Ja jatkaisimme siitä mihin viimeksi jäimme, kun näimme toisemme? Kaikki välillämme jäi kesken.
Jos näkisimme vuoden vaihtuessa
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Anu 1975 meneppäs oman ukkosi viereen kiltisti ja uskollisesti äläkä leiju kirjojen pilvilinnoissa
- Anonyymi
Anu, Anu ethän tee väärin.
- Anonyymi
Ihana suunnitelma joka sopisi enemmän kuin hyvin mulle :).
- Anonyymi
Emme näe
En juhli uutta vuotta - Anonyymi
Sopii :)
- Anonyymi
Sopii kysyä missäs meinaat tavata?
Oon töissä aattona - Anonyymi
Minun puolesta voisimme nähdä jo sitä ennen.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä. Ehkä jo joulunakin olisi yhteistä aikaa.
- Anonyymi
Trollin kanssa ei mitään ole kesken!
- Anonyymi
Trollin kanssa on kaikki kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin jäimme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollit kirjoittaa kun muut tekee oikeita töitä. Hylätty tulee heti. 0. Opiskelua vaaditaan.
- Anonyymi
Olisi kyllä mukava nähdä eräs S-mies, homma jäi niin pahasti kesken että oli oikein pöllämystynyt olo että tässäkö tämä nyt oli. Nyt ollaan pattitilanteessa jossa kumpikaan ei uskalla ottaa yhteyttä (tai ehkä hän ei edes halua).
- Anonyymi
Oletteko milloin nähneet?
- Anonyymi
Voihan se olla, että haluaisi ottaa yhteyttä mutta ei tiedä onko se toivottua.
- Anonyymi
Missäpäin Suomenniemeä tämä S-mies vaikuttaa...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko milloin nähneet?
Pari kolme viikkoa siitä on jo vierähtänyt. Ollaan kyllä myös viestitelty hieman sen jälkeen, minun aloitteesta tosin.
- Anonyymi
Niinpä taisi jäädä.
- Anonyymi
No otahan sitten yhteyttä niin voidaan pohtia asioita. Hänellä on löydettävissä minun yhteystiedot.
- Anonyymi
Jos aloittaja olisi M-mies niin voisin tullakkin...
- Anonyymi
Se olis ihan huippu jutska. :) Tosin mukava olisi nähdä jo aiemminkin :)
- Anonyymi
Jos senkin päivän vuodesta haluaa pilata niin ei olisi uutinen eikä mikään. 365 päivistä vuodessa kun on pelkkää pahaa oloa ja helvettiä ei enää ole mitään syytä miksi yleensä elää. Menee se aika vaikka sitten juodessa itsensä kyyneliin ja hetkellisesti irti kaikesta huonosta.
- Anonyymi
Mieluummin näkisin rauhassa, ajan kanssa jossain muussa tilanteessa kuin juhlahumussa. Sellaisen toteutumisen todennäköisyys vain on melko olematon.
- Anonyymi
Jatkan vielä, että hyvin mielelläni kuitenkin jatkaisin siitä mihin jäätiin.. Olisikohan mitenkään mahdollista päätyä kahden kesken muulloin kuin yömyöhään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä, että hyvin mielelläni kuitenkin jatkaisin siitä mihin jäätiin.. Olisikohan mitenkään mahdollista päätyä kahden kesken muulloin kuin yömyöhään?
Niin, todennäköisyys on aika olematon. Minä ja hän asumme eri kaupungeissa. Järjestäisin enemmän kuin mielelläni aikaa tapaamiselle, jos tietäisin hänenkin haluavan sitä. Aloittajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, todennäköisyys on aika olematon. Minä ja hän asumme eri kaupungeissa. Järjestäisin enemmän kuin mielelläni aikaa tapaamiselle, jos tietäisin hänenkin haluavan sitä. Aloittajalta.
Jos olisit hän tietäisit kyllä. että haluaisin tavata (viime kerrasta pitkä aika, onnettomia sattumuksia), mutta tuskin olet hän. Paljonko on matkaa kaupunkiemme välillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän tietäisit kyllä. että haluaisin tavata (viime kerrasta pitkä aika, onnettomia sattumuksia), mutta tuskin olet hän. Paljonko on matkaa kaupunkiemme välillä?
Minä näin hänet viimeksi viime vuonna 2018. Välimatka jonkin verran yli 400 kilometriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä näin hänet viimeksi viime vuonna 2018. Välimatka jonkin verran yli 400 kilometriä.
Harmi, sata kilometriä liikaa.
- Anonyymi
Ei hyvä idea jatkaa kun ei siitä mitään tule. Hyvää jatkoa sulle ja joulut ja uusdetvuodet.
- Anonyymi
Meneekö nuorelle naiselle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847