Söhköpyörän rakennussarja hakusessa

Anonyymi

Törmäsin Bilteman pihassa joku vuosi sitten fatbike-harrastajaan, jolla oli täysjousitettu tosi oudon näköinen fillari. Akut runkoputkien välissä ja kunnon mopon etuhaarukka. Takana monoshock. Kyselin häneltä mistä tämä vehje on ostettu.
Olen kuitenkin unohtanut mistä maasta runko oli hankittu, oliko se Unkari vai Itävalta? Onko jollain tietoa runkojen myyjistä. Ebay.co.uk myy sen tyyppisiä runkoja tosi suolaiseen hintaan, mutta saisiko jostain halvemmalla? Yksi kesä on ajettu Bilteman perus sähköpyörällä, mutta se oli aika voimaton ja takapuoli kipeytyi, kun 25 km matka kesti melkein tunnin. Pitäisi päästä puolessa tunnissa tuo matka.
Mopokin löytyy tallista, mutta haen vakuutusvapaata ja hiljaisempaa vaihtoehtoa.

5

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis Sähköpyörän rakennussarja hakusessa

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä sähköpyörien suurinta sallittua nopeutta 25km/h pitää nostaa tuonne 35km/h, jos kerran tulee takavalopakko polkupyörään, eikä 35km/h ole kova nopeus, sitä pääsee ilman moottoriakin, mutta moottori toisi mukavuuden.
        Kerta, kun autojen kevytperäkärryn vetonopeuskin nousee joskus kesällä 100km/h, niin miksi ei sähköpyörien nopeutta voida esittää nostettavaksi, vaan aina autojen.
        Minä vedän peräkärryä max 80km/h. koska miten se sanan helinällä muuttuisi turvalliseksi vetää 100km/h, kun se on ollut tähän asti liikenneturvallisuutta vaarantava asia, jos peräkärryä on vetänyt yli 80km/h.
        Ei se turvallisuus muutu, vaan on vaarallista vetää peräkärryä yli 80km/h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sähköpyörien suurinta sallittua nopeutta 25km/h pitää nostaa tuonne 35km/h, jos kerran tulee takavalopakko polkupyörään, eikä 35km/h ole kova nopeus, sitä pääsee ilman moottoriakin, mutta moottori toisi mukavuuden.
        Kerta, kun autojen kevytperäkärryn vetonopeuskin nousee joskus kesällä 100km/h, niin miksi ei sähköpyörien nopeutta voida esittää nostettavaksi, vaan aina autojen.
        Minä vedän peräkärryä max 80km/h. koska miten se sanan helinällä muuttuisi turvalliseksi vetää 100km/h, kun se on ollut tähän asti liikenneturvallisuutta vaarantava asia, jos peräkärryä on vetänyt yli 80km/h.
        Ei se turvallisuus muutu, vaan on vaarallista vetää peräkärryä yli 80km/h.

        Noudata vaan sääntöjä ja lakeja äläkä mieti turhia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sähköpyörien suurinta sallittua nopeutta 25km/h pitää nostaa tuonne 35km/h, jos kerran tulee takavalopakko polkupyörään, eikä 35km/h ole kova nopeus, sitä pääsee ilman moottoriakin, mutta moottori toisi mukavuuden.
        Kerta, kun autojen kevytperäkärryn vetonopeuskin nousee joskus kesällä 100km/h, niin miksi ei sähköpyörien nopeutta voida esittää nostettavaksi, vaan aina autojen.
        Minä vedän peräkärryä max 80km/h. koska miten se sanan helinällä muuttuisi turvalliseksi vetää 100km/h, kun se on ollut tähän asti liikenneturvallisuutta vaarantava asia, jos peräkärryä on vetänyt yli 80km/h.
        Ei se turvallisuus muutu, vaan on vaarallista vetää peräkärryä yli 80km/h.

        Miksi et vaan ajelisi sitä 35km/h tavallisella pyörällä kun se sillä onnistuu laillisesti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe