onnetar hymyili tänään. Heitin arvan ja se oli suosiollinen minulle. Otin riskin ja se kannatti...
Silmäni ovat pahasti vaurioituneet tässä pimeydessä. Ne ovat tottuneet hämärään. Pitkän pimeyden jälkeen näkee taas auringonvalon loisteen ja se tuntuu kuin veitsellä kaiverretaisiin silmiä. Sen kirkkaus lävistää katseeni ja joudun sulkemaan silmäni, ainakin katsomaan poispäin. Lämmön kuitenkin tunsin ytimissäni. Kylmyyden kontrasti korostaa sitä voimakasta energiaa...
En voi sitä saada. Sen polte ja kirkkaus tappaisi minut. Voin vain katsoa sitä sillä hinnalla, että se kärventää silmäni...
Tänään vaan tapahtui...
Anonyymi
8
322
Vastaukset
- Anonyymi
Menit sitte ärrälle taas kenoa ja kahvia
- Anonyymi
Hmm, paljon mahdollista:(
- Anonyymi
Naurettavaa paskaa! 🤣🤣🤣
K - Anonyymi
Hyvä, että voit edes katso sitä. Minulla ei valitettavasti ole enää siihen mahdollisuutta.
- Anonyymi
Älä nyt kuolevaisiin sekaannu. RAKAS❤️
- Anonyymi
Hirveitä vastauksia ihmisiltä jotka ei osaa ite mitään
- Anonyymi
Järkyttäviä juttuja. Aloitus oli hyvin kirjoitettu.
- Anonyymi
Et se sinä mies ollut vaan ihan joku muu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564201
- 462466
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282258Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158- 221058
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051