Lähtisitkö nainen kanssani lomalle?

Anonyymi

Jos lupaisin maksaa koko homman niin oltaisiinko keväthangilla Lapissa, pilkittäisiinkö lähiöpubissa vai ongittaisiko mato-ongella malediiveillä? Jos siis kaivattusi kysyisi mukaan.

48

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähtisin omalla kustannuksella ja tänä vuonna voitais mennä Milanoon.

• Anonyymi

Ei kuulosta hyvältä jos pitää kinuta sillä että maksaa koko lystin, silloin ei olla oikeilla jäljillä. Ketään ei pidä koittaa ostaa.

• Anonyymi

Hiihtoreissu Lappiin, tai Malediiveilla uikkarit yllä kaiket päivät. Lähiöpubit ei kiinnosta.

• Anonyymi

Tottakai lähtisin Lappiin. Ei mulla sinne yksin olisikaan mahdollisuuksia. Ei tämä ole mielestäni rahakysymys jos seuraksi pyytää.

• Anonyymi

tottakai se on rahakysymys koska hän maksaa matkan jotta saa naisen mukaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tottakai se on rahakysymys koska hän maksaa matkan jotta saa naisen mukaansa.

Paljonko sinulla on tällä hetkellä tilillä rahaa ja miten velkainen olet?

• Anonyymi

Lähtisin mieluiten Lappiin ja omalla kustannuksella.
      Olisi ihana esim. tuijotella takkatulta hänen kanssaan.

• Anonyymi

Lähtisin hänen kanssa oikein mielelläni Lappiin ja maksaisin oman matkani :)

• Anonyymi

Mulla idea, mene sinä edeltä, niin me naiset tullaan porukalla sinne perästä, tämä on vähän ku se seittemän neitsyttä mitä luvattiin, mutta ei sinne päinkään

• Anonyymi

Lähtisin tottakai, aivan mielelläni.Loma tekis hyvää molemmille.Sais lähtee arkielämää pakoon.Ja tulla takas aivan rentoutuneena.🤗

• Anonyymi

Jumalauta tätä haaskaa täällä.

• Anonyymi

Mitä hittoa siinä herjaat täällä.Painu sinne mihin aurinko ei paista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hittoa siinä herjaat täällä.Painu sinne mihin aurinko ei paista.

Sä et niinkun tajuu et jokaisella on oikeus ja vapaus sanoo mielipiteensä vai kuinka?
        Jos pitää kaikesta ottaa tommoset pultit mitä nyt tänkin päivän oote tehnyt niin laita ihmeessä kone kiinni.

• Anonyymi

Ei mennyt noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mennyt noin.

Miten pitkä jyrpykkä sinulla on ja onko se myös paksu?

• Anonyymi

Pubi ei varmasti olisi mitenkään mieleenpainuva kokemus 😂 Mutta sekä Lappi että Malediivit hyvässä seurassa varmasti olisi.

• Anonyymi

Ei minun puolesta tarvi maksaa voin maksaa osan.

• Anonyymi

Onko Lapissa minkä verran karhuja entä susia?

• Anonyymi

No nehän voisi laskea siinä samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nehän voisi laskea siinä samalla.

Eiih iiik.

• Anonyymi

Mä lähtisin yhden miehen kanssa mieluusti reppureissaamaan. Voitais lähteä vaikka vähän pitemmäksikin ajaksi. Luulen että reissusta tulisi ikimuistettava. Ollaan jotenkin niin samanhenkisiä.

• Anonyymi

Hänen kanssa lähtisin minne vain jos pyytäisi..
      Lappiin niihin iglu-majoihin olisi kiva mennä katselemaan yhdessä revontulia..
      Ei olis kovin reilua maksattaa kaikkia toisella.
      Joten itse osallistuisin kustannuksiin.
      Eikä sillä paikalla oikeastaan niin väliä kun seura olisi parasta mahdollista eli hän .

• Anonyymi

Malediiveille.

• Siellä en ole käynyt joten kiinnostaa, ihan muuten vaan.

