Miten nuotio miehen päivä on mennyt? 👍👩
Joulukin kohta
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ainakin on ollut kiirettä. Ei oo ehtinyt tulille istumaan... ✌️
- Anonyymi
Juu niin täälläkin. 👍👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu niin täälläkin. 👍👩
Joulu pistää juoksemaan vapaalla kun arkena ei ennätä. Mukava olisi ollut nuotiolla makkaranpaistossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulu pistää juoksemaan vapaalla kun arkena ei ennätä. Mukava olisi ollut nuotiolla makkaranpaistossa..
Kyllä me vielä keretään eihän sua haittaa jos minä en syö ollenkaan. 👍👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me vielä keretään eihän sua haittaa jos minä en syö ollenkaan. 👍👩
Miksi et syö? Ootko vegaani?
- Anonyymi
Ethän vietä joulua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et syö? Ootko vegaani?
En ole vegaani en halua puhua siitä.
Vaahtokarkit voin syödä. 👍👩 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vegaani en halua puhua siitä.
Vaahtokarkit voin syödä. 👍👩Ei tarvi puhua. Saat tuplana vaahtokarkit.
En syö niitä.... ✌️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi puhua. Saat tuplana vaahtokarkit.
En syö niitä.... ✌️No kiitos mutta saat sinäkin niistä en minä mikään rohmuliini halua olla. 👍👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiitos mutta saat sinäkin niistä en minä mikään rohmuliini halua olla. 👍👩
Höpö. En tykkää niistä. Saat kaikki.
✌️Etkä oo rohmuliini jos kerran annan omani sulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö. En tykkää niistä. Saat kaikki.
✌️Etkä oo rohmuliini jos kerran annan omani sulle.En taida koko pussillista jaksaa syödä. 👍👩 Hih hoh.
- Anonyymi
Onko sulla mitään lempi ruokaa? 👍👩
- Anonyymi
On mulla. Kana, lohi, makaroonilaatikko, pizza, kaikki salaatit yms. Entä sulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla. Kana, lohi, makaroonilaatikko, pizza, kaikki salaatit yms. Entä sulla?
Jauhelihakastike perunat tai muusi, pitsa, 👍👩
- Anonyymi
Eipä kummempia. Ostin taas uuden pullon sytytysnestettä ja hk sinistä ja pesin nokisen pipon.
- Anonyymi
Juu🙂 katoin harry potterin. Onko sulla isot kädet? 👍👩
- Anonyymi
Raskaasti. Koska et tule koskaan kanssani retkelle.
- Anonyymi
Miksi hän ei tulisi. Metsäretkelle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tulisikin muttei jaksa pelleillä täällä.
Voi olla muuta mielen päällä ja sydämessä.
Öitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska hän häpeää minua.
- Anonyymi
Lisäys tykkään myös kinkkukiusauksesta, anjoviskiusauksesta, lohesta, savu siikasta, savu taimesta kerran olen syönyt taimea yksi mies teki sitä oli hyvää. Liha ruuista, nakkikastikkeesta ja ranskiksista yms. 👍👩
- Anonyymi
Kirjoitat kuin hämäläinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat kuin hämäläinen
Kirjoitanko? En tiedä miten hämäläiset kirjoittavat. 👍👩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14911191
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424256Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352684Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041613Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?821459Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396