ja etsimään NASA:n lumipilveä. Heippa
Mies, lähden kauppaan
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
EIPÄ OLE OLLUT LÄMMINTÄ RUOKAA MINULLAKAAN!! PIDETÄÄN KEINOTEKOISESSA KÖYHYYDESSÄ KIDUTETTUNA!!!
OIKEUDENKAARESSA AIKANAAN JA IHMISOIKEUSTUOMIOISTUIMESSA!!
TTHHRRRJJ- Anonyymi
OStin yhen kympin villapaidan ja lämmitän sit nyt pyykinpesukonees ja koht kuivaajas. sen voi varmaan syyä ehkä. se on keinotekoisesta eläimestä.
- Anonyymi
nii muuten, aiotko nyt sit vaa murhata jonkuu että saat ne oikeudet? höpötit jotaa siit? munkii pitää varmaan murhaa kohta joku et saan oikeuden, kun multa viedään kaikki pois ku oon mukamas PSYKOOOOTTINEN vaikka ne hyökkäs mun kimppuu itte jostaa vitun pakettipaskaautost tai kopperost tai sellasest pitkulaisest autost vaa. Antovat jotaa nasan piikkei ja seerumeit ja tuhosvat mun perseen, sit mulle langetetaa psykoosipaska päälle joku lääkepsykoosi tai joku, ja sit en voi ees oikeest puolustautuu ku oon niin harhanen niitten mielest. et yritän tänää syyä ton lämpimän villapaian lounaaks, et ymmäårtää et mun persereiäs on aidost jotaa vikaa.
- Anonyymi
Mitä oot mun jauhopussii laittanu? voinks viel leipoo siit vai joudunko heittää pois? oliks toi uhkaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nii muuten, aiotko nyt sit vaa murhata jonkuu että saat ne oikeudet? höpötit jotaa siit? munkii pitää varmaan murhaa kohta joku et saan oikeuden, kun multa viedään kaikki pois ku oon mukamas PSYKOOOOTTINEN vaikka ne hyökkäs mun kimppuu itte jostaa vitun pakettipaskaautost tai kopperost tai sellasest pitkulaisest autost vaa. Antovat jotaa nasan piikkei ja seerumeit ja tuhosvat mun perseen, sit mulle langetetaa psykoosipaska päälle joku lääkepsykoosi tai joku, ja sit en voi ees oikeest puolustautuu ku oon niin harhanen niitten mielest. et yritän tänää syyä ton lämpimän villapaian lounaaks, et ymmäårtää et mun persereiäs on aidost jotaa vikaa.
Näinkö sinä mies buustailet ittiäs, on noin suurta vääryyttä taas, että pitää noista tappamisasioista ujeltaa päivät pitkät, ehkä sosiaalisen elämäsi rajoittuminen ruokakauppoihin on omien tapojesi lopputulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö sinä mies buustailet ittiäs, on noin suurta vääryyttä taas, että pitää noista tappamisasioista ujeltaa päivät pitkät, ehkä sosiaalisen elämäsi rajoittuminen ruokakauppoihin on omien tapojesi lopputulos
Ei, kyllä tämä semanttinen päätelmä on tullut ihan yhteiskunnalta ja joltain oudolta jengiltä. Minä olin ihan kiltti naisihminen kunnes söivät mun suolet ja aikovat jättää ne verisinä läntteinä pitkin asfalttia. Semmosta ne tekee ihmisille ne suomalaiset hullut täällä yhteiskunnassa. Topdella törkeää. Että tavataan sitten hasara vaan siellä ihmisoikeusistuimessa. Mulla kyllä palaa jo valo haudalla, jolla ei oo paikkaa. Muista sinäkin pitää hippilamppusi korkealla noiden sun rääkkäysjuttujen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä tämä semanttinen päätelmä on tullut ihan yhteiskunnalta ja joltain oudolta jengiltä. Minä olin ihan kiltti naisihminen kunnes söivät mun suolet ja aikovat jättää ne verisinä läntteinä pitkin asfalttia. Semmosta ne tekee ihmisille ne suomalaiset hullut täällä yhteiskunnassa. Topdella törkeää. Että tavataan sitten hasara vaan siellä ihmisoikeusistuimessa. Mulla kyllä palaa jo valo haudalla, jolla ei oo paikkaa. Muista sinäkin pitää hippilamppusi korkealla noiden sun rääkkäysjuttujen kanssa.
Sitähän ne tekee. Ei ihmisoikeuksia. Onhan täällä useampi. Uskonnon varjolla vaikka rankasti uskonnoton.
Mut hei, oikeudenkaaressa ja ihmisoikeustuomioistuimessa aikanaan.
LAIN EDESSÄ OLEN VAPAA! 😂
EI JEESUS!
TTHHHRRJJJJJJJJK - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin on makuupussi ja nukun hautausmaalla jo valmiiksi jos kuolo pääsee yllättää sillä näin säästän resursseja. Pelkään myös eläviä kuolleita jotka vaeltavat päivittäin töihin ja syövät toisten sisälmyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole nainen, tässä ensimmäinen rääkkäys. Yhteiskunta puuttuu toimintaasi ja rajoittaa sitä, mikäli se ei sovi normeihin, tällöin puhutaan lainvastaisuudesta, rääkkäys kaksi. Kolmanneksi, outoja jengejä olen nähnyt minäkin, kannattaa pysytellä kameroissa siinä tapauksessa
- Anonyymi
Keinotekoisia kipuja, puutteita, rikotaan jopa vaatteet, esineet ja kaikki paha mitä voi tehdä tehdään mutta tiedän oikeudessa voitan. Ei uskontoa minulle. Ei käy!
Tthhhrrjjj
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954