Tätä kauppaa kannattaa seurata, sillä

Anonyymi

siinä meinataan myydä Säästömunkkia halavalla : https://huutokaupat.com/1588139

82 neliön kolmion hinta on jo kohonnut kipurajalle, yli 200 tonnin.
Tästä yli, pelureiden hommia, eikö totta.

68

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotenkin ymmärrettävää että kuvissa oli keskitytty lähinnä ulkokuviin :D

      Ainoa hyvä asia sijainti. Muu täyttä paskaa.

    • Anonyymi

      Ei takuulla jää hinta alle 400 tonnia. Tuohon on just tehty putkiremppa. Joensuun pitkäaikaistyöttömät voi siirtyä seurailemaan ihan muita kohteita.

      • Anonyymi

        Hah hah. Näkis vaan. Taidat itse olla Joensuusta ja pitkäaikaistyötön.


      • Anonyymi

        Tossa saa maksaa taloyhtiölle vielä 35 322 euroa edellisen omistajan kupruja nimellä kustannuksen huoneiston hallintaan ottamisesta. Eli hinta tällä hetkellä 201 000 35 322 euroa.


      • Anonyymi

        >>Ei takuulla jää hinta alle 400 tonnia.

        280 000 ja tarkistelevat tarjouksia. Eli kähmintä jatkuu. Seurataan tilannetta

        t. svt


      • Anonyymi kirjoitti:

        >>Ei takuulla jää hinta alle 400 tonnia.

        280 000 ja tarkistelevat tarjouksia. Eli kähmintä jatkuu. Seurataan tilannetta

        t. svt

        Huomioipa huviksesi taloyhtiölaina. Taisi mennä yli 400 000.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Huomioipa huviksesi taloyhtiölaina. Taisi mennä yli 400 000.

        Älä taas yritä päteä. Kyse on ollut koko ajan huutokaupan nuijahinnasta. Se oli 280 000 eikä sunkin vajavaisilla kuplahintavälittäjätaidoilla ennustettu yli 400 000.
        Suvakille ottaa vaan koville olla väärässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä taas yritä päteä. Kyse on ollut koko ajan huutokaupan nuijahinnasta. Se oli 280 000 eikä sunkin vajavaisilla kuplahintavälittäjätaidoilla ennustettu yli 400 000.
        Suvakille ottaa vaan koville olla väärässä.

        Heh. Vain rommeli voi puhua velallisesta hinnasta. :)

        Kuten sanoin, 400 000 asuntoon. Lisäksi 100K remppoihin. Meni aika lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä taas yritä päteä. Kyse on ollut koko ajan huutokaupan nuijahinnasta. Se oli 280 000 eikä sunkin vajavaisilla kuplahintavälittäjätaidoilla ennustettu yli 400 000.
        Suvakille ottaa vaan koville olla väärässä.

        Minä lasken aina asunnon hintaan mukaan myös taloyhtiölainat. Amatöörit tekevät sen virheen, että laskevat vain nuijahinnan, ja sitten ihmettelevät, kun taloyhtiö alkaa karhuamaan jotain ihmeen rahoitusvastikkeita, jolloin pitää alkaa asianajajilta kysymään neuvoja, onko tuollainen rahoitusvastikkeen periminen laillista...


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Heh. Vain rommeli voi puhua velallisesta hinnasta. :)

        Kuten sanoin, 400 000 asuntoon. Lisäksi 100K remppoihin. Meni aika lähelle.

        Tässä ei ollut tuosta. Noi on tiedossa. Vain yksinkertaisesta nuijahinnasta. Sun kaltaiselle ääliölle sekin näyttää olevan liian vaikeaa. Ei ihme että olet LKV :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lasken aina asunnon hintaan mukaan myös taloyhtiölainat. Amatöörit tekevät sen virheen, että laskevat vain nuijahinnan, ja sitten ihmettelevät, kun taloyhtiö alkaa karhuamaan jotain ihmeen rahoitusvastikkeita, jolloin pitää alkaa asianajajilta kysymään neuvoja, onko tuollainen rahoitusvastikkeen periminen laillista...

        "Minä lasken aina asunnon hintaan mukaan myös taloyhtiölainat. Amatöörit tekevät sen virheen, että laskevat vain nuijahinnan"

        Sullekin "ammattilaiselle" tiedoksi, että arvuuttelussa oli kyse vain nuijahinnasta, ei muusta. Voihan sitä väärin arvausta selitellä, jos ei ymmärrä edes, mistä on kyse :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä lasken aina asunnon hintaan mukaan myös taloyhtiölainat. Amatöörit tekevät sen virheen, että laskevat vain nuijahinnan"

        Sullekin "ammattilaiselle" tiedoksi, että arvuuttelussa oli kyse vain nuijahinnasta, ei muusta. Voihan sitä väärin arvausta selitellä, jos ei ymmärrä edes, mistä on kyse :D

        Mene sinä sossunelätti sinne sossun luukulle nuijasi kanssa. Minulla on Helsingissä velattomia osakehuoneistoja enemmän kuin sinulta löytyy sormia, joten minulle on ihan turha alkaa selittämään Helsingin asuntojen hinnoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinä sossunelätti sinne sossun luukulle nuijasi kanssa. Minulla on Helsingissä velattomia osakehuoneistoja enemmän kuin sinulta löytyy sormia, joten minulle on ihan turha alkaa selittämään Helsingin asuntojen hinnoista.

        Koville näytti sullakin ottavan kun arvasit (muka tiesit heh heh) nuijahinnan täysin pieleen.
        Ja muka vielä asuntosijoittaja. Kiss my ass tolla hintatietämyksellä. LKV pelle säkin olet ja omaa kuplahintajargoniasi täällä saarnaamassa rotan lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinä sossunelätti sinne sossun luukulle nuijasi kanssa. Minulla on Helsingissä velattomia osakehuoneistoja enemmän kuin sinulta löytyy sormia, joten minulle on ihan turha alkaa selittämään Helsingin asuntojen hinnoista.

        Onko sulla noita Hitas-asuntoja hamstrattuna? Vähän arvelluttavaa toimintaa toikin, mutta selittäisi sen, miten joku köyhä kirkonrottakin pääsee elvistelemään asntosijoittajana.


    • Sijainti hyvä
      Taloyhtiö luultavasti hyvä (en jaksa tarkistaa)
      Lattia hyvä, jos hionnalla selviää
      Hyvä kerros
      - Vaatisi täyden pintarempan, ehkä kylppäriä lukuunottamattta.
      - Kammottava pohja

      Itse en tarjoaisi. Mutta kyllä tuolle halukkaita löytyy. Pienellä seinien siirtelyllä (siinä menee kyllä lattia) tuosta saa ihan siedettävän. Eli 400 000 asuntoon ja 100 000 remppaan.

      • Anonyymi

        Siinähän se kiinteistövälittäjän kommentti tulikin. Onko ollut sulla myynnissä eikä mennyt kaupaksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se kiinteistövälittäjän kommentti tulikin. Onko ollut sulla myynnissä eikä mennyt kaupaksi?

        Ei ole. En harrasta kiinteistönvälitystä. Ja vaikka olisin kiinteistönvälittäjä, niin tuota myy ulosotto suoraan.

        Sitä paitsi tuo on keskiviikkoon asti huutokaupassa. Eiköhän siinä hinta järkeviksi kohoa.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Ei ole. En harrasta kiinteistönvälitystä. Ja vaikka olisin kiinteistönvälittäjä, niin tuota myy ulosotto suoraan.

        Sitä paitsi tuo on keskiviikkoon asti huutokaupassa. Eiköhän siinä hinta järkeviksi kohoa.

        Ei kohoa. Pitäisi sun se välittäjänä tietää. Tuossa on korjausvelkaa ynnä taloyhtiön haltuunottovelkaa hinnan päälle. Talyhtiö ottaa myyntihinnan lisäksi 35 322 tällä hetkellä ja vastike on 1165 euroa korjausten takia. Helvetin halpaa sanoisin jos tohon vielä joku laittaa ostohintaan lisää :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kohoa. Pitäisi sun se välittäjänä tietää. Tuossa on korjausvelkaa ynnä taloyhtiön haltuunottovelkaa hinnan päälle. Talyhtiö ottaa myyntihinnan lisäksi 35 322 tällä hetkellä ja vastike on 1165 euroa korjausten takia. Helvetin halpaa sanoisin jos tohon vielä joku laittaa ostohintaan lisää :D

        Hui hirveää.

        Velaton hinta on tuosta minun mielestäni noin 400 000. Väännä miten haluat. Jos taloyhtiön velkaa on 165 000 euroa, niin sitten tuo 200 000 on aika oikea hinta.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Hui hirveää.

        Velaton hinta on tuosta minun mielestäni noin 400 000. Väännä miten haluat. Jos taloyhtiön velkaa on 165 000 euroa, niin sitten tuo 200 000 on aika oikea hinta.

        Niinhän se välittäjällä on aina kuplahinta se oikea hinta. Tuolla sijainnilla stadin sisällä, kunnolla ja velalla oikea hinta on puolet tuosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se välittäjällä on aina kuplahinta se oikea hinta. Tuolla sijainnilla stadin sisällä, kunnolla ja velalla oikea hinta on puolet tuosta.

        Minä en välittäjistä tiedä, mutta perustalousoppien mukana oikea hinta on se, mikä siitä maksetaan.

        Älä mieti sitä velkaa. Laske velatonta hintaa, niin on paremmin vertailukelpoinen.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Minä en välittäjistä tiedä, mutta perustalousoppien mukana oikea hinta on se, mikä siitä maksetaan.

        Älä mieti sitä velkaa. Laske velatonta hintaa, niin on paremmin vertailukelpoinen.

        Sä olet palstalla kiinni jäänyt välittäjä ja vielä kahdella eri nikillä.

        Nyt olen samaa mieltä. Oikea hinta on se, mitä maksetaan. Eiköhän se oikea hinta tuosta sikalasta ole jo taulussa. Liikaa tosin siinäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet palstalla kiinni jäänyt välittäjä ja vielä kahdella eri nikillä.

        Nyt olen samaa mieltä. Oikea hinta on se, mitä maksetaan. Eiköhän se oikea hinta tuosta sikalasta ole jo taulussa. Liikaa tosin siinäkin.

        Vain yhdellä nikillä (ja kolmella variaatiolla siitä), mutten vieläkään mitenkään kiinnijäänyt. Sori.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Vain yhdellä nikillä (ja kolmella variaatiolla siitä), mutten vieläkään mitenkään kiinnijäänyt. Sori.

        Yhdellä sä jäit kiinni ja poistit sen käytöstä. Tällä nykyisellä olet jatkanut vielä vaikka kaikki tietää sen yhteyden jäbähtäneeseen nikkiisi. Mutta mikäs kiinteistövälittäjän rehellisyydellä varustettua heeboa nyt hidastaisi kun kuplahintakauppa täytyy yrittää pitää hengissä.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Hui hirveää.

        Velaton hinta on tuosta minun mielestäni noin 400 000. Väännä miten haluat. Jos taloyhtiön velkaa on 165 000 euroa, niin sitten tuo 200 000 on aika oikea hinta.

        Hah hah haa. Vai neljäsataa tuhatta. 280 000 oli nuijahinta. Ei sun laiset heinähatut näytä edes erottavan Munkkaa kantakaupungista. Siellä 400 tonttua olis voinut mennä noinkin paskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah haa. Vai neljäsataa tuhatta. 280 000 oli nuijahinta. Ei sun laiset heinähatut näytä edes erottavan Munkkaa kantakaupungista. Siellä 400 tonttua olis voinut mennä noinkin paskalla.

        280 tonnia nuijahinta huoneistoon kohdistuva taloyhtiölaina 126 tonnia tekee yhteensä 406 tonnia. Varainsiirtoveron perusteena oleva kauppahinta on 406 tonnia. Kuulostaa varmasti sinusta isolta summalta, sinähän maksaisit tuolla summalla 406 kk vuokraa läävästäsi. Mitä helvettiä sinä teet tällä palstalla? Eikö vuokralaisille pitäisi olla oma palsta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        280 tonnia nuijahinta huoneistoon kohdistuva taloyhtiölaina 126 tonnia tekee yhteensä 406 tonnia. Varainsiirtoveron perusteena oleva kauppahinta on 406 tonnia. Kuulostaa varmasti sinusta isolta summalta, sinähän maksaisit tuolla summalla 406 kk vuokraa läävästäsi. Mitä helvettiä sinä teet tällä palstalla? Eikö vuokralaisille pitäisi olla oma palsta?

