jos vielä kohdattaisiin? Mä olen muuttunut nainen nyt. Sekosin kun ihastuin sinuun, ja kai mä vähän sekosin kun et halunnutkaan mua. Tunnuit liian läheiseltä jo ja kohdistin suhun vääriä tunteita ja syytinkin tapahtumista. Olisikohan puhdas pöytä enää mahdollinen? Ammatillisesti ja kanssaihmisenä. Niin kysyisin jos kehtaisin.
Antaisitko anteeksi
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En minä ketään syyttänyt, vaan sanoin, että kaikki olemme osasyyllisiä. Eri asia miten eri ihmiset tulkitsee asioita, koska meillä kaikilla on oma ego ja siten oma käsittely tapa. Pidä mieles, ettei ajattelu tapa, mikä onkaan sun ajattelu tapa.
- Anonyymi
Kaikki vaan meni vituiksi ja luulin toimivani oikein. Piste
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki vaan meni vituiksi ja luulin toimivani oikein. Piste
Niin mäkin. Vaikkei tarinasi sovikaan omaani muuten. Ap
- Anonyymi
Avaa näkemyksiäsi ja asioita hänelle, ei ole mitään muuta tapaa aloittaa alusta. Aina on mahdollisuus, eri asia teetkö sen eteen mitään.
- Anonyymi
Ei mitään tarvitse puhtaalta pöydältä rakentaa kun voimme jatkaa oikeaan suuntaan oiennutta tilannetta.
- Anonyymi
Ootko siivooja?
- Anonyymi
Yhteinen sovinto🤝käsikädessä.
Ihan parasta. Anteeksi oon antanut jo kauan sitten. - Anonyymi
Mistä hankit muutoksen?
- Anonyymi
En mielestäni ole sinulle sanonut, että en halunnut sinua.
- Anonyymi
Kyllä hän sanoi. Ja sen jälkeen ei vastannut enää viesteihin. Ei siis ollut sinulle tämä. Ap
- Anonyymi
Juu anteeksi annetaan ja toisin päin anteeksi pyydetään. Kukaan ei ole täydellinen ja elämässä sattuu kaikenlaista.
Mukavaa sunnuntai iltaa. :)- Anonyymi
Sitä toivon minäkin. Mukavaa iltaa sullekin!
- Anonyymi
Juuri noin se on.
- Anonyymi
Joo ei minult tämä 😱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298