Palata alkuun

Anonyymi

Ja valita uusi polku yhdessä - ollapa se mahdollista.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin. Nyt vain katselemme ulos ikkunasta ja ihmetellään mitä tapahtui.

    • Anonyymi

      Kuljettua tietä ei voi saada takaisin, siksi osattava katsoa tulevaan, mitä on suunniteltu kohdallesi.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Yhdessä voi hypätä autoon ja ajaa siihen pisteeseen kun oli vielä hyvä ja lähteä siitä sitten yhdessä parempaan suuntaan. Aina on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessä voi hypätä autoon ja ajaa siihen pisteeseen kun oli vielä hyvä ja lähteä siitä sitten yhdessä parempaan suuntaan. Aina on mahdollista.

        Sitähän minäkin. Kunhan tunnustaa ensin missä meni vikaan niin voi tehdä korjausliikkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän minäkin. Kunhan tunnustaa ensin missä meni vikaan niin voi tehdä korjausliikkeitä.

        Kai me tiedetään, että rohkeus puuttui minulta ja vähän sinultakin? Sinä sentään sait sanotuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai me tiedetään, että rohkeus puuttui minulta ja vähän sinultakin? Sinä sentään sait sanotuksi.

        No niinpä! mutta ei ole vielä myöhäistä sinunkaan sanoa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai me tiedetään, että rohkeus puuttui minulta ja vähän sinultakin? Sinä sentään sait sanotuksi.

        Kyllä. Mutta olisin voinut olla vähän pehmeämpikin ulostulossani, maalasin itseni nurkkaan pelossani, että taas minua sattuu ja tunteillani leikitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Mutta olisin voinut olla vähän pehmeämpikin ulostulossani, maalasin itseni nurkkaan pelossani, että taas minua sattuu ja tunteillani leikitään.

        Ei huolta, minulta löytyy maalinkaavin. Eli tilanteen pystyy myös purkamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei huolta, minulta löytyy maalinkaavin. Eli tilanteen pystyy myös purkamaan.

        Suloisin asia mitä minulle on sanottu aikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suloisin asia mitä minulle on sanottu aikoihin.

        Minulla on tuota erästä naista kohtaan lämmin, pehmeä piste sydämessäni. Tuo on se miten hänestä ja tilanteesta ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tuota erästä naista kohtaan lämmin, pehmeä piste sydämessäni. Tuo on se miten hänestä ja tilanteesta ajattelen.

        Se oli mukavasti sanottu. Toivon, että saatte toisenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suloisin asia mitä minulle on sanottu aikoihin.

        Onhan sekin jotain että pitää tuntemattoman ihmisen sanoja suloisena vaikka ei ne ole itseä edes koskeneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suloisin asia mitä minulle on sanottu aikoihin.

        Oletko varma että se oli sinulle sanottu?
        Maanantaipäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma että se oli sinulle sanottu?
        Maanantaipäivää.

        Olihan se vastaus omaan kommenttiini eli minulle sanottu. Se että ajatteliko sen kirjoittaja juurikin minua on aivan toinen seikka. Minusta se oli vain hieno vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se vastaus omaan kommenttiini eli minulle sanottu. Se että ajatteliko sen kirjoittaja juurikin minua on aivan toinen seikka. Minusta se oli vain hieno vastaus.

        sivupersoona täältä toteaa että no ei tietty aatellu kun ei ees tiä kuka oot ja täällä omiin kommentteihin vastaa 99 % täysin tuntematon henkilö, oli kuinka hienosti hyvänsä sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se vastaus omaan kommenttiini eli minulle sanottu. Se että ajatteliko sen kirjoittaja juurikin minua on aivan toinen seikka. Minusta se oli vain hieno vastaus.

        Tykkäätkö leikkiä naisten kanssa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö leikkiä naisten kanssa ?

        Olen liian iso tyttö leikkimään Barbie-leikkejä ja silloinkin kiinnosti enemmän Legot.


    • Anonyymi

      Oletko paitanainen??? :) Heti pisteitä runsain mitoin.

      • Anonyymi

        Kaikilla naisilla on paita.


    • Anonyymi

      Sanos muuta. Samaa toivoisin itsekin.

    • Anonyymi

      Olisiko polku samalla myös leveä?

      • Anonyymi

        Että mahtuu kaksi rinnakkain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että mahtuu kaksi rinnakkain?

