Kaikki hokkus pokkus tavarat ovat portaaleja henkimaailmalle. Siis nämä tarvikkeet. Itse olen aikoinani poistanut kaikki esoteeriset välineet ja kirjat jonka jälkeen koti ja unet rauhoittuvat. Esim. Tarot-kortit, shamaanirumpu, ja kynttilät joita käytetään taikuuksissa. Mystiikka-kirjat. Superherkille saatta aiheuttaa jopa masennusta, ahdistusta ja paniikkia. Keho kiittää kun laitat nämä pois. Itselleni teki painajaisia hirveitä tappeluita joka yö henkivaltojen kanssa. Enää ei tarvitse. AMEN JA KIITOS! Kantapään kautta tieto ei näitä turhaan raamatussa kielletä.

.

3

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kuullut lääkäriltä lääketieteellisenä tosiasiana, että jotkut psyykkisesti yliherkät saavat mielenterveydellisiä oireita pelkästään ns huuhaajuttuja ajattelemalla.

      Ei ne kirjat mitään tee, mutta superherkkä voi alkaa kuvittelemaan kaikenlaista. Sama idea kuin että herkille ei kerrota lääkkeiden sivuvaikutuksista, koska alkavat kuvittelemaan ja saamaan niitä oireita. Ns Placebo efekti


      Ns placebo efekti.

      • Anonyymi

        Totta, maailma on ihmisen kaleidoskooppi. Se avautuu erilaisena riippuen siitä mitä ajattelee ja millainen mieli on perusvarustukseltaan. Sen mukaan miten maailmasta ajattelee, siitä avautuu erilaisia käytäviä. Koko maailma muuttuu sen mukaan mitä pitää mielessään. Hyvistä ajatuksista tulee hyviä olosuhteita ja pahoista ajatuksista huonoja olosuhteita. Sellaisia ihmisiä on olemassa jotka näkevät mm. henkiolentoja ja voivat keskustella niiden kanssa, mutta joissakin paikoissa saattaa olla tapahtunut jotain äärimmäisen pahaa ja siellä nämä henget saattavat ilmestyä sellaisillekin jotka eivät ole luonnostaan herkkiä. On myös mielisairauksia jotka saavat näkemään ja kuulemaan olemattomia, mutta tiedän itse vuosien kokemuksesta, että "yliaistillista" aistimista on olemassa.

        Edellä mainitusta johtuen sellainenkin joka on oikeasti herkempi kuin muut, saattaa silti usein aistia oman mielensä luomia asioita, esim. peloista johtuvia - joita ei siis olisi olemassa jos se pelko ei olisi ensin jo mielessä, luomassa ajatuksia ja mielikuvia. Aidot herkät aistimukset tulevat yrittämättä ja yleensä niitä huomaa vain jos mielen ja kehon on ensin tyynnytänyt, esim. meditaatiolla, tai nukkumaan mennessä luontaisesti, ennen syvän unen vaihetta. Lisäksi niitä seuraavat todellisen maailman tapahtumat ovat niille aina todisteena.


    • Anonyymi

      Vanha suomalainen loitsu Hus sika metsään ei alunperin tarkoittanut suinkaan sian ajamista metsikköön, syystä tai toisesta, vaan sanonta on osa ikimuistoista hyvin rikasta kelttien loitsintarituaaliperinnettä, ja tässä tapauksessa pohjoiskeltin "sicca"/"cicca" tarkoittaa "elämänsä elänyttä" ja "pois silmistä", siis vainajaa, jonka hautaamisen jälkeen elävien joukkoon takertunutta jälkikuvaa ajettiin näin lempeästi tönien pois kylästä.

      Hus sika metsään, ja vieläpä useampaan kertaan kuuluvasti, jopa jylisevää ääntä käyttäen lausuttuna, niin kohtapian on paikat lakanavekkuleista ja muista rapistelijoista tyystin putipuhtoisina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe