Ja elän sitä traumaa uudelleen ja uudelleen lävitse. Olen viaton, ollut aina, syvällä sisimmässäni. Ulkokuori suojelee, eikä mulla ole tarve jokaiselle paljastaa kuka mä olen. Olen raiskattu ja rikki revitty. Mutta mulle tehdään pahaa. Se sattuu, se sattuu. Raiskaaja ei lopeta.
”Kipua ja tuskaa, eikö oo kiva ku saan sut tuntemaan jotain”
🐏👈
Olen raiskattu vuohi.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Raiskaaja on siellä sun päässä aina ja sinä ihmettelet miksi se ei lopeta.
- Anonyymi
Joo, jollain on pieni maailma. Onneksi en ole yhtä onneton, minua ei kiinnosta muiden kuin tuttujen elämä ja sekin ihan vaan heidän kertomana.
- Anonyymi
Todella tervettä touhua nimetä aina joku Anu syylliseksi omiin vainoiluihin, oot miehenkuvatus tainnut sotkea asiasi pahasti
- Anonyymi
Saattaa olla että en ole normaali koska nauroin. Niin ilmiselvästi omaan sadistiseen kieroutuneisuutensa seonnut. Kauan ei tarvi odottaa kun ko tapaiset rientävät paikalle esittämään "huumorintajuaan" jos ja kun joutuvat lukemaan pyhiä otteita. Heidän on pakko pyrkiä tahraamaan, niin se vain on.
- Anonyymi
Minä taidan sitten olla kidutettu vyötiäinen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862