Thai hieronta

Anonyymi

Kokkolassa taitaa olla kova tarve thai hieromoilla kun tämmöseen kylään tuli jo kuudes virallinen hieromapaikka,onhan se hienoa jos kysyntään vastataan uusilla paikoilla ja kyseiset firmat pysyvät pystyssä.kun tahtoo muut kuin pizzeriat ja thai hieronnat kadota keskustasta.

8

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä ainakin uskon, että thainaisen antama hieronta on miellyttävä ja rentouttava kokemus, puhun nyt ihan tavallisesta hieronnasta.
      Se vaikuttaa merkittävästi hieronta kokemukseen kuka on hierojana mies vai thaineito.

• Anonyymi

Keskustassa on lähes loputtomiin halpaa vuokratilaa perustaa lisää kuntosaleja, kirpputoreja ja thai- hierontapaikkoja. Muuta ei ole viime vuosina keskustaan tullut, eikä baaritkaan näytä häävisti kannattavan.

• Anonyymi

Miksei sitten perusteta keskustaan meidän omaa reeperbahnia,elävöityisi tuo tyhjä alue takuu varmasti.

• Anonyymi

Olen perustamassa ensi vuoden alussa Kokkolan keskustaan thai-hieromo pitserian. Myös kotitoimitus molempiin mahdollsta ja vaitiolo taattu. Ota realisti yhteyttä kuljettajaa tarvitaan.

• Anonyymi

Itse asiassa alajärvellä oli vähän vastaava thai hieromo kahvila,mut kylällä oli niin hyväkuntosta porukkaa et hierottavaa ei riitänyt ja siitä tuli thai kahvila lounaspaikka.voi olla et kyseinen firma toimii siellä vieläkin.

• Anonyymi

Thai hieronta on hyvin tehokasta, jos se on suomessakin samanlaista, kuin youtube kanavalta saa käsityksen thai hieronnasta.
      Siinä hieroja hieroo omalla painollaan hierottavaa.
      Minua saisi thai neito kyllä hieroa koko painollaan....

• Anonyymi

Mikä tämä Hagströmin kulmassa oleva hierontayritys oikein. En ole koskaan vuosien kuluessa nähnyt menevän tai tulevan yhtään asiakasta sinne?

• Anonyymi

Siinä on se pieni ero kun ulkomaan tulokkaat perustaa firman ,siellä ei paljon kulje asiakkaita mut kuitenkin se pysyy pystyssä.taas kun kantaväestö laittaa firman pystyyn saa sulkea oven heti jos ei ole asiakkaita.mut hienoa et kokkolassa on asiakkaita ja valinnanvaraa,pietarsaares koittivat mut oli niin kova paheksunta ja uskovaisten naapurin kyttäys meininki ettei kannattanut.mut taitaa jeppisläiset käydä salaa kokkolassa?.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe