Mitäköhän pattayalla saa maksaa aidoista rolex rannekellosta.aikomus oiksi ostaa pattayalta aito rolexi.
Aito Rolex pattayalta ?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rannalta 200 patia. Kukaan ei senssu usko sun kelloas aidoksi vaikka se olisi 40 euron citizen. Resupetterissä kun ei ole mitään aitoa muuta kuin synnynnäiset viat.
- Anonyymi
Ei Pattayalla myydä aitoja Rolexeja.
Varo vaan ettei käy kuten matkailijalla USA:n tullissa. Laukusta löytyi nippu Rolexeita ja muita merkkikelloja. Kun tulli alkoi puhua suurista tullimaksuista, matkustaja alkoi hädissään selittää että nämä onkin rantarolexeja. Tullin vastaus siihen että aletaanpa laskea sakkojen suuruutta tuotemerkkirikoksesta ja takavarikoidaan koko lasti.- Anonyymi
Kyllä on Rolexin merkkiliike Pattayalla ja kaikki muutkin merkkiliikkeet. 8 Moo 9 Tumbol Nongprue.
https://www.rolex.com/rolex-dealers/dealer-locator/thailand/southeastregion/pattaya#retailer=RSWI_16002&location=thailand/southeastregion/pattaya - Anonyymi
On näköjään tämän King Powerin tiloissa tämä Rolex kauppa. King Powerin perustaja ja johtaja miljardööri Vichai S menehtyi helikopterionnettomuudessa briteissä. Omisti Leicesterin jalkapalloseuran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On näköjään tämän King Powerin tiloissa tämä Rolex kauppa. King Powerin perustaja ja johtaja miljardööri Vichai S menehtyi helikopterionnettomuudessa briteissä. Omisti Leicesterin jalkapalloseuran.
Noin aloittaja pääsi itse aiheeseensa jälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole aloittaja. Taidat olla samanlainen hölmöläinen kuin senssu että kun joku osoittaa sormella kuuta niin sinä tuijotat sormea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri. Me eteerisen kauniin vaimoni kanssa hoidatamme bipolaarista mielenhäiriöitämme Pattayan Kertunnokka nimisessä hoitolassa.
Syömme siellä possumuhennosta ranteissa Rolexit näin ollen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jopa perehtynyt helikopterionnettomuuden syyhyn. Lapojen kulmaa säätelevän mekanismin yksi pikkuinen kierretappi oli lukittu noin 10mm mutterilla, joka oli hitsaamalla varmistettu että pysyy kiinni. Hitsausauma petti ja mutteri aukesi. Kun lapoja säädettiin niin kierretanko irtosi kokonaan ja lavat aukenivat hallitsemattomaan asentoon. Näin pienestä syystä tuli alas 5 miljoonan euron helikopteri vieden mennessään yhden Thaimaan rikkaimmista miehistä ja monta muuta. Oli kuulema mukava ja vaatimaton mies josta kaikki tykkäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jopa perehtynyt helikopterionnettomuuden syyhyn. Lapojen kulmaa säätelevän mekanismin yksi pikkuinen kierretappi oli lukittu noin 10mm mutterilla, joka oli hitsaamalla varmistettu että pysyy kiinni. Hitsausauma petti ja mutteri aukesi. Kun lapoja säädettiin niin kierretanko irtosi kokonaan ja lavat aukenivat hallitsemattomaan asentoon. Näin pienestä syystä tuli alas 5 miljoonan euron helikopteri vieden mennessään yhden Thaimaan rikkaimmista miehistä ja monta muuta. Oli kuulema mukava ja vaatimaton mies josta kaikki tykkäsi.
Tulihan se sieltä.
Kerro vielä jalkapallosta ja eiköspian ole nyrkkeilyn aika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Srivaddhanaprabha oli Thaimaan Sukarin Topi. Kertaa 100.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se sieltä.
Kerro vielä jalkapallosta ja eiköspian ole nyrkkeilyn aika.Iskeekö taas "tietokateus" senssuun, joka aina ensin kyselee hölmöjä ja sitten suuttuu asiallisesta vastauksesta.
- Anonyymi
Jos todellakin ostaa aidon Rolexin Thaimaasta, ei varmaan lähde alle 420 euron hinnalla. Saa siis varautua kaivamaan kuvetta melkoisen syvältä veroja ja tulleja maksaessaan.
- Anonyymi
Se pitää viedä ranteessa kotiin. Ei ne tullissa kato mitä sulla oli mennessä mukana.
- Anonyymi
Kauniisti kiiltää Rolexit eteerisen kauniin vaimoni ranteissa. Juhlapäivinä hän laittaa niitä usempia ja näin osoittaa varakkuuttamme sanoi hän sitten ollen.
- Anonyymi
miksi pitäisi verot ja tullit maksaa.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi pitäisi verot ja tullit maksaa.?
Olemme eteerisen kauniin vaimoni kanssa matkustaneet 15 x edestakaisin Thaimaan ja Suomen väliä Rolexit ranteissamme ollen. Joka kerta olemme maksaneet verot ja tullit sekä Helsingissä että Bangkokissa ollen. Eivät ne maksut nääs köyhiä koske näin ollen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872