Kosketit sydäntäni

Anonyymi

Olet jäänyt mun mieleeni ja sydämeeni asumaan. Omalla erityisellä personallasi kosketit mun sydäntäni. Vaikken voi kieltää, ettenkö olisi ollut susta romanttisesti kiinnostunut, kiinnostuin susta kovasti myös ihmisenä. Pidin lämmöstäsi ja sydämellisyydestäsi. Näin sinussa paljon hyvää. Mietityttää useinkin, että miten sulla menee. Oletko saanut asiasi kuntoon. Tiedän, että sulla oli paljon vaikeuksia ja toivon että sulla on tälläkin hetkellä lähelläsi ihmisiä, jotka sinua rohkaisevat ja tukevat. Toivon sulle elämääsi pelkkää hyvää, vaikkei enää nähtäisikään. En unohda sua koskaan,koska kosketithan sydäntäni.

22

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tiiän et tää ei oo mulle mut mu ihastus jos tietäis et mua kiusattiin ne niin sanotut kaverit ajaa vaa maanis depressiveks ku ihastus ei tiää must mitää
      availi vaa ovi ja kattosyvästi silmii sitmyöhemmi kattovihasest

• Anonyymi

Tunnen samoin ja hän (mies) on ollut lähiaikoina usein mielessäni. Haluaisin kysyä kuulumisia, mutta en rohkene. Aiemmin olin aloitteellisempi häntä kohtaan. Ei sieltäkään enää mitään ole kuulunut. Kaipaan...

• Anonyymi

Elämä on matka jonka varrella tapaa paljon ihmisiä. Kaikki me olemme vain käymässä toistemme elämässä...

• Anonyymi

Samoin naiselle.

• Anonyymi

Onko sinulla joku selvä syy miksi et ole ottanut yhteyttä häneen? Onko hänellä joku selvä syy miksi ei ole ottanut yhteyttä sinuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla joku selvä syy miksi et ole ottanut yhteyttä häneen? Onko hänellä joku selvä syy miksi ei ole ottanut yhteyttä sinuun?

Minulle on jäänyt ristiriitainen olo ja tietämättömyys siitä mitä hän tunsi minua kohtaan. Joskus sain vastakaikua, en kuitenkaan aina. Viimeisimmän viestittelyn jälkeen olen ajatellut, että hän ei halunnut enää nähdä minua. Se sattui aika paljon. Eikä hänestä ole sen jälkeen kuulunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle on jäänyt ristiriitainen olo ja tietämättömyys siitä mitä hän tunsi minua kohtaan. Joskus sain vastakaikua, en kuitenkaan aina. Viimeisimmän viestittelyn jälkeen olen ajatellut, että hän ei halunnut enää nähdä minua. Se sattui aika paljon. Eikä hänestä ole sen jälkeen kuulunut.

Et vastannut. Onko kummallakaan selvää syytä miksi ei ottaisi yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syitä varmasti löytyy. Liian monimutkaista täällä asioita selvittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle se on syy miksi en enää ole ottanut yhteyttä, en halua häntä ahdistaa viesteilläni sillä hän osoittanut tarpeeksi vastakaikua. Muuta syytä minulla ei ole. Hänestä en tiedä.

• Anonyymi

Se ei välttämättä tarkoita sitä etteikö kaipaisi, vaikka mitään ei kuuluisikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei välttämättä tarkoita sitä etteikö kaipaisi, vaikka mitään ei kuuluisikaan.

No kyllä mies ottaa yhteyttä jos kiinnostaa. Miksi ei ottaisi? sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä mies ottaa yhteyttä jos kiinnostaa. Miksi ei ottaisi? sivusta

Jos nainen on kertonut seurustelevansa niin en minä ainakaan ahdistelisi häntä yhteydenotoillani, joista kuitenkin tunteeni näkyisivät läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen on kertonut seurustelevansa niin en minä ainakaan ahdistelisi häntä yhteydenotoillani, joista kuitenkin tunteeni näkyisivät läpi.

Niin tietysti silloin tilanne on toinen. Minäkin yritin kyllä mennä eteenpäin ja tutustua uusiin ihmisiin, mutta hän ei poistu mielestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tietysti silloin tilanne on toinen. Minäkin yritin kyllä mennä eteenpäin ja tutustua uusiin ihmisiin, mutta hän ei poistu mielestäni.

Ehkä kummallakaan ei toinen ole poistunut mielestä.

• Anonyymi

Onko tämä naiselle vai miehelle kirjoitettu?

• Anonyymi

Miehelle.

• Anonyymi

Naiselle meni. Taas trolli välissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle meni. Taas trolli välissä.

Miehelle meni. T. aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle meni. T. aloittaja

TRolli, hus siitä.

• Anonyymi

Ap, onko sun etunimessä enemmän kuin 5 kirjainta?

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

Ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7662
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      116
      5318
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      119
      3547
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3527
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2574
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      69
      1381
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    Aihe