Hei
Olen 20v mies Uudeltamaalta, tykkään isokokoisista naisista ja haluaisin tämmöisen snapchattiin rupattelemaan niitä näitä ja kaikkea kivaa.
Jos kiinnostaa lisää käyttäjä nomorjesta ja tule juttelemaan :).
Ei yläikärajaa
Isokokoisesta naisesta snapchat seuraa 20v miehelle?
9
265
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt olet hankalan äärellä, itse olen ihastellut isoja naisia vuosia. Niihin ei meinaa saada yhteyttä ja jos saa niin suuttuvat pienimmästäkin tai ymmärtävät väärin. Jos isolla naisella on hyvät muodot ja vaikka se iso perse ei siitä pidä kehua,kuulevat usein asian läskiksi haukkumisen. Vaikka yrität kuinka kertoa miten näky on upea.
- Anonyymi
Puhu pukille untuvikko
- Anonyymi
Puhut asiaa. Isot ja muodokkaat naiset ymmärtävät arvonsa. Heillä on varaa nirsoilla. Ihan maksimilla joutuu lyylin kanssa chattaillessa varomaan, että ei yhtään sanaa mene väärinpäin. Esim jos hänellä on iso perä, sitä ei saa mitenkään kommentoida, isot rinnat voi huomioida, mutta siinäkin täytyy olla varovainen.
Yritän pitkien kirjoittelujen avulla selvittää, minkä mallinen ja muotoinen nainen on kyseessä. Läheskään aina se ei onnistu. Lähetellään kuvia, jotka on kolmen vuoden takaa jne. Mulla on nyt ainakin 10 kaffet espressohousessa, kun treffiseuran rehevyys on keskittynyt isoon mahaa ja siihen päälle polvi- tai lonkkanivelrikko. Ja liikuntaa kuulemma harrastetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut asiaa. Isot ja muodokkaat naiset ymmärtävät arvonsa. Heillä on varaa nirsoilla. Ihan maksimilla joutuu lyylin kanssa chattaillessa varomaan, että ei yhtään sanaa mene väärinpäin. Esim jos hänellä on iso perä, sitä ei saa mitenkään kommentoida, isot rinnat voi huomioida, mutta siinäkin täytyy olla varovainen.
Yritän pitkien kirjoittelujen avulla selvittää, minkä mallinen ja muotoinen nainen on kyseessä. Läheskään aina se ei onnistu. Lähetellään kuvia, jotka on kolmen vuoden takaa jne. Mulla on nyt ainakin 10 kaffet espressohousessa, kun treffiseuran rehevyys on keskittynyt isoon mahaa ja siihen päälle polvi- tai lonkkanivelrikko. Ja liikuntaa kuulemma harrastetaan.Itse näkisin että nämä naiset eivät ole arvonsa ymmärtäviä vaan huonolla itsetunnolla varustettuja. Jos sanon riukukintun sääriä kauniiksi se on ok vaikka valehtelen, mutta jos sanon paksuja sääriä kauniiksi niin se ei oikein ole soveliasta. Vaikka mielestäni olen ehdottoman varma asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse näkisin että nämä naiset eivät ole arvonsa ymmärtäviä vaan huonolla itsetunnolla varustettuja. Jos sanon riukukintun sääriä kauniiksi se on ok vaikka valehtelen, mutta jos sanon paksuja sääriä kauniiksi niin se ei oikein ole soveliasta. Vaikka mielestäni olen ehdottoman varma asiasta.
Useampi näistä XL-naisista kertoo, että seksiseuraa on tarjolla yllinkyllin. Nuorempaa ja komeata. Itsevarmuus tulee siitä. Ongelmana heille on löytää oma vakituinen sydänkäpynen.
- Anonyymi
Kyllä minä päivittäin kehun pullukan vaimoni muotoja ; ) pulleaa vatsaa ja muhkeita pakaroita niitä samalla puristellen... Seksipuoli vaan aika pakkasella,kun turhauttaa vaatimattoman pilini ajoittaiset jäykistymisongelmat,ja jos jäykistyy,
niin ’yhdynnän’ kesto max. 10nen työntöä ja ruiskis...😪 t.um54Hesa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä päivittäin kehun pullukan vaimoni muotoja ; ) pulleaa vatsaa ja muhkeita pakaroita niitä samalla puristellen... Seksipuoli vaan aika pakkasella,kun turhauttaa vaatimattoman pilini ajoittaiset jäykistymisongelmat,ja jos jäykistyy,
niin ’yhdynnän’ kesto max. 10nen työntöä ja ruiskis...😪 t.um54HesaOlenkin pohtinut,miltä tuntuisi katsoa pulleaa vaimoa vanhemman miehen halattavana,sylissä ja hellittävänä...😋
- Anonyymi
Justiin törmäsin niin hankalaan läskiin viikonloppuna,hitto mikä duuni päästä siitä eroon,nainen noin 50v ja niin saatanan tyhmä ja riippuvainen ihan kaikesta,mietti jo varmaan kirkkohäitäkin....pelottavia nää elämän hylkäämät siideri valaat.
Katsokaa treffien puolelta niiden toivelistaa Miehistä,mitä kuuluu olla ja mitä ei saa olla... Olen nauranut itseni ihan tärviölle. No tulihan pantua läskii,ihan halukas ym....mutta kun panee takaapäin ja vieressä peili...se kuva ei lähde kovalevyltä helposti.- Anonyymi
Sulla oli liikaa valoja.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894