Jep, i was in. Harmi oli taas että jonon päähän on aina ilmaantunut ne 4-5 liikaa maistellutta jotka eivät kestä tiggeröitymättä näiden anarkkomarkkojen vittuiluja. Siinä mielessä media osittain oikeassa.
Juu marssin varrella oli sitten näitä äitien helmoista huutelevia anarkoja taas kymmenittäin. Hörähdeltiin hiukan erään toisen yrittäjän kanssa kun joku anarkopummi huuteli ihan täpinässä että menkää töihin 😆. Huumoria löytyy joskus täysin yllättävistä paikoista.
Kaikenkaikkiaan hyvä 612 oli. Blood and honour kaverit on tosi isänmaallisia ,hatunnostoni heille.
…
olin 612 marssilla yhdessä blood and honour kanssa
15
960
Vastaukset
- Anonyymi
Kas , japi 3 liikkeellä taas
- Anonyymi
Ja sinä "neiti" Tietysti vedit kilarit niihh.. 😁
- Anonyymi
Talvisodassa oli kovia marsseja mutta huutelijoita ei tien varrella ollut. Oli vai jäätyneitä ruumiita hyvin hiljaisina.
- Anonyymi
Mä oon sekasi 247 ja tykkään 69 ihan sairaasti
- Anonyymi
Kah,,joku "isänmaallinen" aloittaja puhuu englantia siellä aloituksessa.
- Anonyymi
Vo röyhhh tätä itsenäisyyspäivän jälki maininkeja happi loppuu hävettää
- Anonyymi
Jep ,Japi 3, surullisen kuuluisa ksml trol li.
- Anonyymi
Hän on inter-nazi-onaali.
-sieg smile- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on inter-nazi-onaali.
-sieg smile-Ja sinä"neiti" olet vakio kamaa tällä palstalla
- Anonyymi
Tiggeröityminen = Nalle Puh -hahmolta opittu iloinen pomppiminen. Ei sisällä tappavia lentopotkuja, eikä kännitilaa (yleensä).
Uusnatsit omivat nyt sitten viattoman piirroshahmonkin, niinkuin ei Kuu olisi riittänyt :(
-sieg smile-- Anonyymi
Minä olen ollut natsi koko ikäni, ihailen tätä edes mennyttä kansleria, hieno mies kertakaikkiaan. Kuuntelen Rammsteinin!
Olen ostanut eräästä Etelä-Suomalaisesta myymälästä natsiarmeijan kamaa, olen onnellinen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut natsi koko ikäni, ihailen tätä edes mennyttä kansleria, hieno mies kertakaikkiaan. Kuuntelen Rammsteinin!
Olen ostanut eräästä Etelä-Suomalaisesta myymälästä natsiarmeijan kamaa, olen onnellinen!Täytyy vielä lisätä että Saksan armeijan sarkavaatteiden alla minulla on pitsistringit, verkkosukat ja sukkanauhat sekä tiukka korsetti, kotona leikin näissä vaatteissa ja leikeissä mukana paksulla kädensijalla varustettu nahkaruoska!
- Anonyymi
Keine arbeit - es macht frei!
- Anonyymi
Kerro lisää ystävistäsi. Kiinnostuksemme heräsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää ystävistäsi. Kiinnostuksemme heräsi.
"neideiltä" meni pupu pöksyyn
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell512385- 531970
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1511968Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581885Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1311654Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571230- 751211
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831125Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.146998Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103911