Sylkeekö Antti Rinne kansan ja kansanvallan päälle

Anonyymi

...ja ehdottaa itseään ministeriksi.

Kaiken itsekritiikittömän sotkun jälkeen ei tuokaan olisi enää ykllätys.

Persujen kannatus suurempi kuin kepun ja sdp:n yhteensä.

Tämän viikon sirkus on vienyt lisää kannattajia äänestäjänsä katteettomilla lupauksilla pettäneeltä sdp:ltä ja kepulta.

10

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä muuta voit odottaa kunnon sopsialistilta? Hehän ovat ainoita jotka ovat oikeassa! Me muut emme vain tajua sitä miten väärässä olemme kun emme palvo Kansan Isää Antti Rinnettä, joka on Suomen suurruhtinas Marxin armosta.

    • Anonyymi

      Rinne ja muut ay-änkyrät ovat kansan ja erityisesti työläisten verenimijöitä sekä elättejä. Eivät oel tehneet juurikaan oikeita töitä vaan politikoineet ja kiihottaneet kansaa äänestämään itseään.
      Demarit eivät työllistä tässä maassa kuin puoluetoimiston väkeä ja kovapalkkaisia johtajia, joita Hakaniemessä riittää.

    • Kannatuslukjen kasvuhan on virallisesti selitetty nukkuvien heräämisellä vaan yhtä läpinäkyvää selitystä ei ole löytynyt muiden kannatuksen laskulle - liekö siellä heränneet nukahtaneet.

    • Anonyymi

      Nyt kun valtaan pääsee Antin perintöprinsessa niin meno yltyy marxilaiseksi. Sanna on aito kommunisti.

    • Anonyymi

      Päätös on tehtävä tilanteen mukaan
      ja nyt näyttää siltä ,että keskustan luu on kaluttu.Antin tilanne muuttuu kun
      Jussi tulee hallitukseen mukaan .Juoniminen ja ennakkospekulointi Anttia vastaan on ollut härskiä toimintaa.

      • Anonyymi

        Kukaan ei juoninut kuin itse herra Antti Rinne demarit itse on todistamassa ,että Rinne on värvänntyt päättävät puolue väkeä Sanna Marinon taakse ,kun nyt on ilmoittanut ,että hän ei ota kantaa kummankaan puolesta ? Eli valhetta valheen perään !

        Posti kriisissä Rinteen valehtelu todistettua ,mutta hänen lausuntonsa siitä oli Oulussa ,
        " Minä en ainakaan valehtele " kyllä se on niin että Rinne ei osaa edes puhua totta .!

        Hänen vaalivoitto saavutettu pelkillä valheilla , kukaan ei usko näihin valeisiin eläkeläisille ja vanhuksille luvatut hoitaja mitoitukset oli vain ,tehty. Siksi ,että pääsi huseeramaan pääministerin tehtävään ,on jo Helsingin yliopisto valion sääntö oikeuden professori Tuomas Ojanen ,sanonut ,että kun ne ei toteudu on Rinne valehdellut ja se Einiö sopivaa kansanedustajksi valitulle , vuonna 2018: Rinne jo siinä tehtävässä vappupuheissaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei juoninut kuin itse herra Antti Rinne demarit itse on todistamassa ,että Rinne on värvänntyt päättävät puolue väkeä Sanna Marinon taakse ,kun nyt on ilmoittanut ,että hän ei ota kantaa kummankaan puolesta ? Eli valhetta valheen perään !

        Posti kriisissä Rinteen valehtelu todistettua ,mutta hänen lausuntonsa siitä oli Oulussa ,
        " Minä en ainakaan valehtele " kyllä se on niin että Rinne ei osaa edes puhua totta .!

        Hänen vaalivoitto saavutettu pelkillä valheilla , kukaan ei usko näihin valeisiin eläkeläisille ja vanhuksille luvatut hoitaja mitoitukset oli vain ,tehty. Siksi ,että pääsi huseeramaan pääministerin tehtävään ,on jo Helsingin yliopisto valion sääntö oikeuden professori Tuomas Ojanen ,sanonut ,että kun ne ei toteudu on Rinne valehdellut ja se Einiö sopivaa kansanedustajksi valitulle , vuonna 2018: Rinne jo siinä tehtävässä vappupuheissaan!

        Antinketku yrittää takertua valtaan..


    • Anonyymi

      Jos näin tulee käymään ja Kepu tämän hyväksyisi NIIN kyllä siinä kohtaa häviää loppukin Kepun johdonmukaisesta politiikasta!

    • Anonyymi

      Tietenkin Antin pitää jatkaa ministerinä hallituksessa. Kuka muuten katsoo tytön perään?

    • Anonyymi

      sdp sylkee kansan päälle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe