Jos hän kutsuisi minua kultapienekseen, olisi se jotain niin ihanaa.
Raskasta ikävöidä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olenhan minä niin sanonutkin sinulle Sari
- Anonyymi
Joo. Jos olisi vaimo niin varmaan kutsuisinkin. Mutta hellitelynimet on vain vaimolle. Ennen naimisiin menemistä käytetään kutsumanimeä tai lempinimeä. Ei oiota niin hyvä tulee.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa kun viimeistään ihastuneena kutsutaan toista vähintään yhtä hellästi kuin aviopareissa ja maailma on ehkä muuttunut ajoistasi, edellinen vastaaja. Rakas on rakas ja hellittelynimet ovat aina sopivia.
- Anonyymi
Sinulla on asiat todella huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa kun viimeistään ihastuneena kutsutaan toista vähintään yhtä hellästi kuin aviopareissa ja maailma on ehkä muuttunut ajoistasi, edellinen vastaaja. Rakas on rakas ja hellittelynimet ovat aina sopivia.
Olen luultavasti sinua nuorempi. Jos maailma muuttuu sen mukana ei ole pakko mennä. Sitä paitsi, jos uskoo, että ihminen on kehittynyt apinasta niin pitää myös uskoa, ettei apinaksi takaisin vajoaminen ole kehitystä. Kumma kyllä, harvoin ihmiset tämän allekirjoittavat ketkä apinateoriaan uskovat.
Minä säästän hellittelyn (fyysisen ja henkisen) naiselle kenen kanssa menen naimisiin. Se tuntuu kivalta ja paljon enemmän vapaudelta kuin se, että olisin muiden kanssa. Hän kyllä ilahtuu kun kerron tästä. Eivät kaikki naiset valitse helppoa ja leveää tietä. Ei varsinkaan hän kenen kanssa tahdon olla. Hän tykkää jos olen aivan uskollinen ja kiltisti ja, että olen kärsivällinen. Me ymmärretään, että vanhemmat sukupolvet ei oo tyhmiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen luultavasti sinua nuorempi. Jos maailma muuttuu sen mukana ei ole pakko mennä. Sitä paitsi, jos uskoo, että ihminen on kehittynyt apinasta niin pitää myös uskoa, ettei apinaksi takaisin vajoaminen ole kehitystä. Kumma kyllä, harvoin ihmiset tämän allekirjoittavat ketkä apinateoriaan uskovat.
Minä säästän hellittelyn (fyysisen ja henkisen) naiselle kenen kanssa menen naimisiin. Se tuntuu kivalta ja paljon enemmän vapaudelta kuin se, että olisin muiden kanssa. Hän kyllä ilahtuu kun kerron tästä. Eivät kaikki naiset valitse helppoa ja leveää tietä. Ei varsinkaan hän kenen kanssa tahdon olla. Hän tykkää jos olen aivan uskollinen ja kiltisti ja, että olen kärsivällinen. Me ymmärretään, että vanhemmat sukupolvet ei oo tyhmiä.Okei. Körttiläiseltä ja se on aivan jees joillekin. "Tosi rakkaus odottaa" ja niin edelleen. Antakaa mennä vaan.
Oma ihastukseni on ainakin jo hanikultapuppeli ja sormusten vaihtaminen on vielä matkan päässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Körttiläiseltä ja se on aivan jees joillekin. "Tosi rakkaus odottaa" ja niin edelleen. Antakaa mennä vaan.
Oma ihastukseni on ainakin jo hanikultapuppeli ja sormusten vaihtaminen on vielä matkan päässä.Minusta kaikki saavat tehdä kuten tykkäävät. Tarkoittaa että tämä on minun näkemys enkä pakota sitä toisille, toki sen ilmaisen mikä on ihan eri asia kuin pakottaminen.
Itse en tiedä yhtäkään onnistunutta ei-konservatiiviä avioliittoa/elämänkumppanuutta/pitkäaikaista parisuhdetta. Mutta ehkä te olette se ensimmäinen 👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta kaikki saavat tehdä kuten tykkäävät. Tarkoittaa että tämä on minun näkemys enkä pakota sitä toisille, toki sen ilmaisen mikä on ihan eri asia kuin pakottaminen.
Itse en tiedä yhtäkään onnistunutta ei-konservatiiviä avioliittoa/elämänkumppanuutta/pitkäaikaista parisuhdetta. Mutta ehkä te olette se ensimmäinen 👍Samoin itse ajattelen että kukin toimikoon kuinka parhaaksi näkee ilman että muiden elämiseen vaikuttaa toimillaan. 👍
Itse en tunne yhtään uskisparia ja en koe menettäneeni mitään, niiden sijaan tunnen monia sekularisoituneiden ihmisten pareja joiden elämä kukoistaa.
En heitä yhtään kiveä mihinkään suuntaan ja toivon ettei muualtakaan kiviä lentele kun ihmisiä me kaikki olemme.
- Anonyymi
Entä jos kutsuisi kultasuureksi?
- Anonyymi
Kutsuisin sua: Pohjois-Euroopan syvin kanjoni.
- Anonyymi
🤯 onneksi tän saa kiinni !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328