Tajuatte etten kaipaa ketään teistä, en pidä teistä enkä ole ikinä pitänytkään. Olette mulle yhtä paskanhajuista ilmaa ja saatte oikeasti maksaa teoistanne. Levätkää haudoissanne ja mädääntykää arkkuihinne. Mua ei kiinnosta mitä mieltä olette minusta, sillä kenelläkään normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta tunkeutua muiden elämään ja kytätä sitä. Te olette heikkoja ihmisiä, aikuiset miehet itkemässä siitä kuinka minä olen pilannut elämänne vaikka mitään ole tehnyt. Te itse olette pilanneet elämänne, ette vain tajua sitä. Mulla ei oo tarve kiusata ketään toisin kuin teillä. Kiusattu vain henkilöitä jotka ovat helppoja kohteita kiusata. Säälittävää.
Milloin te stalkkerit
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
mut alkaas su nimi a ja oot 21
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi! Sitäpaitsi on vielä niin ennalta-arvattavia ja kyttääjät onkii kaiken mahdollisen tiedon elämästäsi ja leikkii niillä tiedoilla palstalla ja missä lie muualla.. Kai se on joku ns vallantunne kun tuntee kontrolloivansa jonkun toisen elämää sairailla jutuilla.
- Anonyymi
Mun ex on sairas ja osana tätä rikollisporukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai joukkovainojaa joo ei onneks olla sitä
mut mikä se nimi on lol - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stalkkereilla on pääjehu. Älä nyt esitä tietämätöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut kuka se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut kuka se on
mutvaajos kosto enemmä mitä MIE VIHAAN TÄTÄ HENKILÖÖ
SE ITE TULEE JOS SE ON SE Saa kai itteesäpuolustaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sepitmennäsulle sori
- Anonyymi
mutet ittekkää kauhee vahva voi olla oot joku 160 kääpiö
- Anonyymi
ja mikäs se siellä piipittää kun et osaa ees kirjottaa mee takas kottiis kasvaa nulikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja mikäs se siellä piipittää kun et osaa ees kirjottaa mee takas kottiis kasvaa nulikka
muteinäsiketjousoojärkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431