Hitto kun on ikävä, kertoo se yksK-nainen, ja miettii että onko sulle sattunu jotain?
Muistat varmasti tämän biisin, oli kylläkin Anna Puun esittämänä, mutta tämä on parempi
https://www.youtube.com/watch?v=SsL7JD10HmM
Mihin katosit MörriMöykky?
26
74
Vastaukset
- Anonyymi
Mörrihän on poistunut keskuudestamme äkillisesti ja ennalta arvaamattomasti, niin huippukuntoinen kuin oli.
- Anonyymi
Kevyet mullat.
- Anonyymi
Taisi mörri hävitä lopullisesti, koska huomasi tulleensa näin epäsuosituksi, jotta heti viisi viestiä poistettiin.
- Anonyymi
En toki ole kadonnut, armas kaivattuni. Pelailen vain illat pleikkarilla uutta peliä.
- Anonyymi
Omaa peliä minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaa peliä minäkin.
Omaapeliä on yhdyssana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaapeliä on yhdyssana!
Kannattaa käydä ihan äidinkielen tunneilla, ennen kuin alkaa minua opastamaan. Pitää tajuta, mitan painottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa käydä ihan äidinkielen tunneilla, ennen kuin alkaa minua opastamaan. Pitää tajuta, mitan painottaa.
Mitä mitan painottaa? Mene nyt kouluun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut koulunkin käyneet eivät tajua, miten asioita painotetaan. Siksi he ovat täällä. Asioiden eri painotuksella asiasisältö muuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut koulunkin käyneet eivät tajua, miten asioita painotetaan. Siksi he ovat täällä. Asioiden eri painotuksella asiasisältö muuttuu.
Miten mitan painotus muuttuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tartuppa kirjaimiin, kun et tajua edes lausenne rakennetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tartuppa kirjaimiin, kun et tajua edes lausenne rakennetta!
Olet apukoulun priimus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet apukoulun priimus.
Niin olet, kun et tajua mitä tänne kirjoitat. Ymmärrän sinua ja kävisit ensin sen apukoulun ja sitten äidinkielen alkeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olet, kun et tajua mitä tänne kirjoitat. Ymmärrän sinua ja kävisit ensin sen apukoulun ja sitten äidinkielen alkeet.
Miten mitan painotus muuttuu lauseissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet apukoulun priimus.
Jeps, toisella oli kirjainvirhe ja toinen ei tajua, mitä lause tarkoittaa. Kyllähän tämä äidinkielen opettaja sinne apukouluun joutaisi, ettei täällä muka hiuksia halkoisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeps, toisella oli kirjainvirhe ja toinen ei tajua, mitä lause tarkoittaa. Kyllähän tämä äidinkielen opettaja sinne apukouluun joutaisi, ettei täällä muka hiuksia halkoisi.
Hän on apukoulun priimus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on apukoulun priimus.Ottaisit iltalääkkeet ja alkaisit nukkumaan, niin huominen olisi mahdollisesti äidinkielen opettajalle suotuisampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisit iltalääkkeet ja alkaisit nukkumaan, niin huominen olisi mahdollisesti äidinkielen opettajalle suotuisampi.
Ottaisit iltalääkkeet ja alkaisit nukkumaan, niin huominen olisi mahdollisesti äidinkielen opilaalle suotuisampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisit iltalääkkeet ja alkaisit nukkumaan, niin huominen olisi mahdollisesti äidinkielen opilaalle suotuisampi.
Vai opilaalle? Miten äidinkielen opettajalla levysoitin hyppää aina samalle uralle? Eikö kannattaisi vaihtaa lääkitystä sillä se ei ole kohdillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai opilaalle? Miten äidinkielen opettajalla levysoitin hyppää aina samalle uralle? Eikö kannattaisi vaihtaa lääkitystä sillä se ei ole kohdillaan.
Miten mitan painotus muuttuu lauseissa?
- Anonyymi
Mitä vuohen vittua nämä kermiset mörrin asioihin kuuluu.
- Anonyymi
En todellakaan ole mikään sinun ajattelemasi henkilö!
Usko viimein, äläkä mustiksena sieltä huutele omia sairaita ajatuksiasi! - Anonyymi
Kaikki on minua parempia olleet sängyssä.
- Anonyymi
Tykkään pissa suihkuista.
- Anonyymi
Nämäpä ei onneksi kuuluneet mitenkään mörrimöykkyyn,
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127