Hyvää Suomen itsenäisyyspäivä!
Mr. Mussu ..
4
<50
Vastaukset
Ystis moikka ✋☺️ pitkästä aikaa....
Vieläkö kaipailet täällä sun Mussua?
Forever oot kaivannut. Missä vois olla?
Mukavaa itsenäisyyspäivän iltaa kuitenkin.
🇫🇮
täältä toivottais 🐅Hei Tigru, kaipaan ja en ..
Kaipaan muistoja, missä hän oli, hienoja .. mutta en voi kaivata sitä, mikä ei ole minun ollut.
Kaipaan myös sinun kanssa keskusteluja .. myös sinä olet katoava ..
Näin se menee 🤔Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Hei Tigru, kaipaan ja en ..
Kaipaan muistoja, missä hän oli, hienoja .. mutta en voi kaivata sitä, mikä ei ole minun ollut.
Kaipaan myös sinun kanssa keskusteluja .. myös sinä olet katoava ..
Näin se menee 🤔Kuule ystikseni....
Jäin miettimään tuota, että voiko kaivata sellaista mikä ei ole omaa... Kaipaat muistoja hänestä..
Minä kaipaan yhteyttä minun häneen.
Sitä voimaa ja iloa jota hän minulle antoi ja toi.
Joku energialataus💣💥 ihan outoa 🙂
Oon myös ikävöinyt keskustelujamme...
Minä revittelen aina välillä jaksuni rajoja, silloin riuhdon ja tempoilen... Anteeksi ystis.
Kirjoitellaanko vielä? Ettei kaikki katoaisi... 😌
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
Kuule ystikseni....
Jäin miettimään tuota, että voiko kaivata sellaista mikä ei ole omaa... Kaipaat muistoja hänestä..
Minä kaipaan yhteyttä minun häneen.
Sitä voimaa ja iloa jota hän minulle antoi ja toi.
Joku energialataus💣💥 ihan outoa 🙂
Oon myös ikävöinyt keskustelujamme...
Minä revittelen aina välillä jaksuni rajoja, silloin riuhdon ja tempoilen... Anteeksi ystis.
Kirjoitellaanko vielä? Ettei kaikki katoaisi... 😌
🐅Joo, tottakai .. kirjoitetaan 📜 ✍️ 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711762
- 585539
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462847- 402455
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152444Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471939Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71707- 341610