Musta tuntuu ettei mulla ole ketään.

Anonyymi

Välil tunnen olevani tosi yksinäinen, ei ihmiset ketää halua olla mun seuras, käyn vain yötöissä, ja sit nukun, muuta elämää ei ole. Kaipaisin kavereita ja ystäviä. Nään vain äitiäni ja tuntuu tosi pahalta.

16

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avaa vähän sitä että miksi kukaan ei halua olla sun seurassa vai tuntuuko sinusta vain siltä.
      Yötyö on tietysti hieman elämää rajoittavaa mutta on kuitenkin myös vapaapäiviä ja vapaa-aikaa.
      Ilmeisesti olet vielä aika nuori kun kirjoitat että näet vain äitiäsi.
      Kirjoitat kaipaavasi kavereita ja ystäviä, eikö niitä ole lainkaan. Ei silloin pysty edes tutustumaan kehenkään jos vain käy töissä ja nukkuu.
      Oletko miettinyt mitä haluaisit tehdä tai missä haluaisit käydä? On paljon paikkoja joissa käy porukkaa vaikka vaan viettämässä aikaa.
      Tai oletko jollain tavoin niin ujo ettei tule mentyä minnekkään?
      Kirjoitit niin vähän itsestäsi että on kovin vaikea ottaa mitään kantaa asiaan.

      • Anonyymi

        No siis mulla ei ole ystäviä ei kavereita ei mitään. Ehkä oon niin vaikee ja persoona. En tiedä mistä aikusena saada kavereita. Ei ole edes tyttöystävää.


      • Anonyymi

        Olen vähän ujo myös. Salilla käyn ja baareissa.


    • Anonyymi

      Mies vai nainen ja ikä?

      • Anonyymi

        Mies 34.


    • Anonyymi

      Mulla pitkälti sama tilanne, tosin oon 3-vuorotyössä, mutta teen paljon myös yövuoroja, työ vie muutenkin tosi paljon aikaa ja energiaa, tuntuu että oon aina ihan sekaisin ja väsynyt. Kavereita ei oo yhtään, vanhemmillani käyn aina sillon tällön, siinä ainoat kontaktit työkavereiden ja kaupan kassan lisäksi. Niin ja kuntosalilla yritän käydä aina kun vaan jaksan, mutta ei siellä tule kenenkään kanssa juteltua. Kaiken lisäks oon aika masentunut. :(

      • Anonyymi

        Ihan sama juttu. Sama tilanne ja masentunut.


    • Anonyymi

      Musta ei edes tunnu, vaan olen täysin yksin. Äitiä ja isää nään ainoastaan. Muilla ihmisillä on lapseet, parisuhteet ja kaikki. Itellä ei ole mitään. Suurimpana syynä ehkä homouteni. Ihmiset hyväksyvät minut mut ehkä vähän karsastavat. On tässä paljon muitakin ongelmia lapsuuuden traumoista lähtien. Yritin itsemurhaa syyskuussa. Harmi kun en onnistunut. Saa nähä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

      • Anonyymi

        Onneksi tuo itsemurha ei onnistunut.Itsemurha ei ratkaise mitään.Ihminen on olemassa kuoleman jälkeen. Vain ruumis kuolee.
        Jumala on paras auttaja, luojamme.

        Ei myöskään parisuhde läheskään aina tuo onnea elämään, mutta jos ei viihdy yksin niin tietenkin kaipaa parisuhdetta.

        Ystävät kyllä ovat tärkeitä.

        Vuorotyö on tosi kuormittavaa.Sitä ei pitäisi olla lainkaan.Vain välttämättömissä ammateissa se olisi sallittua kuten terveydenhoidossa.Nykyään kasvun tavoittelun ja voittojen huumassa yhteiskunta pyörii yötäpäivää.Jumala on tarkoittanut yön nukkumista varten ja silloin on pimeää.Sähkövalojen keksiminen ei ole ollut kovin hyvä idea,mikäli sen turvin tuotantolaitoksissa työntekijöiden elimistön rytmi sotketaan vuorotyössä.Jos sähkövaloa ei olisi kekksitty olisimme todennäköisesti paljon onnellisempia kun nukuttaisiin yöllä kun ei näkisi tehdä mitää :)

        Jos voitte,lopettakaa vuorotyö ja yrittäkää löytää muuta työtä.Vuorotyö mielestäni pitäisi kieltää kokonaan.Se tuo tosi paljon ihmisille huovointisuutta ja vetää mielialaa alas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tuo itsemurha ei onnistunut.Itsemurha ei ratkaise mitään.Ihminen on olemassa kuoleman jälkeen. Vain ruumis kuolee.
        Jumala on paras auttaja, luojamme.

        Ei myöskään parisuhde läheskään aina tuo onnea elämään, mutta jos ei viihdy yksin niin tietenkin kaipaa parisuhdetta.

        Ystävät kyllä ovat tärkeitä.

        Vuorotyö on tosi kuormittavaa.Sitä ei pitäisi olla lainkaan.Vain välttämättömissä ammateissa se olisi sallittua kuten terveydenhoidossa.Nykyään kasvun tavoittelun ja voittojen huumassa yhteiskunta pyörii yötäpäivää.Jumala on tarkoittanut yön nukkumista varten ja silloin on pimeää.Sähkövalojen keksiminen ei ole ollut kovin hyvä idea,mikäli sen turvin tuotantolaitoksissa työntekijöiden elimistön rytmi sotketaan vuorotyössä.Jos sähkövaloa ei olisi kekksitty olisimme todennäköisesti paljon onnellisempia kun nukuttaisiin yöllä kun ei näkisi tehdä mitää :)

        Jos voitte,lopettakaa vuorotyö ja yrittäkää löytää muuta työtä.Vuorotyö mielestäni pitäisi kieltää kokonaan.Se tuo tosi paljon ihmisille huovointisuutta ja vetää mielialaa alas.

        Tuohon sloganiin "itsemurha ei ratkaise mitään" on samaan hengenvetoon todettava ettei Jumalakaan sitä tee. Miten hän edes voisi, jos ei hän voi muuttaa homouttani, autismiani tai lapsuuden traumojani. Homous on paras esimerkki siitä ristiriidasta. Olen myös rukoillut vaikken uskonnollinen juurikaan ole ilman mitään apuja.


    • Anonyymi

      Juhani Mattilan kirjat ovat antaneet mulle paljon, esim. "Ujoudesta, yksinäisyydestä" ja "Nöyryytys".

    • Anonyymi

      Hei löysin tällaisen josta voi etsiä ystävää,mutta sen verran haluan sanoa,että ihminen on vajavainen,mutta silti luotettava ihminen on varmasti myös hyvä ystävä,mutta ei täydellinen kukaan ole.
      Paras turva on yhteys Jumalaan,mutta ei ihmisen ole hyvä olla yksikseenkään.
      Alla linkki mistä voi etsiä ystäviä.

      http://ys.doo.fi/index.aspx

      ja tässä hengellistä puolta

      https://www.pielavedenhelluntaisrk.net/

      • Anonyymi

        Deittipalsta tai Jeesus? Oisko ehkä joku liikuntaryhmä parempi idea, kun kuitenkin käyt salilla jne. Ilmoittautuisit vaikka johonkin ihan uuden lajin alkeisryhmään, niin kaikki ois samalla viivalla tavallaan ja helpompi ruveta juttelemaan.

        En mä tiiä, en mä tiedä susta mitään, enkä osaa neuvoa, mutta mä tiedän, että kun itse lakkasin ajattelemasta, että kukaan ei ole kiinnostunut musta ja aloin syöttää itselleni sitä ajatusta, että mä olen ihan tavallinen, ihan kuin muutkin, ihan yhtä kiinnostava. Ja että mä jaksan kyllä kuunnella, jos joku haluaa jutella, niin se helpotti. Helpompi kysyä joltain, että mitä kuuluu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ihmistä ole mitään apua, parempi apu on kaljapullo.


    • Anonyymi

      Hei,

      Oletko kokeillut jotain seura tai ystäväpalvelua, jos sellaisesta löytyisi joku kenen kanssa jutella tai jotain.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe