Sinä joka melkein joka yö poraat hiljaisilla kierroksilla porakoneellasi betoniseinää n. 5 sekunnin sykleissä puolen tunnin välein klo 23 jälkeen, luuletko ettei sinua jossain vaiheessa saada kiinni? Tuo poraaminen ei ole enää ymmärtämättömyyttä sääntöjä kohtaan vaan se on selvästikin kiusantekoa muita asukkaita kohtaan. Oletko kenties rasisti? Vai lastenvihaaja? Eläinten vihaaja? Hae itsellesi apua niin sinullakin on sen jälkeen parempi olla.
Porakonekiusa 23 jälkeen
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taas yksi, jota ahdistaa muidenkin työteko, kun ei itse jaksa. Anna ihmisen porata.
- Anonyymi
Käske siiderivalaasi olla tömistelemättä klo 22 jälkeen.
- Anonyymi
Mitäs jos ääni tuleekin pääsi sisältä. Et siel on niinku omat poramiehet asialla.
- Anonyymi
No, ei taida kuitenkaan tulla kun lapsetkin heräävät siihen poraamiseen. Mahdat itse olla okt-asuja tai olet täällä vain trollaamassa? Toinen vaihtoehto: olet nuori ihminen joka etsii vielä itseään =)) ? Siltä nuo kaikki kommentit vaikuttavat. Hyvää loppuelämää ja älä tule urputtamaan sitten 25 vuoden kuluttua naapuriosastolle mistään!
- Anonyymi
Minä jauhan kahvia joka päivä ja usein aamuisin ennen seitsemää liesituulettimen edessä. Kukaan ei ole tullut kovaäänisesti parinkymmenen sekunnin sykäyksissä toistuvasta (porailusta?) sanomaan vielä ainakaan. Jotkut saattaa jauhaa kovia siemeniä ja kahvipapuja yölläkin. Sori, minä vain jauhan kahvia iltakahville.
- Anonyymi
Jauhat kahvia aamulla iltakahville? Liesituulettimen edessä? Dorka
- Anonyymi
Kyllä porata saa jos poratuttaa. Todennäköisesti aloittaja itse metelöi, ja häiritsee metelöimällä poraajan asumisviihtyvyyttä. Saapahan maistaa omaa lääkettään.
- Anonyymi
Jospa se ei ole pora vaan hieromasauva.
- Anonyymi
Nautin tästä poraamisesta. Se on keino laittaa kaikesta valittavat naapurit kuriin. Annan näin takaisin, varsinkin öisin ja pienissä viiden sekunnin sykleissä. Ensi yönä päivisin mölyävät kakarasi saavat taas herätä porakoneeni jytinään!
- Anonyymi
Selvästi tässä on nyt kyse siitä, että aloittaja tai joku muu naapuri talossa on se häirikkö, ja tuo poraaminen on oikeutettua kostoa. Itsekin kehittelisin jotain samantapaista jos esim kantapää jynttääjä tai koirienhaukuttaja häiritsisi kotirauhaani.
Lopettakaa siis itse talossa häiriköiminen niin todennäköisesti porauskin loppuu.- Anonyymi
Kerran tuli telkusta ohjelma sairaasta perheestä, joka antoi porakoneen laulaa häirikkömielessa. Todisteet saatiin kerättyä ja saivat häädön. Eli kyllä tällaista voi ihan oikeasti. Ei kenenkään normaalin ihmisen tarvitse porata kokoajan ja varsinkaan yöaikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817