Onko sattumaa että youtube on poistanut kommentointi mahdollisuuden drPaulin videoista.
Väittävät että pedofiilien takia mutta youtubehan avoimesti sensuroi rokotevastaisia.
"Rokotekriittinen"lääkärihän on varmaan pahin kaikista.
Tässä hänen mielipiteensä tuhkarokosta:
https://www.youtube.com/watch?v=Q7jtkB5QhBU
Videon alla myös hoito-ohjeet tuhkarokon varalle. Kannattaa ottaa talteen.
Lääkäri kertoo rokotteiden vaarallisuudesta!
8
219
Vastaukset 8
- Anonyymi
Viestisi ei liity mitenkään vaihtoehtoisiin hoitoihin. Rokotevastaisuus ei sellaisenaan liity ja vielä vähemmän jokin sensuuriepäilyksestä keskusteleminen. Keskustele siitä Yhteiskunta -> Media -> Sananvapaus -palstalla.
- Anonyymi
Ei kun kd-lahkossa se on tuo rokotevastaisuudella tällä kertaa hihhuloiva. Ei se ole ainoastaan seurannut vaan torbetoinut tätäkin palstaa.
Myös alkoholi palstalla se provoilee. On muuten S24 pahin provoilija.
Toivo Jaloviina - Anonyymi
Hauska tapa jollain poimia näitä mun yksittäisiä viestejä ja tehdä niistä oma aloituksensa. Eipä tuo haittaa.
Hendeen - Anonyymi
The Alarming Hepatitis B Vaccine Studies Every Parent Should See
https://www.youtube.com/watch?v=a3QeoKiDshU
Rokotteet on ihan O.K.
Tohtori Salkkinen - Anonyymi
Rokotteet mitätöidään ja poistetaan vahvoilla yhteisillä rukouksilla:
Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon
teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa
teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398