Täällä olis nainen 54-vuotta vailla miesseuraa.Etsin ikäistäni seuraa. Hyvä oisi jos
suhde päättyisi seksiin.Sen jälkeen vois jo katsella muuta!
seksiseuraa vailla Nokialla
23
1406
Vastaukset 23
- Anonyymi
38 vuotias mies on täällä
- Anonyymi
Täällä olis 64v mies vailla vakituista ystävää. Seksistä en osaa sanoa, kun minua kiinnostaa lähinnä kevytrakenteiset naiset. Saa olla kevytkenkäinenkin, muttei piikkikorkoja tai muita krumeluureja. Meditatiivinen elämäntapa ei haittaa. Meilata voi osoitteeseen eeden(at)live.fi.
- Anonyymi
haluisiko oikeen halukasta ja kiimasta miestä
- Anonyymi
haluisiko oikeen halukasta miestä kestävää ja komeaksi haukuttu laita viest jos haluat
- Anonyymi
Moi
53/183/90 mies.
046 560 0655.- Anonyymi00028
Opettele kohteliaisuutta ja suvaitsevaisuutta, viestisi kertoo sinusta liikaa.
40 v komea mies löytyy ,haluatko tavata ?
- Anonyymi
Ei kiinnosta sun haiseva juustokulli
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta sun haiseva juustokulli
haisee kakalle,on käynyt homon anuksessa
- Anonyymi
Moi! 52-v. mies Ylöjärveltä kiinnostunut. Olen mukava ja luotettava kaveri. Sp on m66atluukku.com
moikka täällä olis halukas motoristi kangasalalta jos kiinnostaa mailaa [email protected]
- Anonyymi
moikka juu samaa ikäää...mistäpäin ?
- Anonyymi
Siellä missä on mätänemis pisteessä oleva persesuoli rusinalle
- Anonyymi00021
Tänään olis käynyt
- Anonyymi00023
Täällä olisi 60v pari leikkikaveriksi.seksiä riittää meidän kanssa.
- Anonyymi00029
Kiinnostaa, pari 60v. Mies 58v.
- Anonyymi00030
Oletko aloittaja ?
- Anonyymi00031UUSI
En..
- Anonyymi00035UUSI
senkin sika
- Anonyymi00032UUSI
Kiinnostaisi, sovitaanko date...
- Anonyymi00033UUSI
Tykkäisitkö isosta ja paksusta? M53
- Anonyymi00036UUSI
Parista seuraa haen, tai naisesta.
- Anonyymi00037UUSI
Massiivisessa tutkimuksessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project ' seurattiin 13 vuoden ajan 438 kpl naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Tulosten yhteenvetoa:
- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.
Katso ainakin himograafi (figure 1) joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo 8 vuotta ennen menopaussia. Menopaussi on keskimäärin 51v iässä.
LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext
PDF muodossa: https://www.amjmed.com/action/showPdf?pii=S0002-9343(05)00890-9
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103750Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407