Että mietit nyt kuumeisesti jotain. Se mitä teet niin ole rehellinen ja ole suora. Älä kehittele mitään koukeroita.Tiedän ilman niitäkin missä mennään.
Muista, et ole vastuussa tunteistani.
Sellainen intuitio
32
55
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin kyllä puuron keittämistä. Ilman koukeroita sitäkin. Rehellisesti ja suoraan:)
- Anonyymi
intuutiot ei oo ja mahollisuuet jäi 2016 vuoteen
jos itsemurha on ainut mist tulee mielihyvää nii KÄYKÖÖ nii- Anonyymi
Jos ottaisit henkilöön yhteyttä.
- Anonyymi
Onko se ratkaisu tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut en viitti soittaa ja en tiää mis se asuu se vaa viestitteli niiku elein ei phuttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut ooks antti
- Anonyymi
Taisin ajatella tuohon aikaan seksiä saman sukupuolen kanssa.
- Anonyymi
mut ooks nevermnid….
- Anonyymi
no vittuku oot bi älä sit kato syvästi silmii ja availe niit ovii oke?
- Anonyymi
tykkääs harrupotterista? sillo vuon2016 jos en käsittäny taas vääri…
- Anonyymi
Onko ihan sama kuka, kunhan on vaan samaa sukupuolta ;P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut oot bi ja luulet et homot on saastoi vaik ku tyääks enemmä naisist
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut todenäköse et oo se ant… mut ärsytää tollaset bit/heterot ketkä luulee et homot
on vaa seksi lelula vaik ollaa ihmisii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut oot bi ja luulet et homot on saastoi vaik ku tyääks enemmä naisist
Minä olen bi ja rakastunut naiseen. Ei siinä sen kummempaa. Enkä luule mitään, homot on samanlaisia ihmisiä ku kaikki muutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen bi ja rakastunut naiseen. Ei siinä sen kummempaa. Enkä luule mitään, homot on samanlaisia ihmisiä ku kaikki muutkin.
Ja lisään että tunnen enemmän kuin koskaan ennen joten sillä perusteella voisi kait sanoa että tykkään naisista enemmän ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisään että tunnen enemmän kuin koskaan ennen joten sillä perusteella voisi kait sanoa että tykkään naisista enemmän ;)
mut ooks se a alkava ei saa et voi olla mut jos oot nii vittu enhä voi olla varma
mut ootko vai et vittu :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut ooks 21 ja su muijas o 50 ei saaa vittu vutty vitty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut ooks 21 ja su muijas o 50 ei saaa vittu vutty vitty
En valitettavasti ole sinun etsimäsi henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut voisiks pliis vastata oon roikkunu näil palsoilt koht 4 päiväv ensaamielenrauhaa jos en
ymmärä mitä poikie pää sisäl liikku vaa erikoiste poikie en tavalliste juntttylsä poikie - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valitettavasti ole sinun etsimäsi henkilö.
et varmaa nii mut minkä ikäsen sit tulee heteromaiseks jos on bi
se miu oli 17 vn viel miu puoella sit ku 18 tuli ikää nii oli molempi kaa
ja sen jälkee se oli vaa naisis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi. Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi. Ei.
No en minä hänestä oikeastaan tuollaista uskoisikaan. Sorry!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minä hänestä oikeastaan tuollaista uskoisikaan. Sorry!
mitäetuskois tietäs kuka puhuu kene kans tääl
- Anonyymi
Hyvää joulua oli mukava kuulla asiallista tuntemusta.
- Anonyymi
Hyvää joulua sinnekin.
- Anonyymi
Katsoin juuri videon kiitollisuudesta ja sen vaikutuksista. Tuli huomattua kuinka monta ihmistä ei osaa kiittää ja kuinka vaikea osaamattomien ihmisten ons aada kavereita.
- Anonyymi
mut kyl mie tappelus sen boyfriendin voittasin se oli 160cm ja en kerro painoo
ite yli 170cm
- Anonyymi
Tuntiko nuo kaikki ihmiset tuohon aikaan jotain?
Vai ovatko vain sekoja?- Anonyymi
mut jos on gay ei oo seko mut bi on seko muista se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut jos on gay ei oo seko mut bi on seko muista se
Taitaa ainoa seko täällä, olla sinä itse. :_D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa ainoa seko täällä, olla sinä itse. :_D
mutmiksoottääl senkin demoni
- Anonyymi
Minä mietin ainakin kovasti tätä etiikan kannalta. Jos puhuttaisiin asioista, niin kerronko totuuden, mikä on lähtökohtaisesti oikein, vai kerronko valkoisen valheen, jolla olisi varmasti moraalisesti oikeat seuraukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481279Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3915Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763