Masentuu vain yksin ku ei saa naista.

Anonyymi

Oon ihan komee tavallinen pitkä mies ja en vaa löydä naista kun eivät kiinnostu. Käyn hyvä palkkases työssä ja luottotiedot kunnos. Rahaa sopivasti. Ostan uusia vaatteita. Turhaudun kun en saa naista. Mikähän siinä on ku ne ei kiinnostu. Baarissa joskus lähestyn mut naiset karkaa. Ja tinderis eivät juttele ja poistavat.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tätä on nyt spekuloitu hyvän tovin tällä palstalla. Ei jaksais enää.
      Vatvottu puoleen ja toiseen ilman tulosta. Alkaa maistua puulle.
      Mistähän hitosta täällä kukaan voi tietää miksi et naista saa. Jokin vika sinussa on, mutta mahdoton edes arvailla mikä kun tunne eikä tiedä kuka ja minkälainen ihminen olet.
      Mieti itse!
      Ja juu, se vanha jännämies-virsi on jo niin moneen kertaan laulettu että jätä suosista laulamatta! Pois muodista jo ajat sitten.

• Anonyymi

Mä en usko niihin jännämiesjuttuihin, mut aika paska tuuri kun ei löydä naista. Viime vuonna olin iloinen tähän aikaan ku mulla oli nainen. Tosi masentavaa nähdä pariskuntia ja ite aina yksin.

• Anonyymi

Ei ihme et paska mieli ja paha olla. Iha oikee syy ku ei ole naista. Siis todella paha mieli. Parempi vaa istua himas ja käydä töissä, on ees töitä

• Anonyymi

En missää nimes ole ruma ei johdu siitä. Ennen vain oli sekasin asiat ja oli naisia. Nyt menee hyvin ja jopa oon töis. Enkä työtön, nyt ei millää naiset kiinnostu, mustaki vähä tullu ujo että liikaa saanu paskaa, ettei uskalla enää lähestyykkää naisii..

• Anonyymi

Jossain on vika ja miettiny pääni puhki,mutta en tiedä.. en oo ainaskaa sekopää narkki tai juoppo

• Anonyymi

En vain ymmärrä miettiny pääni puhki. Rahaaki löytyy ja kaikkee sopivasti.

• Anonyymi

Tänäänki näin kaupas ihan tavallisen pyöree nätin naisen. Mikä kelpais mulle. Mut se oli nuori enkä jutellu ku sil oli kaveri. Mut ihan helposti kelpais moni pyöree. En kattele mitää laihoja pissiksiä..

• Anonyymi

Alkaa vain vituttamaan ku oman tyylisiä naisia ei vain saa.

• Anonyymi

Kai mun pitäs se vaan tajuta ettei musta naiset tykkää ja teen vaa duunia. Kyl muut miehet löytää..

• Anonyymi

Olen ruma ja sain kauniin naisen. Tyttöystävä on hoikka 166 cm kaunis nainen. Joten jos minä sain naisen niin kuka vaan saa naisen. Sulla on nyt vaan väärä asenne etkä edes tee alotteita naisille. Veljeni sai naisen ja lapsen sen kanssa vaikka on 120 kg rumilus. Se nainen on 70 kg nätti nainen. Olen itse 166 cm 90 kg plösö ja melko köyhäkin joten älä sano ettet saisi naista.

• Anonyymi

Allu on jälkeenjäänyt jumi.... Se ei vaan ymmärrä sitä.

• Anonyymi

En tee, en uskalla jutella naisille baaris, tinderis teen alotteita mut naiset poistaa eikä vastaa mulle,, paska juttu

• Anonyymi

Tai sitten kauneus on katsojan silmässä, mikä toki on hyväkin asia.

• Anonyymi

Se on luonteen heikkoutta jos moisesta masentuu.

• Anonyymi

Yleensä se on ylikomisarion masennusta, kun itse tekee rikoksia joista ei pääse irti vaikka kuinka ajattellisi, omista rikoksistaan...

• Anonyymi

Mä ymmärrän paljoki mutta ennen sain vain naisia, en enään, että joo.

• Hommoo joku keäpijö akka. Pitkä & pätkä täyventää toisijaan hyvästi.

• Anonyymi

Haukotuttaa, taidan mennä seksomnioille tästä, hyvää yötä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      9
      1862
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      118
      1176
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1175
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      973
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      235
      942
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      884
    7. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      763
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      756
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      699
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      663
    Aihe