Kysyvälle vastataan ja kysymys on

Anonyymi

Hyvä kysyä muualla kuin palstalla. Kuuluu jo käytöstapoihin. Itse en niinkään ole kiinnostunut ihmisestä, joka kohtelee muita kylmästi. Voisipa olla turnoff.

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millainen on kylmä kohtelu?

• Anonyymi

Vastaamattomuus. Jos saisin tietää ihmisen kohtelevan muita kylmästi menettäisi selkeästi pisteitä.

M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaamattomuus. Jos saisin tietää ihmisen kohtelevan muita kylmästi menettäisi selkeästi pisteitä.

M

Ihastunut ukko joka ei vastaa yhteydenottoihin kaivaa omaa hautaa koska sillä eukko lähtee naimaan muita ukkoja. Häviäjä on ukko ite!

Jos ukko ei ihastunut niin tuskin sitä kiinnostaa eikä se eukko sais irti mitään enempää vastauksestakaan. Vastas tai ei niin eukko jäis yksin toivoon et jospa sittenki joskus .... tai jos valehteli. Koska ujo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastunut ukko joka ei vastaa yhteydenottoihin kaivaa omaa hautaa koska sillä eukko lähtee naimaan muita ukkoja. Häviäjä on ukko ite!

Jos ukko ei ihastunut niin tuskin sitä kiinnostaa eikä se eukko sais irti mitään enempää vastauksestakaan. Vastas tai ei niin eukko jäis yksin toivoon et jospa sittenki joskus .... tai jos valehteli. Koska ujo.

Kertois ehkä siitä, että saattaisin itse olla myös joskus sen kylmänkohtelun vastaanottaja.

• Anonyymi

Se on juuri sitä mitä sinä olet tehnyt. Vuodesta toiseen ja teet joka päivä. Miksi leikit tietämätöntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertois ehkä siitä, että saattaisin itse olla myös joskus sen kylmänkohtelun vastaanottaja.

Oli syy mikä vaan niin ukko häviää ja eukko antaa tyrkyllä oleva pilluaan ihan toiselle ukolle

Tässä pelissä mies häviää aina. Kyse on siitä saako ukko itse pillua vai onko saaja joku muu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli syy mikä vaan niin ukko häviää ja eukko antaa tyrkyllä oleva pilluaan ihan toiselle ukolle

Tässä pelissä mies häviää aina. Kyse on siitä saako ukko itse pillua vai onko saaja joku muu

Miksi väännät jotain noin ilkeää mun aloituksesta?

Itse en jättäisi vastaamatta, koska en halua muita kohdella ilkeästi. Huono kohtelu tulee kyllä jossain esille eikä se anna hyvää kuvaa ihmisestä eikä käyttäytymisestä muita kohtaan. Ihmiset juttelee keskenään kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juuri sitä mitä sinä olet tehnyt. Vuodesta toiseen ja teet joka päivä. Miksi leikit tietämätöntä.

Mitä väliä kenen syy ja kuka teki eka.

Loppu tulos on silti se että mykkä mies on ilman pillua ja toinen ukko saa sitä

Tässä pelataan seksistä

Fiksu mies pelaa kortit oikein ja on tyydyttyneen tyytyväinen

Tyhmä katkera kärttyinen palsta vittuilija

• Anonyymi

Itse en voisi tuolla perusteella olla kiinnostunut kenestäkään. Mutta riippuu siitä miten asiat näkee. Ihmiset näyttävät minusta olevan täysin tyytyväisiä elämiinsä vaikka ympärillä tapahtuu niin julmia tekoja ja asioita, ettei niitä voi sanoin kuvata. Kai joku näkee aiheelliseksi haukkua aspergereitäkin ja autisteja (välinpitämättömyydestään) sen sijaan, että vaatisi oikeutta oikeasti satutetuille ja murhatuille ihmisille? Ihmiset on julmia, kylmiä ja itsekkäitä kaikki. Jeesus on oikeassa.

• Anonyymi

Parempaa luettavaa ehkä.

• Anonyymi

Aika päivänselvä asia kai, että kysyvä on oikeutettu saamaan vastauksensa, vaikka vastaus kylmäisi, hiljaisuus sattuu enemmän.

• Anonyymi

Mykkä antaa tyrkyllä olevan seksin toiselle ukolle ja jää itse ilman.

Näin tää kylmääkin kylmempi parisuhdetanssi vaan menee

Kaikki konstailu vain osuu omaan nilkkaan lopulta. Sitten mies ulisee kun eukko nussii muita ukkoja

Miksköhän ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mykkä antaa tyrkyllä olevan seksin toiselle ukolle ja jää itse ilman.

Näin tää kylmääkin kylmempi parisuhdetanssi vaan menee

Kaikki konstailu vain osuu omaan nilkkaan lopulta. Sitten mies ulisee kun eukko nussii muita ukkoja

Miksköhän ??

En nyt kyllä yhtään ymmärrä, mikä sulla on hätänä. Peniskateus varmaan, en vastannut sulle, vastasin yleisesti, kun sattui sopimaan mun pirtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt kyllä yhtään ymmärrä, mikä sulla on hätänä. Peniskateus varmaan, en vastannut sulle, vastasin yleisesti, kun sattui sopimaan mun pirtaan.

Totuus on se että yhteydenottaja toivoo parisuhdetta ja parisuhteeseen kuuluu seksi.

Jos kohde ei konstailun takia vastaa hän pelaa korttinsa niin että jää ilman seksiä ja luovuttaa tämän yhteydenottajan toisten nussittavaksi.

