Täällä olis nainen 54-vuotta vailla miesseuraa.Etsin ikäistäni seuraa. Hyvä oisi jos
suhde päättyisi seksiin.Sen jälkeen vois jo katsella muuta!
seksiseuraa vailla Nokialla
11
1161
Vastaukset
- Anonyymi
38 vuotias mies on täällä
- Anonyymi
Täällä olis 64v mies vailla vakituista ystävää. Seksistä en osaa sanoa, kun minua kiinnostaa lähinnä kevytrakenteiset naiset. Saa olla kevytkenkäinenkin, muttei piikkikorkoja tai muita krumeluureja. Meditatiivinen elämäntapa ei haittaa. Meilata voi osoitteeseen eeden(at)live.fi.
- Anonyymi
haluisiko oikeen halukasta ja kiimasta miestä
- Anonyymi
haluisiko oikeen halukasta miestä kestävää ja komeaksi haukuttu laita viest jos haluat
- Anonyymi
Moi
53/183/90 mies.
046 560 0655. 40 v komea mies löytyy ,haluatko tavata ?
- Anonyymi
Ei kiinnosta sun haiseva juustokulli
- Anonyymi
Moi! 52-v. mies Ylöjärveltä kiinnostunut. Olen mukava ja luotettava kaveri. Sp on m66atluukku.com
moikka täällä olis halukas motoristi kangasalalta jos kiinnostaa mailaa [email protected]
- Anonyymi
moikka juu samaa ikäää...mistäpäin ?
- Anonyymi
Siellä missä on mätänemis pisteessä oleva persesuoli rusinalle
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604