täällä noita ruokia, kun hän on poissa.
Ei tee taaskaan mieli syödä
20
53
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli kauhea nälkä aamulla ja massua särki kun monena päivänä syönyt nii huonosti ruokahalu on mennyt ihastuksen mukana. Nyt sain syötyä. Syö sinäkin hyvin. 👍👩
- Anonyymi
Miksi ikävän tunteet vievät ruokahalun?
- Anonyymi
En tiedä syön minä yleensä normaalisti en riuduta itseäni joskus ei vaan jaksa syödä. 👍👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä syön minä yleensä normaalisti en riuduta itseäni joskus ei vaan jaksa syödä. 👍👩
Nyt se läskimato laihdutuskuurille
4 omenan dieetti
Kova muija joka toitottaa ettei nälkä pystyy helposti selviään kuukauden vedellä ja omenoilla
Joten tohinaa töppösiin
- Anonyymi
Tuskin sullakaan mitään syönti - pakkoo on, ellei maita niin ei. Tarviiko semmosestakin tehdä numero.
- Anonyymi
Rakkaushan laihduttaa alussa. Koska puolisoon pitää alitajuisesti tehdä vaikutus hyvistä geeneistä.
- Anonyymi
Muistathan kuitenkin juoda.
- Anonyymi
Öö jos minä laihtuisin 70kg niin painaisin sen jälkeen 10kg luulempa että olisin jo haudassa. 👍👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö jos minä laihtuisin 70kg niin painaisin sen jälkeen 10kg luulempa että olisin jo haudassa. 👍👩
Älä läski jauha paskaa. Ite oot vollottanut että pitää laihduttaa kun muuten se ukko ei kattele sua kun oot niin rumilus läskeines. Eikä ne korsetit siihen termospullo pönikkä vartaloos istu joten byäääääääääh ukko katselee kaunottaria eikä pönäkkää tanakkaa sinua 🤣😱😱😱❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutenkin vollotusta kuullu miten ei ylipaino saa olla se juttu vaan pönäkkä pönikkä kelpaa tai muute ukko on narsisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä läski jauha paskaa. Ite oot vollottanut että pitää laihduttaa kun muuten se ukko ei kattele sua kun oot niin rumilus läskeines. Eikä ne korsetit siihen termospullo pönikkä vartaloos istu joten byäääääääääh ukko katselee kaunottaria eikä pönäkkää tanakkaa sinua 🤣😱😱😱❤️
En ole koskaan tuollaista kirjoittanut. Sun kannattaa varmaan vähentää palstalla oloa. 👍👩 Palsta näköjään tekee joistakin ihmisistä harhaisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan tuollaista kirjoittanut. Sun kannattaa varmaan vähentää palstalla oloa. 👍👩 Palsta näköjään tekee joistakin ihmisistä harhaisen.
Muista että yksi heseateria ja jos sen yli syöt jokainen nielty pala on yli kulutustarpeesi ja lihot
- Anonyymi
Kuka pakottaa syömään ellei maita.
- Anonyymi
Voit myös valita syödä päivässä 3 viineriä jolloin olet syönyt jo 1575 kcal
Jos siihen otat vielä jotain muuta syötävää sen päivän aikana niin kerrytät läskiä.
Pelkästään Neljä viineriä päivässä, ei muita ruokia niin läskistyt. Syöt neljässä viinerissä 2000 kcal
https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/200907219850202
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920