Miksi välttelet?

Anonyymi

Pelkoa vai inhoa? Pelkäätkö asioiden selvittämistä, omia tunteitasi, kiinni jäämistä? Vai onko kyse vastenmielisyydestä minua kohtaan? Anna minulle mahdollisuus unohtaa sinut, jos tämä on kaikki mitä sinulla on annettavana.

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Annan. Haihduin jo pois. Älä enää ota yhteyttä millään tavalla. Lakkaa olemasta.

• Anonyymi

”Lakkaa olemasta”? Siis toivotko hänen kuolemaansa?

Jos mulle niin en tietenkään ota! Kuvitteletko tosissasi että olen sellainen, joka ei jätä rauhaan kun toinen niin haluaa!? Loukkaavaa jos pidät mua tollasena.

• Anonyymi

Vaikea uskoa että minua muistaisit kiireisessä elämässäsi

• Anonyymi

TOSI KIIREISTÄ TYÖTTÖMÄNÄ asuntolassa asuvana henkikunannnussiaj

• Anonyymi

Tuo on minullekin tullut mieleen, en tiedä mitä hän minusta ajattelee. Jos ei kohta saada selvitettyä niin sitten unohdan. Ihan viime aikoina on vahvistunut se tunne, että haluan rakastaa ja haluan olla rakastettu.

• Anonyymi

Teet oikein. Vain sinä itse tiedät mikä on sinulle parhaaksi ja sen mukaan on hyvä toimia.

• Anonyymi

Omia tunteitani. Ja vähän sunkin, en tiedä mitä päässäsi liikkuu. Tai jotain tiedän, mutta en kaikkea.

• Anonyymi

Jos näin olisi, niin se on ihan normaalia ja ymmärrettävää, mutta pakko siitä olisi puhua kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos näin olisi, niin se on ihan normaalia ja ymmärrettävää, mutta pakko siitä olisi puhua kuitenkin.

Puhutaan aina kaikesta muusta paitsi meistä. Turvallisempaa ja helpompaa, mutta ei se mitään eteenpäin vie.

• Anonyymi

Suojelen itseäni. Näkeminen ei ole kivaa, kun on ainoa, jolla on tunteita.

• Anonyymi

Haluan puhua ja selvittää. Sen sanominen on vain osoittautunut vaikeammaksi kuin uskoin. Ja ajan kuluminen tekee siitä vain vaikeampaa.

• Anonyymi

Pelkäätkö että loukkaisit tunteitani? Muista että mitä pidempään asiaa pitkittää, sitä enemmän se varmasti tulee satuttamaan.

• Anonyymi

Omassa tilanteessani ajattelin aikaisemmin noin, mutta nyt epätietoisuus aiheuttaa liikaa surua ja siksi haluan selvittää tilanteen mahdollisimman pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omassa tilanteessani ajattelin aikaisemmin noin, mutta nyt epätietoisuus aiheuttaa liikaa surua ja siksi haluan selvittää tilanteen mahdollisimman pian.

Epätietoisuus onkin pahinta. Se tuhoaa kyllä tehokkaasti omanarvontunteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epätietoisuus onkin pahinta. Se tuhoaa kyllä tehokkaasti omanarvontunteen.

Kirjoittelin jälkeenpäin, koska harmitti oma käytökseni, olisin voinut käyttäytyä hienovaraisemmin. En pyrkinyt yhteydenotoillani muuttamaan mitään!

• Anonyymi

Vaikeaahan se on, kun mieluummin kirjoittelet vain palstalle, etkä oikeasti edes mitään halua.

• Anonyymi

En inhoa miestä. 👍👩

• Anonyymi

Kuka välttelee ja ketä?

• Anonyymi

En tiedä kenelle kysymys on muuten vain vastasin.
        Miten muka olen vältellyt?
        👍👩

• Anonyymi

Vastenmielisin mies, kenet tiedän täällä maan päällä.
      Ei mitään annettavaa sulle ole, ei tule.
      Sairaskin olet vielä < tyhmien kuvitelmien kanssa.
      Älä koskaan yritä lähestyä.

• Anonyymi

Pelkoa inhoa vastenmielisyyttä, you name it.

• Anonyymi

Välttelen koska tuntuu et mua vältellään. Jos kun ei mua halua nähdä niin pysytään sitten poissa.

• Anonyymi

Tuntuisi pahalta tietää että HÄN tuntisi vastenmielisyyttä minua kohtaan ja siksi haluaisi vältellä..toki jos niin , enhän sille mitään voi..
      Kipeää tekisi , mutta..
      Jotenkin en vain usko siihen vaikka uskon että on jossain määrin vältellytkin seuraani.
      Sydämessäni haluan uskoa hänen ajattelevan minusta hyvää..
      On ikävä.
      (n>m)

• Anonyymi

Eikö tuo vältteleminen yleensä tule pelosta.

• Anonyymi

Mutta jos ei uskalla, ei kukaan jaksa loputtomiin odottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse antanut vinkkiä asiasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä takia sitten odotat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

En ole ap, nainen olen 02:10 02:26 on mun kirjoitukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ap, nainen olen 02:10 02:26 on mun kirjoitukset.

Ok. Kukapa loputtomiin odottaisi muuta kuin sitä oikeaa rakkautta. Poiskävely ei ole niin simppeliä ei kyllä se yhteyttä ottaminenkaan

Ei ap ja mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Kukapa loputtomiin odottaisi muuta kuin sitä oikeaa rakkautta. Poiskävely ei ole niin simppeliä ei kyllä se yhteyttä ottaminenkaan

Ei ap ja mies

Näyttää olevan helppoa juuri se pois kävely.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, millainen tapaus sinulla on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos ei koskaan missään näe, niin poispäin se tie silloin vie. Ehkä se on parempi unohtaa, muuten voi mennä terveys kokonaan, kun ei vaan enää jaksa keskeneräisyyksiä. Henkinen ja fyysinen puoli ovat kärsineet riittävästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos ei koskaan missään näe, niin poispäin se tie silloin vie. Ehkä se on parempi unohtaa, muuten voi mennä terveys kokonaan, kun ei vaan enää jaksa keskeneräisyyksiä. Henkinen ja fyysinen puoli ovat kärsineet riittävästi.

Tuo on ihan totta. Et saa häneen yhteyttä, vai? Mikä on ongelma..asuu jossain muualla tai..

• Anonyymi

Tällä tavallako aijot olla hautaan asti yhteydessä milloin lopetat nuo typerät kysymykset?
      Vaikka täällä miljoona kertaa kysyt anonyymeiltä tuoko se mies meitä lähemmäksi ei tuo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5305
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      53
      1857
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      136
      1707
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1385
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1250
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      26
      1249
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1077
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      877
    Aihe