Jos näkisimme vuoden vaihtuessa

Anonyymi

Ja jatkaisimme siitä mihin viimeksi jäimme, kun näimme toisemme? Kaikki välillämme jäi kesken.

31

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anu 1975 meneppäs oman ukkosi viereen kiltisti ja uskollisesti äläkä leiju kirjojen pilvilinnoissa

• Anonyymi

Anu, Anu ethän tee väärin.

• Anonyymi

Ihana suunnitelma joka sopisi enemmän kuin hyvin mulle :).

• Anonyymi

Emme näe

En juhli uutta vuotta

• Anonyymi

Sopii :)

• Anonyymi

Sopii kysyä missäs meinaat tavata?

Oon töissä aattona

• Anonyymi

Minun puolesta voisimme nähdä jo sitä ennen.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä. Ehkä jo joulunakin olisi yhteistä aikaa.

• Anonyymi

Trollin kanssa ei mitään ole kesken!

• Anonyymi

Trollin kanssa on kaikki kesken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin jäimme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollit kirjoittaa kun muut tekee oikeita töitä. Hylätty tulee heti. 0. Opiskelua vaaditaan.

• Anonyymi

Olisi kyllä mukava nähdä eräs S-mies, homma jäi niin pahasti kesken että oli oikein pöllämystynyt olo että tässäkö tämä nyt oli. Nyt ollaan pattitilanteessa jossa kumpikaan ei uskalla ottaa yhteyttä (tai ehkä hän ei edes halua).

• Anonyymi

Oletteko milloin nähneet?

• Anonyymi

Voihan se olla, että haluaisi ottaa yhteyttä mutta ei tiedä onko se toivottua.

• Anonyymi

Missäpäin Suomenniemeä tämä S-mies vaikuttaa...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko milloin nähneet?

Pari kolme viikkoa siitä on jo vierähtänyt. Ollaan kyllä myös viestitelty hieman sen jälkeen, minun aloitteesta tosin.

• Anonyymi

Niinpä taisi jäädä.

• Anonyymi

No otahan sitten yhteyttä niin voidaan pohtia asioita. Hänellä on löydettävissä minun yhteystiedot.

• Anonyymi

Jos aloittaja olisi M-mies niin voisin tullakkin...

• Anonyymi

Se olis ihan huippu jutska. :) Tosin mukava olisi nähdä jo aiemminkin :)

• Anonyymi

Jos senkin päivän vuodesta haluaa pilata niin ei olisi uutinen eikä mikään. 365 päivistä vuodessa kun on pelkkää pahaa oloa ja helvettiä ei enää ole mitään syytä miksi yleensä elää. Menee se aika vaikka sitten juodessa itsensä kyyneliin ja hetkellisesti irti kaikesta huonosta.

• Anonyymi

Mieluummin näkisin rauhassa, ajan kanssa jossain muussa tilanteessa kuin juhlahumussa. Sellaisen toteutumisen todennäköisyys vain on melko olematon.

• Anonyymi

Jatkan vielä, että hyvin mielelläni kuitenkin jatkaisin siitä mihin jäätiin.. Olisikohan mitenkään mahdollista päätyä kahden kesken muulloin kuin yömyöhään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä, että hyvin mielelläni kuitenkin jatkaisin siitä mihin jäätiin.. Olisikohan mitenkään mahdollista päätyä kahden kesken muulloin kuin yömyöhään?

Niin, todennäköisyys on aika olematon. Minä ja hän asumme eri kaupungeissa. Järjestäisin enemmän kuin mielelläni aikaa tapaamiselle, jos tietäisin hänenkin haluavan sitä. Aloittajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, todennäköisyys on aika olematon. Minä ja hän asumme eri kaupungeissa. Järjestäisin enemmän kuin mielelläni aikaa tapaamiselle, jos tietäisin hänenkin haluavan sitä. Aloittajalta.

Jos olisit hän tietäisit kyllä. että haluaisin tavata (viime kerrasta pitkä aika, onnettomia sattumuksia), mutta tuskin olet hän. Paljonko on matkaa kaupunkiemme välillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit hän tietäisit kyllä. että haluaisin tavata (viime kerrasta pitkä aika, onnettomia sattumuksia), mutta tuskin olet hän. Paljonko on matkaa kaupunkiemme välillä?

Minä näin hänet viimeksi viime vuonna 2018. Välimatka jonkin verran yli 400 kilometriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä näin hänet viimeksi viime vuonna 2018. Välimatka jonkin verran yli 400 kilometriä.

Harmi, sata kilometriä liikaa.

• Anonyymi

Ei hyvä idea jatkaa kun ei siitä mitään tule. Hyvää jatkoa sulle ja joulut ja uusdetvuodet.

• Anonyymi

Meneekö nuorelle naiselle?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe