Meneekö se jotenkin niin..

Anonyymi

että jos olisin kaunein, kiltein, seksikkäin, muodikkain, suosituin, siroin, meikatuin etc. mä vain napsauttaisin sormia ja sä olisit siinä jo kontillaan edessäni vannoen ikuista rakkautta. Varmaan niin, mutten mä siten sua halua. Haluan haistaa hikesi, haluan tuntea sussa tuntureiden urosten tuoksun, geneettisen yhteensopivuuden, ihosi karkeuden. Siinä ei mitään hepeneitä ja hajusteita tarvita kummallekaan. Haluan alkukantaista luolamiestavaraa perjantaisin. Ja siellä luolassa mulla pitää olla lihasten päällä muutakin kuin nahka. Se lämmittää suakin tarvittaessa. Maailman hellin ja romanttisin rakastaja voisit olla vaikka sunnuntaisin. Lauantait herra voi levätä:)

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi miten ihana ja hauska kirjoitus tämäkin. Tiedä vaikka olisi kuvaus elävästä elämästä.

    • Anonyymi

      Mun rakas on kaunein, kiltein, parhaiten pukeutuva, hauskin, nainen jonka tunnen. Hän on myös hyvin siro.
      Hän on usein se, joka on kontillaan. Yhdessä me kyllä vannotaan ikuista rakkautta.

      Kyllä hän saisi minut sormia napsauttamalla ihan mihin tahansa.

      Mut hän antaa mun machoillakin. Hänkin nauttii siitä. Joskus jopa antaa ymmärtää että, ois aika.

    • Anonyymi

      Mikään ei enään mene mitenkään. Mistään ei tule mitään.
      Katson vain sivusta hellällä sydämmellä hänen toikkarointejaan ja hymyilen haikeasti.
      Huokaisen syvään ja toivon hänen elämäänsä kaikkein parhainta.
      Pelottaakin pärjääkö hän.
      Kunpa ei joutuisi paljon kärsimään. Haluaisin hänet hellästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe