Kummasta tulee pääministeri, Lindtmanista vai Marinista. Vai onko tulossa musta hevonen.?
Kumpi vai kampi?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ykshailee ja sama homma jatkuu. Uusi hallitus tuskailee vähien rahojen ja velan kanssa. Oppositio räksyttää. Tulee taas vaalit jne...jne....hallitus tuskailee ja oppositio räksyttää sekä naatiskelee kyselyjen kannatusnoususta.
Ja lupaa kansalle muustosta jos äänestät meitä.
Hallituspuolueet selittää huonoa vaalitulosta hallitusvastuulla.
Tyhjää kai tätä tässä selittelen. Kaikkihan se tietää.
En äänestä. Turhaa touhua- Anonyymi
Mikä rahan hukka, kun räksytyksestä maksetaan palkkaa.
Ei onnistuisi ns. normaalissa työssä.
Keskittyisivät vihdoin hoitamaan tehtäviään.
Sale voisi jyrähtää.
Pitkittynyt kesäloma ja nyt pääsevät joulunviettoon.
Kyllä on helppoa.
Räksräksoppositio.
Beng
- Anonyymi
Aloin ajatella tuota paineensietokykyä... että kestäisikö miespuolinen paremmin....tässä tapauksessa...Muutoin olen kyllä Sanna Marinin rehtiydestä ja tunnollisesta asioiden hoitamisesta kuullut kiitosta.... No .. kohta se saadaan kuulla.
mimmimum-..mi - Anonyymi
Minun mittariin aivan sama, kumpi.
PS. Olen voittajajoukkueessa. PS.- Anonyymi
Oletko ihan p o s t?
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan p o s t?
BengOlen.
Olen Boss `t moderm.
- Anonyymi
Jopa demaritkin varmaan ymmärtävät Lindtmanin olevan pienemmän pahan :)
Kol kot - Anonyymi
Sanna Marin on sitten seuraava pääministeri ...taisi olla aika tasainen tulos...
Tänään oli Joulutorilla kyselty ihmisiltä että minkä arvosanan antaisit itsellesi ...tämän vuoden kiltteydestä 4-10 arvosanoin....
mimmimum-..mi- Anonyymi
Kyllä minä 8 antaisin puhtaasti omantunnon mukaan.
- Anonyymi
Toivotaan ettei Sannalle kihahda hattuun tuo yletön huomio ja kehuminen.
- Anonyymi
Hän on kyllä jalatmaassa tyyppi. Vähän huumorintajuttomaksikin kuvailtu, mutta ahkera ja tunnollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750