        Sitä että älä sä pelle sotkeudu asiaan joka ei sulle kuulu. Kyse oli nuijahinnasta idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä että älä sä pelle sotkeudu asiaan joka ei sulle kuulu. Kyse oli nuijahinnasta idiootti.

        Keskity sinä nuija raapimaan tammikuun vuokrarahoja kasaan, äläkä puutu asuntojen hintoihin, kun et ole yhtään neliötä ikinä omistanut, etkä tule omistamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskity sinä nuija raapimaan tammikuun vuokrarahoja kasaan, äläkä puutu asuntojen hintoihin, kun et ole yhtään neliötä ikinä omistanut, etkä tule omistamaan.

        Heh heh hee... Menes nyt heinähattu sinne landelle kaivamaan tunkiosta sitä itseään äläkä sekaannu osakkeenomistajien juttuihin. Sun osaaminen näyttää olevan aika huonoa siihen eikä sulla ole rahaakaan kuin keskikaljaan, että silleen.

        PS. onko sulla jo ne tammikuun vuokrarahat kaavittuina, mistä niin olet huolissasi? Mä voin vipata sulle köyhälle vähän näin niinkuin joulumielellä heh heh hee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh hee... Menes nyt heinähattu sinne landelle kaivamaan tunkiosta sitä itseään äläkä sekaannu osakkeenomistajien juttuihin. Sun osaaminen näyttää olevan aika huonoa siihen eikä sulla ole rahaakaan kuin keskikaljaan, että silleen.

        PS. onko sulla jo ne tammikuun vuokrarahat kaavittuina, mistä niin olet huolissasi? Mä voin vipata sulle köyhälle vähän näin niinkuin joulumielellä heh heh hee...

        Kylläpä vuokraloisella on kovat jutut. Pidähän pienempää ääntä tai vuokraisäntäsi tulee kopauttamaan nuijalla häätöilmoituksen oveen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä vuokraloisella on kovat jutut. Pidähän pienempää ääntä tai vuokraisäntäsi tulee kopauttamaan nuijalla häätöilmoituksen oveen.

        Puhutkohan sä heinähattu nyt itsestäs? Sähän noi vuokralaisjutut näytät tietävän niin hyvin että siitä puhe mistä puute...
        Sulla tosin taitaa olla puute niistä vuokrarahoista mistä edellisessä viestissä valittelit joten turhaan sä täällä itseäs kiusaat noilla esikaupungin kämpillä. Pysy vaan siellä landella tunkion ääressä vaikka sulla siellä ei haise raha vaan se itse heh heh hee....


    • Anonyymi

      200t on tosta vielä pilkkahinta. Pelkästään putkiremontti ja tontti maksaa sen.

    • Anonyymi

      Jos meinaa Munkasta saada alle 5 tonnin neliöhinnalla kämpän niin talo on todennäköisesti 100% purkukunnossa. Onhan tuo ainakin minun mittapuulla vähän korvessa, mutta varmasti vuokralaisen tuohon löytäisi helposti.

      • Anonyymi

        Vai löytää vuokralaiset helposti? Pelkät vastikkeet korjausvastikkeet 1165 euroa kuukaudessa. Siinähän revit voittoa vielä päälle kun vuokran pitää olla jo 1500 että saat edes pennosia itselles.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai löytää vuokralaiset helposti? Pelkät vastikkeet korjausvastikkeet 1165 euroa kuukaudessa. Siinähän revit voittoa vielä päälle kun vuokran pitää olla jo 1500 että saat edes pennosia itselles.

        Kun et ole selvästikään eläissäsi edes käynyt Helsingissä, sinun kannattaa siirtyä trollailemaan jollekin toiselle palstalle. Katsele vaikka Kelan etuudet-palstaa, se on enemmän sinun juttu kuin Asuntojen hinnat-palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et ole selvästikään eläissäsi edes käynyt Helsingissä, sinun kannattaa siirtyä trollailemaan jollekin toiselle palstalle. Katsele vaikka Kelan etuudet-palstaa, se on enemmän sinun juttu kuin Asuntojen hinnat-palsta.

        Olisin suna huolissani itsestäs jos luulet tietäväsi jotain stadin asuntomarkkinoista. Toi on pommi vaikka millä mittapuulla katsottuna. Jos sä olet tuo vuokrapelle tossa ylempänä niin et todellakaan tunne stadin markkinoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin suna huolissani itsestäs jos luulet tietäväsi jotain stadin asuntomarkkinoista. Toi on pommi vaikka millä mittapuulla katsottuna. Jos sä olet tuo vuokrapelle tossa ylempänä niin et todellakaan tunne stadin markkinoita.

        Toteutuneista asuntojen kaupoista on päivänselvää tilastoa olemassa. Halvin Munkan toteutunut neliöhinta on tasan 4 tonnia, Kyseinen asunto oli 82, 5 neliötä vuodelta 1938.
        Ymmärrän kyllä, että teitä maalaisia hirvittää Helsingin asuntojen hinnat. Itse tunnen alueen hintatason tarkkaan, kun omistan Helsingistä yhteensä 4 asuntoa, joista 1 omassa käytössä. Jos sinä olet ostanut alle 4 tonnin neliöhinnoilla asuntoja täältä, ne on todennäköisesti Kontulasta tai Mellunmäestä. Itse en ole kiinnostunut kummastakaan alueesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai löytää vuokralaiset helposti? Pelkät vastikkeet korjausvastikkeet 1165 euroa kuukaudessa. Siinähän revit voittoa vielä päälle kun vuokran pitää olla jo 1500 että saat edes pennosia itselles.

        Korjausvastiketta maksetaan itselle, kuten mitä vaan asuntolainaa tai rahoitusvastiketta. Ei ole mikään pakko saada kassavirtaa positiiviseksi, jotta sijoitus kannattaisi.
        Ja eiköhän toi 1500e/kk ole saatavissa.


    • Anonyymi

      Tossa on tosiaan näemmä jotain 160ke velkaa yhtiölle myyntihinnan päälle eli nyt mennään jo 360te hinnoissa. Minkä päälle vielä pitää tehdä asuntoon sisäremontti, jotta saa vähän 2000-luvun asunnon tuntua siihen.

      Eli kyllä tuo alkaa aika lähellä käypää hintaa olemaan

    • Anonyymi

      Kohteesta on huudettu nyt 201 tonnia. Tuon päälle tulee yhtiön remonttilainaa maksettavaksi 126 tonnia, eli asunnon velaton hinta on jo nyt 327 tonnia, nopeasti laskettuna neliöhinta on jo nyt 3964 euroa.
      Vuokrayksiöissä asuville tiedoksi: Asuntokaupoissa maksetaan varainsiirtovero myös maksamattomasta taloyhtiölainasta, ja toteutuneiden asuntojen hintatilastoihin merkitään kokonaishinta taloyhtiölainoineen.

      • Anonyymi

        Tuon päälle vielä 35te yhtiön kuluja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon päälle vielä 35te yhtiön kuluja

        Kyllä, mutta todennäköisesti siitä summasta osa on rahoitusvastiketta, joka kuuluu jo tuohon 126 tonnin velkaan, ja osa on sitten hoitovastiketta. Kun tuo 35 tonnia on maksettu, pienenee tuo 126 tonnin velka jo jonkin verran. Tämän hetkistä hintaa tuosta asunnosta pidän vielä edullisena. Tuskin nousee kuitenkaan enää enempää kuin 70 tonnia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta todennäköisesti siitä summasta osa on rahoitusvastiketta, joka kuuluu jo tuohon 126 tonnin velkaan, ja osa on sitten hoitovastiketta. Kun tuo 35 tonnia on maksettu, pienenee tuo 126 tonnin velka jo jonkin verran. Tämän hetkistä hintaa tuosta asunnosta pidän vielä edullisena. Tuskin nousee kuitenkaan enää enempää kuin 70 tonnia.

        Arvioni heitti muutamalla tonnilla. Hinta nousikin 79 tonnia vielä. Lopulliseksi neliöhinnaksi tulee siten noin 4920 euroa taloyhtiölainoineen.


    • Anonyymi

      Konalasta saa paljon paremman ja isomman asunnon omalla saunalla ja halvemmalla kuin tuo eli mitä hiivattia joku munkka kiinnostaa, vanhaa pahvia.

      • Anonyymi

        Täällähän on noita muka asiantuntijoita jotka kuvittelee tostakin pommista saavansa sijoituksen vaikka kaikki mittarit osoittavat päinvastaista.

        Itse alue perseenreiässä, ei varsinaista kantakaupunkia ja aasiantuntijat huutelee 400 000 käyväksi hinnaksi. Voi hyvää päivää!!! Kantakaupungissa toi menisi, en Munkkiniemenssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän on noita muka asiantuntijoita jotka kuvittelee tostakin pommista saavansa sijoituksen vaikka kaikki mittarit osoittavat päinvastaista.

        Itse alue perseenreiässä, ei varsinaista kantakaupunkia ja aasiantuntijat huutelee 400 000 käyväksi hinnaksi. Voi hyvää päivää!!! Kantakaupungissa toi menisi, en Munkkiniemenssä.

        Totta esim töölöstä saa jo tuolla hinnalla melkoisen asunnon ja töölö on sentään keskeistä helsinkiä eli stadia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän on noita muka asiantuntijoita jotka kuvittelee tostakin pommista saavansa sijoituksen vaikka kaikki mittarit osoittavat päinvastaista.

        Itse alue perseenreiässä, ei varsinaista kantakaupunkia ja aasiantuntijat huutelee 400 000 käyväksi hinnaksi. Voi hyvää päivää!!! Kantakaupungissa toi menisi, en Munkkiniemenssä.

        Munkan hinnat on olleet samaa tasoa Kallion kanssa vuosikaudet, viime vuosina Kallio vähän mennyt ohi, muttei isosti. Seuraavaksi tietenkin väität, ettei Kalliokaan ole kantakaupunkia.
        Töölön halvin yli 80m2 on Etuovessa 520te.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkan hinnat on olleet samaa tasoa Kallion kanssa vuosikaudet, viime vuosina Kallio vähän mennyt ohi, muttei isosti. Seuraavaksi tietenkin väität, ettei Kalliokaan ole kantakaupunkia.
        Töölön halvin yli 80m2 on Etuovessa 520te.

        Eiköhän se kantakaupunki lopu meillä stadilaisilla Töllikkään. En tiedä miten teillä junantuomilla einareilla tms. huopatossuilla.

        Kallio tuo työläiskaupunginosa entinen ei perinteisesti ollut kantakaupunkia mutta nykyään enemmän kuin Munkkiniemi.

        Disclaimerina sanon että helvetin paskasta maksetaan paljon rahaa vain sijainnin vuoksi. Niin mäkin maksoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se kantakaupunki lopu meillä stadilaisilla Töllikkään. En tiedä miten teillä junantuomilla einareilla tms. huopatossuilla.

        Kallio tuo työläiskaupunginosa entinen ei perinteisesti ollut kantakaupunkia mutta nykyään enemmän kuin Munkkiniemi.

        Disclaimerina sanon että helvetin paskasta maksetaan paljon rahaa vain sijainnin vuoksi. Niin mäkin maksoin.

        Joo, no sä kuulostat tosiaan 200-vuotiaalta seniilien juttujes kanssa, mutta jo 1900-luvun alussa Kallio laskettiin kantakaupunkiin. Määritelmä tuli umpikortteleista sekä tullinpuomeista, jotka kaupungin rajoja.
        Toki oikein vanhaan aikaan Töölökin oli kaupunkilaisten kesämökkialuetta, että halutessaan senkin voi laskea landeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, no sä kuulostat tosiaan 200-vuotiaalta seniilien juttujes kanssa, mutta jo 1900-luvun alussa Kallio laskettiin kantakaupunkiin. Määritelmä tuli umpikortteleista sekä tullinpuomeista, jotka kaupungin rajoja.
        Toki oikein vanhaan aikaan Töölökin oli kaupunkilaisten kesämökkialuetta, että halutessaan senkin voi laskea landeksi.

        Munkkiniemi ei ole kantakaupunkia muille kuin junantuomille heinähatuille.
        Se on läntinen esikaupunkialue. Töölö kuuluu kantakaupunkiin kuten Kalliokin.


        https://fi.wikipedia.org/wiki/Helsingin_kantakaupunki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkkiniemi ei ole kantakaupunkia muille kuin junantuomille heinähatuille.
        Se on läntinen esikaupunkialue. Töölö kuuluu kantakaupunkiin kuten Kalliokin.


        https://fi.wikipedia.org/wiki/Helsingin_kantakaupunki

        Helsingin vanhin asuinpaikka on löydetty Kaarelan alueelta Kuninkaantammesta. Nykyinen stadilaisuus on ohimenevä muoti-ilmiö, joka tulee unohtumaan merenpinnan noustessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkkiniemi ei ole kantakaupunkia muille kuin junantuomille heinähatuille.
        Se on läntinen esikaupunkialue. Töölö kuuluu kantakaupunkiin kuten Kalliokin.


        https://fi.wikipedia.org/wiki/Helsingin_kantakaupunki

        Munkkaa ei ole kukaan kantakaupungiksi sanonutkaan, mutta neliöhinnat siellä olleet samaa tasoa jo kauan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingin vanhin asuinpaikka on löydetty Kaarelan alueelta Kuninkaantammesta. Nykyinen stadilaisuus on ohimenevä muoti-ilmiö, joka tulee unohtumaan merenpinnan noustessa.

        Sitähän saat tovin odottaa. Kuitenkin Suomessa maanpinta kohoaa jääkauden peruja edelleen ja tulvavallit sun muut on keksitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkkaa ei ole kukaan kantakaupungiksi sanonutkaan, mutta neliöhinnat siellä olleet samaa tasoa jo kauan sitten.

        Ei ole. Selvästi halvempi kuin Töölö vaikka ylihintaisiahan noi on kaikki vanhat paskat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, no sä kuulostat tosiaan 200-vuotiaalta seniilien juttujes kanssa, mutta jo 1900-luvun alussa Kallio laskettiin kantakaupunkiin. Määritelmä tuli umpikortteleista sekä tullinpuomeista, jotka kaupungin rajoja.
        Toki oikein vanhaan aikaan Töölökin oli kaupunkilaisten kesämökkialuetta, että halutessaan senkin voi laskea landeksi.

        Ime munaa, kallio ei ollut 1900 luvn alussa kantakaupunkia stadin raja oli pitkäsilta ja krunikan jengit veti kalliolaisia landeja turpaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ime munaa, kallio ei ollut 1900 luvn alussa kantakaupunkia stadin raja oli pitkäsilta ja krunikan jengit veti kalliolaisia landeja turpaan

        Tuollaisia ne junantuomat heinähatut on. Ei ne tiedä stadista eikä sen historiasta mitään. Hyvä että vähän opetat niitä. Ja Munkka ei ole edelleenkään kantakaupunkia.


      • Anonyymi

        HÖH, vihdin ojakkalasta saa kans halvemmalla kuin munkasta mut en mä sinne muuttais kun pitää duunissakin käydä.


      • Anonyymi

        Konala on melkein Espoossa. Ehdota seuraavaksi vaikka Suvelaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konala on melkein Espoossa. Ehdota seuraavaksi vaikka Suvelaa.

        Konala on stadia ja hyvät palvelut mm kauppakeskus ristikko, munkassa ei ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konala on stadia ja hyvät palvelut mm kauppakeskus ristikko, munkassa ei ole mitään.

        Moi, mieluummin asun Domissa eli Tuomarilassa espoossa on aivan eri kuin helsingin slummit kuten munkkiniemi, pitsku, konala, kontula, vuokki, jakis, itis, kallio tai myllis.


      • Anonyymi

        Pötkihän pitkälle, Tuomarilassa on paljon pientaloja, omakotitalot ja rivitalot ja jokunen uudempi omistuskerrostalo, ehkä pari vuokrataloa ne sosiaalitapaukset asuvat kirstinmäki/suvela/espoon keskus ja sitten siellä helsingin slummeissa.


    • Anonyymi

      Munkassa asuin aikoinaan siihen aikaan kun Ylermikin asui siellä tiilimäessä oli hieno paikka ja arvostettu ukkomunkissa monet oluet ja konkjakit juotu ja pelasin koripalloakin munkan joukkueessa 6 vuotta.
      tämän päivän munkasta rn tiedä onko maahanmuutto pilannut senkin kun asun nykyään lahnuksessa pientalossa.

      • Anonyymi

        Hesassa on munkkiniemen hienoja ja kalliitakin alueita kuten kulosaari merirastila ym ei pidä yleistää että roskasakkia olisi joka paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesassa on munkkiniemen hienoja ja kalliitakin alueita kuten kulosaari merirastila ym ei pidä yleistää että roskasakkia olisi joka paikassa.

        Mitenkäs ne munkkaan kuuluu kulosaari ja merirastila? Pöndeiltä voi odottaa mitä vaan, "hienoja" alueita, joo ainakin merirastila on meren rannalla ja värikästä porukkaa;D;


    • Anonyymi

      Miksi Helsingistä tai Pk-seudulta yleensä kukaan ostaa mitään?
      Asuntojen hinnat ovat pk-seudulla laskussa ja markkinat ovat muuttuneet, käy samoin kuin autokaupan eli jos ostat asunnon vaikka hintaan 400 tuhatta euroa saat siitä 10 vuoden jälkeen ehkä 50 tuhatta euroa eli omaan asumiseen käy ja hyvä mutta ei enään sijoitus.
      Muualla suomessa tilanne on parempi koska sadalla tonnilla saat ison perheasunnon tai talon ja ei sen arvo laske kuin maks 10% apati 10 vuoden aikana ja tämä ns kuluttajan visiosta otettu kuva.

      • Anonyymi

        Höh, ainakin stadissa saa hitaskämpästä omansa takaisin ja indeksillä korotettuna, nimittäin aso ja hitasasunnoissa yhtiö lunastaa kämpän ja ostohintaa indeksikorotus eli hitas kannattaa ostaa jos pelkää että hinnat putoavat vaikka ei se välttämättä näin olekkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh, ainakin stadissa saa hitaskämpästä omansa takaisin ja indeksillä korotettuna, nimittäin aso ja hitasasunnoissa yhtiö lunastaa kämpän ja ostohintaa indeksikorotus eli hitas kannattaa ostaa jos pelkää että hinnat putoavat vaikka ei se välttämättä näin olekkaan.

        Ei sitä hitasia sulta kukaan lunasta. Ihan oikea ostaja sille pitää löytää.

        Mutta joo, maalla ne hinnat jatkaa laskuaan. Stadissakaan nousu ei ole varmaa ikuisesti, mutta kun koko Suomi ja puolet Afrikasta sinne on muuttamassa, niin kysyntää riittää vielä vuosikymmeniksi. Suomeen ei vaan lopulta jää mitään muuta kuin Helsinki ja muutama lomakylä. Ja sitten saattaa taantua Helsinkikin, mutta se on sitten joskus 50v kuluttua.


    • Anonyymi

      Velaton hinta on 408.000 euroa ja SEN PÄÄLLE TULEE KORVAUSVAATIMUS REMONTIN HIDASTAMISESTA.

      Eli hinta on vähintään 5400 euroa per ha-m2. Todellista hintaa ei tiedä olematta sisäpiirissä. Minkälaista vahinkoa taloyhtiölle on aiheutettu ja kuka sen korvaa. Jos uusi osakas on korvausvelvollinen, niin noin sottaiseen kaupaan minä en missään olosuhteissa lähde.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      49
      4372
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      71
      3305
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2840
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2701
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      136
      2195
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      154
      2073
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      160
      1745
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      610
      1662
    9. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1570
    10. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      85
      1325
    Aihe