Mitä kummaa on tapahtunut, kun koneessa vuosia toimineet kaiuttimet eivät enää anna ääntä?
Näytöllä tilarivillä saa kyllä äänikuvakkeen esiin, sen päällä on punainen ruksi. Kun laittaa kuulokkeet, niin sitten ruksi lähtee.
Ohjauspaneelissa oli kyllä ensin kaiuttimet - mutta kun kokeilin josko sen poistaminen ja sen jälkeen palauttaminen auttaisi ongelmaan, niin kävikin vielä köpelömmin, eli nyt ohjauspaneelissa löytyy vain kuulokkeet.
Haluan kaiuttimet toimimaan. Kaiuttimet kyllä ollessaan auki suhisevat ja liittimet ovat näytössä ja keskusyksikössä kiinni, katsottavan ohjelman ääniä vain ei saa kuuluviin....
Asenna uudelleen, no, vee, kun mä en tiedä mistä... Creative-kaiuttimet.
Windows pöytäkone ja kaiuttimet
10
53
Vastaukset
- Anonyymi
Windowsissa on kovin paljon ongelmia äänien kanssa.
- Anonyymi
Oot ehkä laittanu väärän ulostulokanavan äänelle esim hdmi portista.
- Anonyymi
joööain on näemmä henkisiä ongelmia ihan todenteolla.
- Anonyymi
Kysyjä vastaa itse:
Ongelma korjattu omin toimin.
Kaiuttimet toimivat taas.- Anonyymi
ystävällisesti voisi kertoa vian syyn, niin vastaavassa tilanteessa olevalle olisi tästäkin hyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ystävällisesti voisi kertoa vian syyn, niin vastaavassa tilanteessa olevalle olisi tästäkin hyötyä.
Vian syy?
No, mistäpä minä sen tietäisin. Mutta ehkä oli jonkinlainen päivitystapahtuma tehnyt jotakin.
Palautukseen pääsi kuitenkin Windowsin asetusten kautta ottamalla kaiuttimet uudelleen käyttöön (kun kerran oli ne jo ehtinyt ottaa ääniasetuksista kokonaan pois). Siinä samalla hävisi tehtäväpalkin äänikuvakkeesta punainen ruksi, eli kaiuttimet palasivat käyttöön.
Liitin oli kyllä oikein laitettu keskusyksikköön, oikeassa reiässä. Miten ihmeessä se edes olisi itsekseen päässyt väärään paikkaan hyppäämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vian syy?
No, mistäpä minä sen tietäisin. Mutta ehkä oli jonkinlainen päivitystapahtuma tehnyt jotakin.
Palautukseen pääsi kuitenkin Windowsin asetusten kautta ottamalla kaiuttimet uudelleen käyttöön (kun kerran oli ne jo ehtinyt ottaa ääniasetuksista kokonaan pois). Siinä samalla hävisi tehtäväpalkin äänikuvakkeesta punainen ruksi, eli kaiuttimet palasivat käyttöön.
Liitin oli kyllä oikein laitettu keskusyksikköön, oikeassa reiässä. Miten ihmeessä se edes olisi itsekseen päässyt väärään paikkaan hyppäämään.Niin, mistäpä sen tietää. Windows on juuri sellainen. Ensin toimii ja sitten yht'äkkiä ei millään, ei vaikka mitä tekisi. Hermot vaan menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vian syy?
Liitin oli kyllä oikein laitettu keskusyksikköön, oikeassa reiässä. Miten ihmeessä se edes olisi itsekseen päässyt väärään paikkaan hyppäämään.Jotkut käyttämäsi ohjelmat voivat tehdä muutoksia ohi käyttiksen. Jos uudelleenkäynnistys ei auta, niin toiminnon tai laitteen hallittu poisto ja sitten käyttöönotto korjaa useimmat ongelmat. Ei noita vikatyyppejä kovin hirveästi ole. Vika ei ole juuri koskaan käyttiksessä.
- Anonyymi
Mikä toimii windowsissa? no virushan toimii.
- Anonyymi
Minulle taisi käydä, että en reagoinut Microsoft- tilin ongelmiin, joista tuli huomautuksia usein. Sitten päivitin Microsoftin asetukset ja äänet palasi. Nyt taas on sama äänettömyys. Olkoon hiljaisuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862