Sen tähden jouduin hylkäämään rakkautesi.
Olen niin pahoillani.
Ota huomioon että itse hävisin eniten!
Minusta ei olisi ollut äitipuoleksi.
25
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se mitään! Minä taaplasin taustalla!
T: bändärin panoheila
Kaikkien lasten parhain roolimalli - Anonyymi
Voihan sen noinkin itselleen selittää. Et vain halunnut.
- Anonyymi
Anna bändöri pillun hoivaa särkynyt sydän!
T: bändärille kolme sulhasta! - Anonyymi
Olen "selittänyt" tämän itselleni jo aikaa sitten.
Nyt vasta teille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen "selittänyt" tämän itselleni jo aikaa sitten.
Nyt vasta teille.Bändäri-tyttöjä Hanoi Rocks veti suosionsa huipulla puoleensa vaivaksi asti.
- Meillä oli tapana nauraa bändäreille. Ne tunkivat lavan taakse ja kuvittelivat olevansa seksikkäitä. Meidän mielestämme ne näyttivät ihan kauheilta. Minä en ollut koskaan kiinnostunut niistä, Mike muistelee bändäreitä, jotka tuntuvat puistattavan häntä vielä vuosien jälkeenkin.
- En minäkään. Olin nuori mies ja tietenkin kiinnostunut gimmoista, mutta en näistä bändäreistä, jotka olivat ihan liian helppoja tapauksia, Andy makustelee muistojaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000000271222.html
T: bändäri
Ps:
nyyhkytän pettyneenä, lohtua tarvin. Lohdutatko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bändäri-tyttöjä Hanoi Rocks veti suosionsa huipulla puoleensa vaivaksi asti.
- Meillä oli tapana nauraa bändäreille. Ne tunkivat lavan taakse ja kuvittelivat olevansa seksikkäitä. Meidän mielestämme ne näyttivät ihan kauheilta. Minä en ollut koskaan kiinnostunut niistä, Mike muistelee bändäreitä, jotka tuntuvat puistattavan häntä vielä vuosien jälkeenkin.
- En minäkään. Olin nuori mies ja tietenkin kiinnostunut gimmoista, mutta en näistä bändäreistä, jotka olivat ihan liian helppoja tapauksia, Andy makustelee muistojaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000000271222.html
Ps:
nyyhkytän pettyneenä, lohtua tarvin. Lohdutatko.Mitenkähän tämä liittyy ap aiheeseen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkähän tämä liittyy ap aiheeseen ?
Haluan yhe julkkis ukon, yks aviomies on jo ja sit haluun viel jonku kolmannen jota pylsiä!
Voin lohduttaa sua ja leikkii roolimallii. Opetan kiljuun kovaa kun rickkstara kulkee ohi ja heittään pikkupöksyt lavalle!
T: bändäri, paras roolimalli ikinä 🤣
- Anonyymi
Siis voi jumalauta näitä trollien juttuja. Kukaan ei ole oikeesti noin tyhmä, että selittelisi tällaisia juttuja palstalla tai uskoisi näitä. :D
- Anonyymi
Silti sinuakin kiinnostaa...
- Anonyymi
Onks sulki joku penska joka kaipaa bändäristä äitipuolta ja roolimallii?
Voin opettaa kiljumista ja pöksyjen heittelyt kun stara kävelee ohi!!!
T; bändäri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti sinuakin kiinnostaa...
Kyllä, mutta huumorimielessä!
- Anonyymi
Heikolla hetkelle omii kaiken negatiivisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikolla hetkelle omii kaiken negatiivisen.
Älä välitä bändärillä on suuri sydän!
Kaikki ukot tänne vaan!
Höyläillään
T: takahuoneen pillu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä bändärillä on suuri sydän!
Kaikki ukot tänne vaan!
Höyläillään
T: takahuoneen pilluOnpas joku katkera🤣
- Anonyymi
No sitä sopisi ihmisiltä odottaa, ettei kukaan ottaisi esim tämmöisiä todesta, mutta joo näköjään jollakulla jäänyt kaivelemaan kun olettaa jonkun varatun pyörivän bändärinä tai ylipäätään se, että muusikot pääsee kyntämään peltoja. Itkunsa kullakin
- Anonyymi
Melkeen kaikki on samoin kuin ennenkin.
- Anonyymi
Pidätkö mua ihan tyhmänä?!
- Anonyymi
Kyllä minun mielestä olisin hyvä äitipuoli. Paljon rakkautta sinne.❤
- Anonyymi
Älä oo! Nyt viet mun yrittänän ukon!!!! Oon tehnyt kovaa mustamaalaua keissii täs ja nyt meinaat viedä mult kolmannen ukkoni.
En pärjää kahdella!!!!!
- Anonyymi
Se on hyvä huomata itsessään ja kaikkien etu. Kirjoitat menetyksestä. Se on suuri tunne, menettää jotain.
- Anonyymi
Voin korvata!!!! Oon tehnyt tietä jo itelleni.
T: bändäri pilly - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin korvata!!!! Oon tehnyt tietä jo itelleni.
T: bändäri pillyKorvaa jos siltä tuntuu ja näyttää. Tunnet ja tiedät itsesi parhaiten joten kukaan muu ei voi tietää mihin kykenet ja mihin et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvaa jos siltä tuntuu ja näyttää. Tunnet ja tiedät itsesi parhaiten joten kukaan muu ei voi tietää mihin kykenet ja mihin et.
Oma ukko jo löytyy mut yks rockkistara ja yks muu ukko täytyypi olla! Ei muute elämä oo elämää
- Anonyymi
Aloittaja on pahoillaan siitä että ei ollut äitipuoleksi?
Miksi pahoillaan?
Ei miehetkään ryhdy toisten lasten isäksi yleensä.
Ainoa tilanne ehkä on jos toinen on jäänyt leskeksi.
Silloin lapsilla ei ole oikeasti isää missään ja tarvitsevat sellaista.
Mutta ketään ei ole velvollinen sellaiseen.
Sitä ei tarvitse pyytää anteeksi mitenkään.
Iso työ on olla joku korvaaja, jo olemassa oleville tahoille.
Ei voida vaatia mitään semmoista.- Anonyymi
Mut bändäri tahtoo!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768