Se meni niin että mä ihastuin sinuun heti ( olen pahoillani,syytä en osaa kertoa)
Sinä ihastelit toista ja muitakin hänen jälkeensä.
Annoit minulle mahdollisuuden selvittää asioita, mutten käyttänyt tilaisuutta hyväkseni.
Sinä järkevänä ihmisenä katsoit, ettei minua kiinnosta / en voi ottaa yhteyttä / en koe tarvetta selvityksiin yms.
Ja loppujen lopuksi sillä ei ole väliäkään.
Mutta sitä en kykene itselleni selvittämään, miksi tunnen oloni tällaiseksi.
En tiedä mitä haluan sinusta.
En ymmärrä.
Outoja kirjoituksia
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Parenpi ois jo saatana tietää kun tuon arpomisen takia lensin vittuun elämästäni komees kaares.
Takas ei tulemista ennen kuin tiedät mitä haluut! Pässi!!- Anonyymi
Ook sää joku stalkin lonkeroinen ku noin väännät sittiä läpi stalkki aloitusten. Senki pohjaton sillitynnyri.
- Anonyymi
Sää mihkää oo lentäny. Niitä naisias oot vaa vongannu mun silmien eessä perkele.
- Anonyymi
Minä en sen alun exän perään haikailun jälkeen ole ainakaan ketään muita ihastellut. Siitä olen todella pahoillani. Se on omaa kuvitteluasi vain.
Miksi et tiedä mitä haluat hänestä?
Tämä ei tosin tainnut olla minulle, koska en tiedä miksi hän olisi pahoillaan ihastumisestaan... Hän kuitenkin tietää, että minulla on tunteita.- Anonyymi
Oho, meni vähän epäselväksi tuo alku. Siis olen pahoillani alun exän perään haikailusta. Ja sen jälkeen muiden ihastelut ovat omaa kuvitteluasi.
- Anonyymi
Joo mut sä olit suhteessa kokoajan, siitä yhestä en kyl välittäny, sun huomiota hain. Tai hänen sit oikeesti ihastuin toiseen mut karma tai joku tuli takasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770