Nyt hieno tilaisuus sijoittajalle : myydään 2-tasoinen
rivitalo-asunto ja erikseen autotalli-osake.
Myydään asunto vuokrattuna ,
HP.162,000 € ja autotalli-osake 12.000€.
Vuokratuotto 5%
Oulussa.
Asialliset vastaukset/kommentit kiitos.
Sijoittajalle tilaisuus
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei asunto ole enään mikään sijoitukohde. Nykysuuntaus on jo alkanut ja asuntojen arvoalennus on totta. Suurimmat häviäjät ovat ns. arvokiinteistöt kaupunkialueilla.
Kyllä sijoitusasunnot ovat ainaki täällä Oulussa ihan kysyttyjä. Ei ole taantumaa näkynyt (ainakaan vielä)
Missä päin asunto sijaitsee? Hinta? Vuokra? Hoitovastike?
Hei ,en välitykseen halua tätä nyt .
800€ vuokra ,270€ hoitovastike.
Hinta mainittu aloituksessa.
- Anonyymi
Remonttia ja negatiivista säästöä taitaa pukata lähivuosina, joten on aika laittaa pommi kiertoon?
- Anonyymi
Ei ole remonttia tiedossa eikä tarvetta.
Vuokralaiset varmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249