• Anonyymi

kun ei vaan lapselliset (lapland) hotelliin tarvitse mennä.
      heikko aamiainen huono palvelu surkea ruoka.
      Jopa aamupuuron keittäminen liian vaikea tehtävä.

Lähiöravintola olis uus kokemus.

• Anonyymi

Entäs jos teltassa? Voisi keittää aamupuuronkin itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos teltassa? Voisi keittää aamupuuronkin itse.

"... keväthangilla Lapissa..." Ihanko oikeasti joku telttailee pakkasella? 😲 Ehkä olen liiankin mukavuudenhaluinen, mutta jättäisin mokoman extreamin väliin 😣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"... keväthangilla Lapissa..." Ihanko oikeasti joku telttailee pakkasella? 😲 Ehkä olen liiankin mukavuudenhaluinen, mutta jättäisin mokoman extreamin väliin 😣

No sitten riippumattoon Malediiveille.

• Anonyymi

Mielelläni lähtisin kaivattuni kanssa reissuun. Ei pubiin kuitenkaan kun en käytä alkoholia lainkaan.
      Oman osani toki kustantaisin!

• Anonyymi

Kevääseen on liian pitkä aika, Malediiveille asti ei jaksa pyllyä puuduttaa, joten lähikuppilaan jos kerran tarjoat. Katotaan noita muita myöhemmin. Milloin mennään ja tavataanko puolivälissä?

• Anonyymi

Tuo voisi olla hyvä idea ;) :) mutta ehkä pitäisi viestitellä suoraan :)

• Anonyymi

Voisin lähteä, mutta kaloja en tapa. :)

• Anonyymi

Mä tahtosin niihin igluihin yöpymään :) :) Toki maksaisin itsekin osani.

• Anonyymi

Maksatko ap:nkin matkan?

• Anonyymi

Vähän tulisi sellainen ylläpidetty olo, joten jotain kustannuksia tulisi jakaa. Lähiöpubit ei innosta, mutta Lappi on suuremmilta osin jäänyt kokematta eli sinne. Malediivit on vähän kaukana ja varmaan aika kiva paikka, mutta eikö se ole enemmän sellainen häämatkajuttu?

• Anonyymi

Niin, että naimisiin pitäisi mennä ennen matkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, että naimisiin pitäisi mennä ennen matkaa?

Ei tarvitse. :-D Mutta kosia aina saa matkallakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse. :-D Mutta kosia aina saa matkallakin.

Ensitreffit Malediiveilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensitreffit Malediiveilla?

Ja lentomatka eri puolilla konetta? Ensitreffit Mellunmäessä kuulostaa jo helpommalta toteuttaa. Voi mennä käsi kädessä metrolla eksoottiseen itään.

• Anonyymi

Hänen kanssaan Lappiin. Revontulien taikaa ja romanttista takkatulta. Ihan kahdestaan, hiljaisuudesta nauttien ja eheytyen.

• Anonyymi

Eiköhän tässä jo ihan tarpeeksi lapissa olla, erämaan kivirauniot nähty. Järvisuomeen kesällä.

• Anonyymi

Pariisi tai joku muu kaupunki olisi kiva, myös Lapin hanget. Loppujen lopuksi mikä vaan kohde, vaikka pyöräretki lähiseudulla, kunhan seura on oikea. ❤️

• Anonyymi

Missä päin se kenenkin sopiva seura on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin se kenenkin sopiva seura on?

Eteläisessä Suomessa 100-200 kilsan välimaastossa pääkaupunkiseudulta.

• Anonyymi

👀7 iglussa....

• Anonyymi

Eikös se olisi parempi olla ihan taivasalla? Näkisi varmemmin revontulet, jos sattuu näkymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se olisi parempi olla ihan taivasalla? Näkisi varmemmin revontulet, jos sattuu näkymään.

Mörrille näkyy oikean henkilön kanssa revontulet vaikka keskellä päivää kellarissa.

• Anonyymi

Kanssasi kyllä. Pidän yllätyksistä, mutten pitkistä lennoista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      356
      2561
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      436
      2509
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      113
      1412
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1144
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      75
      932
    6. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      841
    7. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      833
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      815
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      118
      770
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      739
    Aihe