Eli hän häviää. Ei tule suhdetta, ei edes kertaa seksiä saati vakituista seksisuhdetta ja kaiken lisäksi saa seurata puutteessa sivusta kun toinen nussii sitä yhteydenottajaa kun itse ulvoo et kassit on niin täynnä

Monin kertainen häviö

Mitä opimme pelitaktiikasta?

Tapa johtaa häviöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus on se että yhteydenottaja toivoo parisuhdetta ja parisuhteeseen kuuluu seksi.

Jos kohde ei konstailun takia vastaa hän pelaa korttinsa niin että jää ilman seksiä ja luovuttaa tämän yhteydenottajan toisten nussittavaksi.

Eli hän häviää. Ei tule suhdetta, ei edes kertaa seksiä saati vakituista seksisuhdetta ja kaiken lisäksi saa seurata puutteessa sivusta kun toinen nussii sitä yhteydenottajaa kun itse ulvoo et kassit on niin täynnä

Monin kertainen häviö

Tapa johtaa häviöön.

Ja vastaamaton saattaa olla katkera, kostoa hautova, ” naiset on horoja” uhriutuja vaikka itse valitse tappiollisen pelitaktiikan joka johti omaan kärsimykseen ja häviöön

Naiset saa seuraa helpommin joten naisilla on nopeasti uus pano jos ensisijainen torjuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monin kertainen häviö

Tapa johtaa häviöön.

Heitä nyt voltti noiden miehisnäkökulmaisten ja umpiharhaisten incelvollotuksiesi kanssa. En tiedä kuka nussii, mutta se on hyvä että joku nussii, tämä palsta ei liity siihen asiaan millään tavalla. Kokeile tinderiä, siellä ei muuten voi tehdä pilluttomuusreklamaatiota, se on sellainen nykysivistyksern liittyvä homma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monin kertainen häviö

Tapa johtaa häviöön.

Tai ehkä ei vaan kiinnosta. Kait kiinnostunut ihminen vastaa jos viesti tulee henkilökohtaisesti.
        Mahdollisesti sitä seksiä on saatavana muuallakin..

• Anonyymi

Naisilla on useampi kuin ylsi ihailija joten jos eukko torjutaan se siirtyy vaan toisen syliin.

Ei eukot jää miettiin ukkoja jotka heille tylyjä kun lohduttaja lähellä tarjolla joka antaa sen mitä eukko on vailla!

Torjuja pelaa kortit väärin ja se on tyhmän pelaajan merkki

• Anonyymi

Täytyy todeta että on aika kylmää touhua jos vaan seksin perässä mennään.
        Kyllä normaali suhteessa välillä pitää olla myös sitä kädestä pitelyä hiljaisilla silloilla. Panosuhteet on eri asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy todeta että on aika kylmää touhua jos vaan seksin perässä mennään.
        Kyllä normaali suhteessa välillä pitää olla myös sitä kädestä pitelyä hiljaisilla silloilla. Panosuhteet on eri asia.

Juu mutta tässä tilanteessa neitsyt janikat kuvittelee nyt näitä prinsessa ruususia ilman seksielämää

Harmi et sillai neitsyt janikat häätää ukkonsa pettämään kun pillun umpelee umpeen ajatellen ettei rakkaus suhde ole seksiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monin kertainen häviö

Tapa johtaa häviöön.

Tai sitten tapa johtaa voittoon, kun moottoriturpainen törkyakka pohjanmaalta jää nuolemaan näppejään ja miehellä on parempiluonteinen ystävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vastaamaton saattaa olla katkera, kostoa hautova, ” naiset on horoja” uhriutuja vaikka itse valitse tappiollisen pelitaktiikan joka johti omaan kärsimykseen ja häviöön

Naiset saa seuraa helpommin joten naisilla on nopeasti uus pano jos ensisijainen torjuu

Tämä ei ole mikään panopalsta. Kannattaa etsiä seuraa muualta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole mikään panopalsta. Kannattaa etsiä seuraa muualta.

Tämä onkin katkerien ukkojen palsta jotka pelanneet liian kauan kieroa peliä ja eukkonsa menneet naimaan muita ukkoja

Sitä täällä uhriutuen puretaan muihin kun ei riitä äly miettiä et mite eukko ois ollu sun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten tapa johtaa voittoon, kun moottoriturpainen törkyakka pohjanmaalta jää nuolemaan näppejään ja miehellä on parempiluonteinen ystävä.

Aina sitä seuransa valita saa. Jos ei miellytä ni uutta matoa koukkuun go go!

• Anonyymi

Sinun kanssasi on aina niin kylmä. Etsijä löytää ja kolkuttajalle avataan. Loput on penseyden selitystä.

• Anonyymi

Ihminen jolla on mielessä joku kysymys , on oikeutettu ihan itse päättämään , kysyykö kysymyksensä täällä vai suoraan kysymyksensä kohteeltaan tai kysyykö ylipäätään ollenkaan yhtään mitään..
      Asioita ei pidä olettaa ihmisistä. Ihmiset ovat kuitenkin erilaisia vaikka samoja kokemuksia onkin.
      Kaikki väkisin vääntäminen on huono asia.
      Asioiden tulee tapahtua vapaaehtoisesti ihmisen omasta tahdosta , silloin on tilaa oikeille tunteille.

• Anonyymi

Pidätkö kukista?
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006335117.html

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      261
      4103
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      129
      2352
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1501
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      978
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      132
      966
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      949
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      335
      889
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      867
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      810
    Aihe