Fiksu ja hieno käytöksi en! 😊
Sami Sykkö on ihana!
14
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ja hyi helevetti!
- Anonyymi
Onko se se yököttävä muotijätkä?
Ei kai hänessä mitään vikaa ole, mutta itse en pidä tämäntyyppisistä miehistä.
Mieleeni on enemmän miehekkäämpi tyyppi kuin naismainen.
Muutenkin tuo muodilla keikailu tympäisee, en katso linnan juhlia.
Tulee mielikuva että maailmassa ei ole tärkeämpää kuin vaatteilla koreilu.
Siisti pukeutuminen on ok, mutta huomionhakuinen ja yliampuva tyyli ei pure minuun.- Anonyymi
Varmaankin on monenkin mielestä ihana, ei vaan oikein tod.näk. kuulu enää tämän ikäisten ihastuksiin, ellei sitten joukossa ole jokunen pappa joka nuorista pojista pitää.
Meikäläinen pitää enemmän sellaisista Tommi Korpela tyyppisistä aikuisista Miehistä.
Mummin miete- Anonyymi
liekko kirjoitti:
Sepä sattui. Minäkin tykkään Tommi Korpelasta :)
Rosoa pitää olla, vähän "kirveellä veistettyä" rauhallisuutta ja omapäisyyttäkin, kunhan on järki mukana. Itse olen 174 pitkä, ja pidän reilusti itseäni pidemmistä miehistä.
Valitettavasti komean Tommin iso miinus on tupakointi :/ Anonyymi kirjoitti:
Rosoa pitää olla, vähän "kirveellä veistettyä" rauhallisuutta ja omapäisyyttäkin, kunhan on järki mukana. Itse olen 174 pitkä, ja pidän reilusti itseäni pidemmistä miehistä.
Valitettavasti komean Tommin iso miinus on tupakointi :/Odota vielä vähän.
Pian saaat alkaa haista Hashikselta tai Marihuanalta.
Kaiken-lisäksi ihan laillisesti.
Aikuiset tietysti maksavat vero-sakkoja poltellessaan Tupakkaa.
Jotta lapsensa eivät joudu maksamaan.
H.
- Anonyymi
Ehkä Suomesta ei löydy normaaleja miehiä kommentoimaan noita muotijuttuja. Miksi Yle ei sitten käytä naisia, kun naisia suositaan kaikilla sektoreilla muutenkin. Eikä noita sykköjä kuitenkaan voida mieskiintiöön laskea.
- Anonyymi
Teemu Muurimäki on Mies, eikä hiiri kuten Sykkö.
- Anonyymi
Sykkö on ei ole tullut kaapista ulos.
- Anonyymi
Ei sen tartte, huomaa sen muutenkin.
- Anonyymi
Kuka täällä paljoksuu "mieskiintiötä". KYllä juttu on ollut viime vuosina jo, että akat niskan päällä. Pelkästään YLEssä, uutiset, urheilukin akkavaltainen.
Kaiken lisäksi urheilussa leidejä, jotka ei meinaa ostata puhua. Ainakaan ilman sanojen väärin painottamista.
Puhumattakaan YLEn johdosta. Toimituspäälikköjä löytyy YLEstä kasapäin. Siis naisia. Kyllä on kiintiöt päälaellaan. - Anonyymi
Semmonen apinan ja naisen välimuoto, ei mies eikä mikään.
- Anonyymi
Homot on niin ihania ja söpöjä.
Tynkkysenkin "sydänkäpy", suklaasydän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639606Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493060Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422841- 612649
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012055- 1061964
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251893Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531450Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281241