Mikähän on vikana kun Rosenlew merkkinen astianpesukone jättää astiat osittain likaiseksi. Erityisesti yläosan asyiat jää likaiseksi. Olen purkanut kaikki mahdolliset paikat ja kaikki missään ei ole tukkeumia tai muuta ihmeellistä
Miksi astianpesukone jättää astiat likaiseksi
8
6566
Vastaukset
- jättää
Voisikohan johtua siitä ettei koneessasi oleva yläkorin pyörivä pesin pääse pyörimään kunnolla, jokin astiasi on liian kirkea ja näin ollen ylä vispilä EI pääse esteettä pyörimään ainakin meillä kone pesi kunnolla kun astiat järjestettiin paremmin.
- tule vettä
ylävispilä tukossa??
kone vinossa... liien pieni vedenpaine... ylävispilä ei pyöri??? onko vesi kuumaa?? t andrew the machine
- Rakentaja timppa
voi myös johtua pesuaineesta. suosittelen Lidlistä astianpesuain tabletteina. Tosin konekkaan ei ole mikään kovin laadukas.
- huolto
Todennäköisesti yläsuihkuvarren vesipaine liian pieni. Jos suihkuvarsi kulkaa korin mukana kuten luulen, onko takaseinän tiiviste ekunnossa.
tai sitten kiertovesipumpun siipi on osittain rikki eikä jaksa nostaa veden painetta tarpeeksi.- korjaaja
Muistini mukaan joissain Luxin tekemissä R-lew koneissa oli yläsuihkulavassa jotain vikaa, ja se vaihdettiin toisin päin pyöriväksi, joka sitten auttoi jotenkin... Vanhemmissa Upon valmistamissa joskus rikkoutui alalavan lukitsimia, jolloin alalapa pomppasi ylös, ja suihkupaine karkasi sieltä.... Ei tuu nyt muuta mieleen...
- tiskari
korjaaja kirjoitti:
Muistini mukaan joissain Luxin tekemissä R-lew koneissa oli yläsuihkulavassa jotain vikaa, ja se vaihdettiin toisin päin pyöriväksi, joka sitten auttoi jotenkin... Vanhemmissa Upon valmistamissa joskus rikkoutui alalavan lukitsimia, jolloin alalapa pomppasi ylös, ja suihkupaine karkasi sieltä.... Ei tuu nyt muuta mieleen...
Edellä olevat neuvot ovat varmasti oikeita, mutta mieleeni tuli kuitenkin, että täytätkö koneen oikein. Pääseekö vesi kiertämään koneessa. Suuret kulhot ja kattilat saattavat heikentää pesutulosta.
- dbtl
Tai sit sun konees on vaan liian täynnä. Kattilat ja pannut voi estää kanssa veden kunnollisen kiertämisen. Koita pestä seuraavaksi vähän vajaalla täytöllä!
- istujaanna
liikatäyttö on onkelma 1. muistakaa että koneet on tehty astiat aseteltaviksi jokainen omaan paikkaansa. siis kattilat ja lautaset ei toimi samaan aikaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151