        Nimenomaan. Miellyttävämpää astella rinnakkain käsi kädessä.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse haikailla palailuja alkuun kun kulkee sen polun alusta asti toista kunnioittaen ja olemalla ihminen ihmiselle.

    • Anonyymi

      Joskus se jo kuljettu polku voi olla niin raskas että jo ajatuskin kauhistuttaa.
      Ei ihminen muuksi muutu uudenkaan polun kohdalla.
      Tämä vain omaa, mennyttä polkua ja mahdollista uutta ajatellen.

    • Anonyymi

      Sano vaan koska ja missä niin palataan, se olis ihan parasta <3

    • Anonyymi

      Niin monta pillua niin vähän aikaa, miehen tuska 🤯

    • Anonyymi

      Turha se on haikailla toisia ja uusia alkuja ja polkuja, kun kerran jo kertaalleen on mennyt perseelleen niin miksi se toisella kerralla sen kummempaa olisi, samat ihmiset tekevät tasan tarkkaan samat virheet kun ekallakin kerralla. Opiksi ei oteta ja sitten taas tullaan tänne kirjoittaan samaa soopaa että ollappa mahdollista kolmannen kerran etc, etc.

    • Anonyymi

      Koitettu on eikä mikään muuttunut miksikään, runsaista vakuutteluista ja korulauseista huolimatta, sama rähjääminen alkoi samantien. Ei jatkoon tuo ehdotus.

    • Anonyymi

      Minulla ei taida olla vaihtoehtoja. On tehtävä täydellinen elämäntapamuutos. Hänestä en tiedä.

    • Anonyymi

      Ei se ole mahdollista. On tapahtunut liian paljon sellaista, mikä estää sen. Suurin syy siihen on täysin ulkopuolisten "puuttuminen" tilanteeseen.

    • Anonyymi

      Jos olisit hän. Mennyt on mennyttä, mutta tulevaisuus on mahdollinen meille molemmille. Toivottavasti sinulla on nyt rohkeutta? Älä enää juokse karkuun.

      • Anonyymi

        Mitä sinä tarvitset juuri nyt? Haluaisin tukea ja auttaa jos mahdollista.


      • Anonyymi

        Ei ole ketään kenen kanssa haluaisin olla yhdessä tulevaisuudessa. Aika näyttää löytyykö sellaista nyt minulle vielä täysin tuntematonta ihmistä elämääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä tarvitset juuri nyt? Haluaisin tukea ja auttaa jos mahdollista.

        Ainoa mitä haluan on vakituinen jo tuttu työpaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä tarvitset juuri nyt? Haluaisin tukea ja auttaa jos mahdollista.

        Tällä hetkellä toivon eniten mielenrauhaa ja eheytymistä. Toivon rinnalle ihmisen, joka ei pelkää minua ja ennen kaikkea ymmärtää minua ja sairauttani. Tukea, ymmärrystä ja rakkautta. Niitä minä halajan..


    • Anonyymi

      Kun on tyritty siitä pitää ottaa vastuu eikä toivoskella mitään aikakonetta.

      • Anonyymi

        BRAWO! Juuri näin, juuri näin mutta kun nykyihminen ei osaa ottaa mistään vastuuta eikä osaa ottaa oppia edes omista mokistaan, täytyisi vaan saada sata uutta mahdollisuutta ja jokainen tyritään edellisen tapaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BRAWO! Juuri näin, juuri näin mutta kun nykyihminen ei osaa ottaa mistään vastuuta eikä osaa ottaa oppia edes omista mokistaan, täytyisi vaan saada sata uutta mahdollisuutta ja jokainen tyritään edellisen tapaan.

        Te tyypit täällä ette edes tiedä mitä aloittajan elämässä on tapahtunut ja silti pitää besserwisseröidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te tyypit täällä ette edes tiedä mitä aloittajan elämässä on tapahtunut ja silti pitää besserwisseröidä.

        Hyvänen aika, eihän ole tarkoituskaan tietää kenenkään elämästä mitään koska ollaan anonyymillä palstalla, sen vuoksihan aloitusta kommentoidaan yleisellä tasolla ja kommentoijan lähtökohdista.


    • Anonyymi

      Ei se taida olla mahdollista. Toivotaan hyviä polkuja kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe